boorek Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Jak w temacie... Jak długo kręcicie rozrusznikiem zanim autko odpali? np. po nocnym postoju. U mnie potrzeba dosłownie pół obrotu wałem :roll: czy to tak do końca normalne? bo mam wrażenie że wcześniej kręcił dłużej. W poprzednim samochodzie zauważyłem podobną przypadłość i w niedługim czasie padła uszczelka pod głowicą... choć może jestem przewrażliwiony?? Pozdrawiam i sorry za tak banalny temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boju21 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 mi w imprezie kreci dosc długo ale one chyba tak mają(znaczy sie tak jak by cieżko miała albo za słaby akumulator ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokie Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Moja cyk i pali, na cieplym zauwazalnie ciut dłuzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiocars Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Moj wrx-a pali praktycznie na dotyk, kolega ma gt-ka i tamten zanim zapali musi z 5 razy obrocic walem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 boorek, Na zimno bardzo krótko (może nie pół obrotu ale krótko) a na ciepło dłużej ale też nie jakieś straszne kręcenie. A co do uszczelki to raczej chyba zbieg okoliczności, gorzej jakby długo kręcił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Mój WRX zawsze odpala zaledwie po sekundzie kręcenia. Podobnie Forek 2.5T mojego znajomego. W obecnych rannych temperaturach również. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hemi112 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 zawsze będziesz mógł napisać w ogłoszeniu,że :"inne auta trzeba kręcić a mój pali na dotyk-przyjedź a przekonasz sie sam" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 ...jak wciskam "start" to odpala jeszcze zanim zdążę zabrać palec z przycisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 U mnie na zimnym też w ułamku sekundy odpala, a na ciepłym troszkę dłużej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo2 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Jak w temacie... Jak długo kręcicie rozrusznikiem zanim autko odpali? np. po nocnym postoju. U mnie potrzeba dosłownie pół obrotu wałem :roll: czy to tak do końca normalne? bo mam wrażenie że wcześniej kręcił dłużej. W poprzednim samochodzie zauważyłem podobną przypadłość i w niedługim czasie padła uszczelka pod głowicą... choć może jestem przewrażliwiony?? Pozdrawiam i sorry za tak banalny temat. To dobrze że szybko odpala ... nie zapałujesz rozrusznika :wink: W moim WRX-ie - jak zimny - na dotyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Umnie w GT z 2 ekundy trzeba pokręcić i chyba zawsze, nie ważne czy ciepły czy zimny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 WRX MY'02 na zimno od razu na ciepłym trochę dłużej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 u mnie w gl 97 taka regularna chwila na "oddech" i odpala...też zawsze tak samo, a ten dzwięk jest charakterystyczny...bardziej metaliczny niż w innych autach...już nie jedna osoba sie zapytala "czy tak ma byc?" ale jeżdżę więc chyba tak a poza tym inne tez tak odpalaja subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Że zacytuję klasyka... "temat z potencjałem", tak? Czy to źle, że "za szybko odpala"? A na serio, to najczęściej współczesne silniki nafaszerowane czujnikami, którymi zarządza ECU, potrzebują jednego, czasami dwóch pełnych obrotów wału korbowego, aby ECU ustaliła pozycję wszystkich wałków (czujnik musi wykonać pełny obrót). Wówczas komputer "pozwala" uruchomić silnik. Jeśli uruchomienie jest natychmiastowe, to pozostaje... tylko się tym cieszyć. Zwykle opinie z eksploatacji są odwrotne: "bo mój stary na gaźniku palił od tyknięcia, a ten memła i memła"... Memła bo musi. Jak nie memła - cool. Nie gnieść, nie miąć, trzymać w okładce - 2 lata będzie służyć. Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 1,5 - 2 sek ale aku już mam cienki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Forek palił na 2 obroty, pi x drzwi... I zawsze tak samo, zimny ciepły, lato zima... Impra odpala na dotyk, dosłownie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 filmiki wrzucajmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobil01 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 u mnie dawniej chechłał jakby aku miał się zaraz rozładować. Po regeneracji rozrusznika pali odrazu po przekręceniu kluczyka więc czasem warto zajrzeć do rozrusznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 ok 2s czy zimny, czy ciepły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 W turbodziadku palił właśnie na cyk. Ledwo przekręcisz, już jest bul-bul-bul-bul. Natomiast w nowocześniejszym STI, w którym ECU se musi "poczytać" różne wartości jest tak: przekręcasz - mmm mmm - bul bul bul bul . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się