Jump to content
Sign in to follow this  
Pablo2

Fotele WRX a Sti

Recommended Posts

Czym się różnią fotele w WRX-ie od tych w STi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok. to może uszczegółowię ... WRX 03-05 :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

najlepsze fotele pochodzą z sti 02-03 (blobeye) , zapewniały zdecydowanie najpoprawniejsze trzymanie boczne i pozycję... , najsłabsze pod tym względem są fotele z 06-07 (hawkeye) - 03-05 bugeye , jest czymś pomiędzy , ale jeżeli szukasz faktycznie dobrego trzymania bocznego i kontaktu pośladków z fotelem , to tylko kubeł, w dodatku montowany do podłogi :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
- 03-05 bugeye

jak z tego rocznika to blobeye :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

to sa fotele z WRXa 2004,praktycznie niczym nie różnią się od STi,poza smuklejszymi oparciami

Share this post


Link to post
Share on other sites
to sa fotele z WRXa 2004,praktycznie niczym nie różnią się od STi,poza smuklejszymi oparciami

 

no właśnie takie mam .... a widziałem w STi i nie widziałem różnicy

Share this post


Link to post
Share on other sites

a no tak,są przecież z poduszką i bez,z poduszką oparcie jest grubsze

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki za odpowiedzi :wink: ... przynajmniej już wiem że wrzucając z Sti nic nie polepszę :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dzięki za odpowiedzi :wink: ... przynajmniej już wiem że wrzucając z Sti nic nie polepszę :mrgreen:

 

 

 

 

yhm może jakieś pomuczki? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
sti 02-03 (blobeye)
03-05 bugeye

 

Chyba odwrotnie :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
sti 02-03 (blobeye)
03-05 bugeye

 

Chyba odwrotnie :wink:

 

 

 

 

 

 

Aga jestem po wrażeniem twojej spostrzegawczości :mrgreen: Brawo :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja... a carlos zaraz coś odparuje w swoim stylu :twisted:

 

Mam migrenę i jestem pod ochroną :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja pamiętam opinie, że najwygodniejsze fotele są/były w STI bugeye (czyli MY'01-02)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
a ja pamiętam opinie, że najwygodniejsze fotele są/były w STI bugeye (czyli MY'01-02)

taki fotel mam zrobiony na kolkach przed biurkiem do kompa... a w aucie seryjne sti '03... i powiem szczerze ze nie widze roznicy... no chhyba ze brzydalowy fotel zamontowany w aucie jakos lepiej sie sprawuje niz ten na kolkach na pietrze? :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czym się różnią fotele w WRX-ie od tych w STi ?

 

Jak miałbyś zmieniać to tylko na takie z Buga STi bo między WRX Blob a STi Blob aż takiej różnicy nie ma (stare z GT sporo lepiej w plecach leżą od moich z WRX - przynajmniej te w '00 bo z takimi miałem kontakt)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeżeli szukasz faktycznie dobrego trzymania bocznego i kontaktu pośladków z fotelem , to tylko kubeł, w dodatku montowany do podłogi :twisted:

 

Nic dodac, nic ujac :-) Do tego koniecznie szelki... i juz :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeżeli szukasz faktycznie dobrego trzymania bocznego i kontaktu pośladków z fotelem , to tylko kubeł, w dodatku montowany do podłogi :twisted:

 

Nic dodac, nic ujac :-) Do tego koniecznie szelki... i juz :-)

 

 

 

 

 

i kask :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam wrażenie że kubeł i szelki to właściwe rozwiązanie :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mam wrażenie że kubeł i szelki to właściwe rozwiązanie :wink:

 

Albo chociaż seryjny fotel i szelki. Powinno wystarczyć. Jest to o tyle niewygodne, że szelki zapina się dłużej, poza tym trochę to dziwnie wygląda w mieście :mrgreen:. Dlatego sam kubeł ze zwykłym pasem do jazdy codziennej powinen być super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odswiezam temat, szukam foteli do WRXa 2004, nie chce z sti. Chcialbym zeby oprocz trzymania dalo sie w nich jechac w dluzej trasie. Ktos cos?

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, Barney napisał:

Odswiezam temat, szukam foteli do WRXa 2004, nie chce z sti. Chcialbym zeby oprocz trzymania dalo sie w nich jechac w dluzej trasie. Ktos cos?

W fotelach STI jedzie się bardzo dobrze w trasie. Śmiem stwierdzić, że lepiej niż w fotelach WRX. Miałem porównanie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 14.05.2017 o 12:34, Barney napisał:

Odswiezam temat, szukam foteli do WRXa 2004, nie chce z sti. Chcialbym zeby oprocz trzymania dalo sie w nich jechac w dluzej trasie. Ktos cos?

Może fotele z imprezy GT/STi (GC)?  Uważam je za wygodne i dobrze trzymające

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to moze sti jednak skoro mowicie, ze jest przyzwoicie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...