wojtek12 Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Ogólnie jestem mocno rozczarowany po 4kilo sti, Zachwycony byłem na niemieckich autostradach,natomiast w polskich realiach samochód mnie rozczarował. Zdecydowanie opóźniona reakcja układu jezdnego na ruch kierownicą-największe rozczarowanie(na niemieckich banach nie miało to znaczenia i było nieodczuwalne).Wyprzedzanie w warunkach miejskich ze względu na charakterystykę mom. obrotowego jest dość uciążliwe i nieekonomiczne. Ociężałość poniżej 3,5kilo obrotów jest upokarzająca,przypomina to układ 0-1,wszystko albo nic. Tylko bardzo dobremu tłumieniu wstrząsów przez przednie fotele możliwość jazdy jest zachowana,jazda na tylnej kanapie moze zastapić z powodzeniem wizyte u dentysty, a czasami przyspieszyć taką wizyte ze względu na utratę(zębów/ plomb). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 To w takmi razie może nie jesteś rozczarowany STi tylko polskim realiami ? A pozatym skoro je znałeś to trzeba było kupić WRX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-wrx Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 bylo brac my 2006 lub us spec - sliniczek 2,5 ciagnie ladnie juz od 2 tys i jest bardzo mily w eksploatacji ze wzgledu na stosunkowo plynnie rozwijana moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Ogólnie jestem mocno rozczarowany po 4kilo sti,Zachwycony byłem na niemieckich autostradach,natomiast w polskich realiach samochód mnie rozczarował. Zdecydowanie opóźniona reakcja układu jezdnego na ruch kierownicą-największe rozczarowanie(na niemieckich banach nie miało to znaczenia i było nieodczuwalne).Wyprzedzanie w warunkach miejskich ze względu na charakterystykę mom. obrotowego jest dość uciążliwe i nieekonomiczne. Ociężałość poniżej 3,5kilo obrotów jest upokarzająca,przypomina to układ 0-1,wszystko albo nic. Tylko bardzo dobremu tłumieniu wstrząsów przez przednie fotele możliwość jazdy jest zachowana,jazda na tylnej kanapie moze zastapić z powodzeniem wizyte u dentysty, a czasami przyspieszyć taką wizyte ze względu na utratę(zębów/ plomb). cos nowego dla mnie, co to znaczy 4 kilo? na poczatku myslalem ze chodzi o centralny diff, ktory apropos jest 4 kilo, i moze ktos zmienil na STi 20 kilo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-wrx Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 a co znaczy np honda s2k ?? juz wiesz co znaczy kilo ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 wojtek12, jedyne lekarstwo w przypadku Twojego samochodu to Maptec lub cos podobnego + odetkanie wydechu. Pomaga, róznica jest spora. Mi sie też nie podoba to jak seryjne STi 2.0 przyspiesza w dolnym zakresie obrotów, wyżej natomiast juz jest inaczej :wink: Ale po twoim opisie sadząc to pomyliłeś marke. Kup sobie M3. STi na autostradę nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Może to oznaczać że kolega Wojtek przejechał 4 kilo kilometrów, przy czym jeden kilo to 0,0000000001 km lub też wydał 4 kilo PLN-ów na paliwo i tu 1 kilo plnów (w 100 zł papierowych) to 10000000 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Kup sobie M3 Z opisu też by nie pasowało. Wojtek chłopie STI jest mięciutki jak kaczuszka..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek12 Opublikowano 25 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Wczesniej miedzy innymi Toyota jeździłem i syn wymiotował permanentnie. W sti mu przeszło jak reką odjął)))))))) pzdr ps 4000 kilometrów=4kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Wczesniej miedzy innymi Toyota jeździłem i syn wymiotował permanentnie. W sti mu przeszło jak reką odjął)))))))) Nie ma na rynku Toyoty ktora byłaby adekwatnym porównaniem. Jezeli szukaleś takiego zawiasu to rzecvzywiście nietrafiony wybór ... :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 A pozatym skoro je znałeś to trzeba było kupić WRX bylo brac my 2006 lub us spec - sliniczek 2,5 ciagnie ladnie juz od 2 tys i jest bardzo mily w eksploatacji ze wzgledu na stosunkowo plynnie rozwijana moc wojtek12, przedmowcy poniekad slusznie mowia. Ty kupiles samochod w ciemno czy cus? Nie jechales tym przedtem? Przeciez to wiadoma sprawa, ze STI jest (dla wiekszosci :wink: ) twarde i pod tym wzgledem lepszy jest WRX. Wiadomo tez bylo, ze 2.0T niebardzo ciagnie od dolu. Moze bylo jednak wybrac jakas limuzyne z 6cylindrowym silnikiem? :wink: nie jest twarda, ciagnie od dolu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Wiadomo tez bylo, ze 2.0T niebardzo ciagnie od dolu. Ja poprosze takie nieciągnięcie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 w porownaniu do 2.5T :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 2.5T jest w pyte wczoraj jechalem foresterem majera. rewelacyjne jest to auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Wiadomo tez bylo, ze 2.0T niebardzo ciagnie od dolu. Ja poprosze takie nieciągnięcie.... Przejedź się seria Kuba, nie sadzę żeby ci się podobało do ok 3700 obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Piotr, jechałem STi bez i z PPP. Bez PPP w ogóle nie ciągnie w żadnym zakresie obrotów. Z PPP jest OK. Wiesz co ja myśle o tych nowoczesncyh ekologicznych wózkach? Trzeba je i tak odetkać. Ale dołu to się uzywa i tak tylko po mieście i starczy mi :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Moim zdaniem po prostu jest zbyt duża dysproporcja w stosunku do osiagów w serynym STi w dolnym zakresie obrotów, a górnym powyżej 5 tys obr. Ruszanie spokojne ale dynamiczne nie jest takie ot po prostu etc... No i te oczekiwania kierowcy, jak to nie jedzie przeciez to STi, musi przyspieszać :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 W seryjnym STI 04 miałem wrażenie że mam zaciągnięty ręczny, nie wiem skąd to...dlatego podejrzewam mase i ekologię. Zobacz że ten silnik w STIma super osiągi na papierze tylo ze auto jest ciężkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 a co znaczy np honda s2k ?? juz wiesz co znaczy kilo ... co? nic takiego niema, honda zjada sti do 3k obrotow, nawet jak jest ponizej...a juz wogle go zjada jak jest start rolowany z 15 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Nie ma na rynku Toyoty ktora byłaby adekwatnym porównaniem. Jezeli szukaleś takiego zawiasu to rzecvzywiście nietrafiony wybór ... :-/ GT4 VI generation? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-wrx Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 a co znaczy np honda s2k ?? juz wiesz co znaczy kilo ... co? nic takiego niema, honda zjada sti do 3k obrotow, nawet jak jest ponizej...a juz wogle go zjada jak jest start rolowany z 15 km/h sie chyba nie zrozumielismy ... ja ci probowalem wyjasniac co znaczy 4 kilo czy 4k ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Nie ma na rynku Toyoty ktora byłaby adekwatnym porównaniem. Jezeli szukaleś takiego zawiasu to rzecvzywiście nietrafiony wybór ... :-/ GT4 VI generation? Nie ta epoka :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 GT4 VI generation? Raczej takie bardizej GT niż agresywna fura w cywilnej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurekM Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 To ciągnięcie to jest powiezmy względne. Mój do 3500 obrotów to ciągnie jak np. zdrowy Golf Gti (2,0 ze 150PS) a powyżej 3500 obrotów to przyśpieszenie po prostu wciska :wink: Np. niedawno jechałem nówką audi A4 Tdi 2,0 140PS "quatro" i w innych okolicznościach to sugerowałbym właścicelowi że coś z motorem chyba jest nie tak! On natomiast oczekiwał stwierdzenia "ładnie chodzi no nie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProsiaQ Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 bo trzeba bylo kupic 330xd albo ew. A4Q 3.0 TDi te auta znakomicie wypelnialyby mankamenty na ktore zwrociles uwage w swoim poscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się