Skocz do zawartości

Sprzeglo wrx 2003r doradzcie jakie -KUPIE


mrowa1980

Rekomendowane odpowiedzi

Od takich zabaw w WRX'ie i tak zaraz się coś popsuje - jak nie sprzęgło to napędy albo skrzynia ;). Lepiej "obślizgnąć" delikatnie niż strzelić 8) .

 

Nie no proszę Cię :cry: Nie wierzę, że od sporadycznych startów zaraz coś się zje&ie :shock: . Nie mówię o jeździe w taki sposób non stop, a o strzałach od czasu do czasu...Dlatego m.in. zapytałem w tym temacie a propos mocniejszego sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no proszę Cię Nie wierzę, że od sporadycznych startów zaraz coś się zje&ie . Nie mówię o jeździe w taki sposób non stop, a o strzałach od czasu do czasu...Dlatego m.in. zapytałem w tym temacie a propos mocniejszego sprzęgła.

 

nic sie nie zje&ie, bo seryjny wrx powolnie rusza z każdych obrotów :wink: dziura na starcie jest potężna :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia seria nie wystarczy. Tzn wystarczy, ale na krótko - daję 15 tysięcy przy tej mocy i siłą rzeczy innym momencie :)

Ujeżdżam z powodzeniem mocniejszy docisk AP Racing i tarczę wzmocnioną od Radzikowskiego. Wytrzymuje 325/400, ciekawe kiedy reszta się podda. Mam nadzieję, że zdąże do świnki nawrzucać na 6mt zanim się zmieli :) Docisk do kupienia na ebay. Radzikowski może wzmocnić seryjny docisk jak mu dostarczysz dwa, coś tam poprzekłada i mówi że działa. Warto spróbować, będzie taniej - ja z doświadczenia trzech samochodów nie mogę o nim złego słowa powiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no proszę Cię Nie wierzę, że od sporadycznych startów zaraz coś się zje&ie . Nie mówię o jeździe w taki sposób non stop, a o strzałach od czasu do czasu...Dlatego m.in. zapytałem w tym temacie a propos mocniejszego sprzęgła.

 

nic sie nie zje&ie, bo seryjny wrx powolnie rusza z każdych obrotów :wink: dziura na starcie jest potężna :wink:

 

Yoshii może Tobie sprzęgło się ślizga w wrx-ie ? ... dlatego Ci powoli rusza ? :mrgreen: Ale to jest fakt ... trzeba umiejętnie ruszać wrx-em ... kwestia wyczucia i wysokich obrotów na starcie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yoshii może Tobie sprzęgło się ślizga w wrx-ie ? ... dlatego Ci powoli rusza ?

 

:mrgreen:

 

Ale to jest fakt ... trzeba umiejętnie ruszać wrx-em ... kwestia wyczucia i wysokich obrotów na starcie

Prawda. Ale stosować to wypada tylko na pojeżdzawkach. Dobrze , ze auto nadrabia od 2500..

 

Subaras ma 300KM

 

Do takiej mocy też zastanawiłbym się nad seryjnym, ale to też zależy od tego do czego auto ma służyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2500 RPM?? Ale to chyba 2.5T, bo na pewno nie 2.0T :-) Moj WRX zaczynal niemrawo isc od 3500 RPM, przy 4500 RPM bylo juz przyjemnie. A Legac w ogole ponizej 4500 RPM spal :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec jakie jest wasze zdanie teraz mam w WRX ok 300km wystarczy seryjne sprzeglo czy szukac czegos mocniejszego dodam ze subaras ma przejechane 69 000km mam go 3 miesiace stan jest perfekcyjny i do tego momentu nikt sprzegla nie wymienial

Czy moja noga jest za ciezka ?? Sprzedalem bmw e91 ze by kupic sobie zabawke a tu lipa i zastanawiam sie czy dobrze zrobilem moglem w tej cenie kupic M3 E46 jezdzicie subarasiami doradzcie czy zakladac serie i sprzedawac auto ,czy wkladac cos mocniejszego i nieprzejmowac sie pierwsza porazka

DODAM ZE TAKA IMPREZA SNILA MI SIE PO NOCACH

auto jest doinwestowane wszystko bylo robione w serwisie subarasia np-zawor upustowy byl zciagany z japonni itp autko wyglada jak by wczoraj wyjechalo z salonu a jest z 2003r calyczas bylo u jednego wlasciciela nigdy nie jezdzilo zima

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od takich zabaw w WRX'ie i tak zaraz się coś popsuje - jak nie sprzęgło to napędy albo skrzynia ;). Lepiej "obślizgnąć" delikatnie niż strzelić 8) .

 

Nie no proszę Cię :cry: Nie wierzę, że od sporadycznych startów zaraz coś się zje&ie :shock: . Nie mówię o jeździe w taki sposób non stop, a o strzałach od czasu do czasu...Dlatego m.in. zapytałem w tym temacie a propos mocniejszego sprzęgła.

 

Ja też nie napisałem, że od razu się coś zje&ie, ale też nie napisałeś w pierwszym poście "sporadycznie" :D. Tak czy siak takie starty są niezdrowe dla samochodu :D.

 

PS zakładaj serię, jak nie masz w planach większych mocy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec jakie jest wasze zdanie teraz mam w WRX ok 300km wystarczy seryjne sprzeglo czy szukac czegos mocniejszego dodam ze subaras ma przejechane 69 000km mam go 3 miesiace stan jest perfekcyjny i do tego momentu nikt sprzegla nie wymienial

Czy moja noga jest za ciezka ?? Sprzedalem bmw e91 ze by kupic sobie zabawke a tu lipa i zastanawiam sie czy dobrze zrobilem moglem w tej cenie kupic M3 E46 jezdzicie subarasiami doradzcie czy zakladac serie i sprzedawac auto ,czy wkladac cos mocniejszego i nieprzejmowac sie pierwsza porazka

DODAM ZE TAKA IMPREZA SNILA MI SIE PO NOCACH

auto jest doinwestowane wszystko bylo robione w serwisie subarasia np-zawor upustowy byl zciagany z japonni itp autko wyglada jak by wczoraj wyjechalo z salonu a jest z 2003r calyczas bylo u jednego wlasciciela nigdy nie jezdzilo zima

 

mrowa1980...

 

Po pierwsze... 300KM? W jaki sposob osiagniete? Na seryjnej skrzyni 5MT? Jakie turbo i jak wystrojony silnik? Jak mniej wiecej wyglada przebieg momentu?

Jezeli masz faktycznie okolice 300KM z "normalnym" przebiegiem momentu, tzn. podniesiony w calym zakresie, przy sporo wyzszej wartosci maksymalnej (wzgledem serii) to napisze tak... zle zrobiles (lub poprzedni wlasciciel), ze auto na seryjnej skrzyni i reszcie podzespolow ma tak wysilony silnik. Jezeli masz po prostu wieksze turbo, wiekszego laga i auto jedzie glownie w gornym zakresie obrotow przy niezbyt duzym wzroscie maksymalnego momentu, to... tak naprawde lepiej dla skrzyni biegow i sprzegla. Tzn. mniejsza szansa, ze cos kleknie. I jezeli w takim stanie seryjne sprzeglo sporo przejechalo, to po co cos zmieniac? Praktycznie wszystkie sportowe / tuningowe sprzegla sa mniej przyjemne w codziennym uzytkowaniu, niz seria. A z opisu stanu auta zakladam, ze nie upalasz i ze sluzy glownie do jazdy na codzien. Jezeli natomiast prawdziwy jest pierwszy scenariusz, to w ogole nie wiem, co Ci doradzic. Bo co Ci z tego, ze wsadzisz mocniejsze sprzeglo tak naprawde? To tak, jakbys nie wiem... zalozyl metalowy uchwyt do foliowej torby w nadziei, ze w ten sposob wiecej wytrzyma.

 

Po drugie... tuning WRXa nie ma wiekszego sensu. Jest sporo ludzi, ktorzy z duza checia kupia takiego cukierka (jezeli jest faktycznie w takim stanie, jak piszesz), bo bardzo czesto (i slusznie) zdazaja sie klienci chetni do kupna czegos jak najblizszego serii. A jezeli Twoja noga jest zbyt ciezka, tzn. faktycznie masz okolo 300KM pod maska i dosyc czesto to wykorzystujesz, to... chyba kupiles zle auto. Wymien sprzeglo na serie (gorzej nie bedzie na pewno, a nowy wlasciciel sie ucieszy). Potem sprzedaj i kup STI.

 

Po dziesiate... po co BOV? Znasz konsekwencje zastosowania zaworu atmosferycznego? Jaki masz wydech? Naprawde poradz sie kogos, kto sie zna na tuningu subaru, pojedz na hamownie, niech ktos kumaty przeanalizuje Ci parametry silnika i potem BARDZO POWAZNIE ROZWAZ POWROT DO SERII i sprzedanie auta i kupno STI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...