Skocz do zawartości

wrażenia po 4kilo sti część I


wojtek12

Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie jestem mocno rozczarowany po 4kilo sti,

Zachwycony byłem na niemieckich autostradach,natomiast w polskich realiach samochód mnie rozczarował.

Zdecydowanie opóźniona reakcja układu jezdnego na ruch kierownicą-największe rozczarowanie(na niemieckich banach nie miało to znaczenia i było nieodczuwalne).Wyprzedzanie w warunkach miejskich ze względu na charakterystykę mom. obrotowego jest dość uciążliwe i nieekonomiczne.

Ociężałość poniżej 3,5kilo obrotów jest upokarzająca,przypomina to układ 0-1,wszystko albo nic.

Tylko bardzo dobremu tłumieniu wstrząsów przez przednie fotele możliwość jazdy

jest zachowana,jazda na tylnej kanapie moze zastapić z powodzeniem wizyte u dentysty,

a czasami przyspieszyć taką wizyte ze względu na utratę(zębów/ plomb).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ogólnie jestem mocno rozczarowany po 4kilo sti,

Zachwycony byłem na niemieckich autostradach,natomiast w polskich realiach samochód mnie rozczarował.

Zdecydowanie opóźniona reakcja układu jezdnego na ruch kierownicą-największe rozczarowanie(na niemieckich banach nie miało to znaczenia i było nieodczuwalne).Wyprzedzanie w warunkach miejskich ze względu na charakterystykę mom. obrotowego jest dość uciążliwe i nieekonomiczne.

Ociężałość poniżej 3,5kilo obrotów jest upokarzająca,przypomina to układ 0-1,wszystko albo nic.

Tylko bardzo dobremu tłumieniu wstrząsów przez przednie fotele możliwość jazdy

jest zachowana,jazda na tylnej kanapie moze zastapić z powodzeniem wizyte u dentysty,

a czasami przyspieszyć taką wizyte ze względu na utratę(zębów/ plomb).

 

cos nowego dla mnie, co to znaczy 4 kilo? na poczatku myslalem ze chodzi o centralny diff, ktory apropos jest 4 kilo, i moze ktos zmienil na STi 20 kilo....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wojtek12, jedyne lekarstwo w przypadku Twojego samochodu to Maptec lub cos podobnego + odetkanie wydechu. Pomaga, róznica jest spora. Mi sie też nie podoba to jak seryjne STi 2.0 przyspiesza w dolnym zakresie obrotów, wyżej natomiast juz jest inaczej :wink:

Ale po twoim opisie sadząc to pomyliłeś marke. Kup sobie M3. STi na autostradę nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pozatym skoro je znałeś to trzeba było kupić WRX
bylo brac my 2006 lub us spec - sliniczek 2,5 ciagnie ladnie juz od 2 tys i jest bardzo mily w eksploatacji ze wzgledu na stosunkowo plynnie rozwijana moc

 

wojtek12, przedmowcy poniekad slusznie mowia. Ty kupiles samochod w ciemno czy cus? Nie jechales tym przedtem? Przeciez to wiadoma sprawa, ze STI jest (dla wiekszosci :wink: ) twarde i pod tym wzgledem lepszy jest WRX. Wiadomo tez bylo, ze 2.0T niebardzo ciagnie od dolu. :)

Moze bylo jednak wybrac jakas limuzyne z 6cylindrowym silnikiem? :wink: nie jest twarda, ciagnie od dolu... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem po prostu jest zbyt duża dysproporcja w stosunku do osiagów w serynym STi w dolnym zakresie obrotów, a górnym powyżej 5 tys obr. Ruszanie spokojne ale dynamiczne nie jest takie ot po prostu etc...

No i te oczekiwania kierowcy, jak to nie jedzie przeciez to STi, musi przyspieszać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciągnięcie to jest powiezmy względne.

Mój do 3500 obrotów to ciągnie jak np. zdrowy Golf Gti (2,0 ze 150PS) a powyżej

3500 obrotów to przyśpieszenie po prostu wciska :wink:

Np. niedawno jechałem nówką audi A4 Tdi 2,0 140PS "quatro" i w innych okolicznościach to sugerowałbym właścicelowi że coś z motorem chyba jest nie tak! On natomiast oczekiwał stwierdzenia "ładnie chodzi no nie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...