Azrael Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Jak będziesz rozmawiał to życz szerokiej drogi i gumowych drzew :-) Ja też tak kcem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Trzymamy kciuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacky Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Czy zna ktos czasy z testowego, chodza pogloski, ze Frycz robil podobne czasy do Kuzaja, a to by byla nielada zajawka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 No i zaczęło się... Na pierwszym OSie Kuzaj przyjął od Sołka 15,4 sek Po drugim OSie pierwsze 5 załóg mieści się w 8.8 sek... będzie się działo.. wkońcu Ja jak zwykle trzymam kciuki za Frycza Dajcie mu juz to S2000 i niech zamiecie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Ja jak zwykle trzymam kciuki za Frycza Dajcie mu juz to S2000 i niech zamiecie... Powiedziałbym - nie wyganiajcie go z N-ki :!: Chyba co poniektórzy pozapominali jak w 2003 ( i wcześniej) Frycz wymiatał Miśkiem. Będzie walka Sołowow-Kuzi-Czopik-Frycz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Ja jak zwykle trzymam kciuki za Frycza Dajcie mu juz to S2000 i niech zamiecie... Powiedziałbym - nie wyganiajcie go z N-ki :!: Chyba co poniektórzy pozapominali jak w 2003 ( i wcześniej) Frycz wymiatał Miśkiem. Będzie walka Sołowow-Kuzi-Czopik-Frycz Pamietam i dlatego widze go w S2000, gdyz: 1. W N-ce był kozakiem jakich mało. Pamiętam jak Herba (tytułowany królem Nki) stwierdził, że robi co może, ale Frycz jest nie do dogonienia. 2. W S1600 Frycz jako pierwszy pokazał, że tym sprzetem da się generalke wyjąć w polsce. 3. Jak go wsadzimy do S2000 uzyskamy "combosa" N+S1600... a to może tylko poskutkować wielce oczekiwanym Mistrzem Poslki i tytułem od kibiców Największego Kozaka To jest oczywiscie wariant optymistyczny, zakładający że: a. dostanie Punto S2000 b. samochód nie bedzie się psuł c. samochód będzie konkurencyjny d. Frycz sie zaaklimatyzuje w sprzęcie I oby sie tak stało... bo dla mnie w Polsce istnieją obecnie dwaj kierowcy Frycz i Kajetanowicz. BTW. Kajetanowicz jest strasznym ogarniaczem, chcialbym go zobaczyc w jakiejs lepszej furze.. najlepiej 4 napędowej. Ale zoabczymy co pokaże w Pugu S 1600. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 To jest oczywiscie wariant optymistyczny, zakładający że: b. samochód nie bedzie się psuł c. samochód będzie konkurencyjny Właśnie tego się najbardziej obawiam... :roll: A Kajtek powinien wsiąść w S1600 i pokazać klasę. Moim zdaniem N4 to auta nie dla niego :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 A Kajtek powinien wsiąść w S1600 i pokazać klasę. Moim zdaniem N4 to auta nie dla niego :wink: Może i masz racje, też go jakoś nie widze w N4, ale wlasnie dlatego chciałbym zobaczyć. Troszkę sie boje że w S1600, może skończyc jak Pelikan, bo w stosunku do jego osoby też byly duze oczekiwania, wszyscy wiedzeli ze potrafi wymiatac... Ale wydaje mi sie, że Kajtek jest większym talentem... i tego się będe trzymał.\ Druga kwestia do Pugi S1600, chodzą ploty, że te samochody są już mocno wyeksploatowane i nie doinwestowane... pożyjemy zobaczymy. Oby Kajtek pokazał klase. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Druga kwestia do Pugi S1600, chodzą ploty, że te samochody są już mocno wyeksploatowane i nie doinwestowane... pożyjemy zobaczymy. Oby Kajtek pokazał klase. No racja, pierwszej młodości nie są. Ponoć Peugeot cały czas pracuje, a przynajmniej pracował w sezonie 2005 nad tym samochodem, projekt był rozwijany. Inna sprawa jakie podejście ma do tego Peugeot Polska - wg mnie to wygląda na zasadzie "Macie S1600 to się cieszcie i nie marudźcie..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Ponoć Peugeot cały czas pracuje, a przynajmniej pracował w sezonie 2005 nad tym samochodem, projekt był rozwijany. Jestem prawie pewien, że Peugeot Polska nie rozwija tych samochodów... chciałbym, żeby one były "tylko" porządnie serwisowane i mało awaryjne. Inna sprawa jakie podejście ma do tego Peugeot Polska - wg mnie to wygląda na zasadzie "Macie S1600 to się cieszcie i nie marudźcie..." No tak to troche wygląda, ale w sumie Peugeot Polska nie robi tego po to, żeby parę osób w polsce mogło sobie pojeździć, więc jest szansa, że samochód będzie dobrze przygotowany a Kajtek zleje wszystkich W sumie ten sam samochód za czasów Grzyba był prawie bez awaryjny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 W sumie ten sam samochód za czasów Grzyba był prawie bez awaryjny... Wtedy był funkiel-nówka nieśmigana 8) A i sam projekt był świeży. Ja po dzisiejszym dniu spędzonym na OSach stwierdzam z zadowoleniem - polskie rajdy wygrzebały się z dołka, wiadomo że nie są idealne, ale jest nieźle. A i jeszcze wpienił mnie komentarz jednego z obserwatorów PZM - Marka Oziębło : "Rajd oglądają tłumy widzów. Park serwisowy na stadionie w Uściu Gorlickim przeżywa najazd "cywilnych" samochodów. - Prawdziwy horror! - ocenił obserwator PZM, Marek Oziębło." No kurna dramat, okropni ci kibice są że przyjechali w śnieg i mróz poogladać swoich idoli. I to jeszcze samochodami wjeżdzają - no kurde ciekawa sprawa- chciałem zauważyć że jest zima i raczej pieszo z odcinka na strefę byłoby cięzko dotrzeć. Widzę że największym problemem dla PZM są kibice. O ile łatwiejsze byłoby życie działaczy (jak ja nie lubie tego słowa ) gdyby nie było kibiców, nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 "Rajd oglądają tłumy widzów. Park serwisowy na stadionie w Uściu Gorlickim przeżywa najazd "cywilnych" samochodów. - Prawdziwy horror! - ocenił obserwator PZM, Marek Oziębło." No kurna dramat, okropni ci kibice są że przyjechali w śnieg i mróz poogladać swoich idoli. I to jeszcze samochodami wjeżdzają - no kurde ciekawa sprawa- chciałem zauważyć że jest zima i raczej pieszo z odcinka na strefę byłoby cięzko dotrzeć. Widzę że największym problemem dla PZM są kibice. O ile łatwiejsze byłoby życie działaczy (jak ja nie lubie tego słowa ) gdyby nie było kibiców, nie ? No niestety nie od wczoraj wiadomo, że PZMłotowi i niektórym organizatorom najbardziej przeszkadzają kibice, bo przychodza, depcza pola, śmiecą, w ogóle są hałaśliwi i dupe zawracają. Dlatego w celu pozbycia się tego problemu proponowałbym rozgrywanie rajdu np. we wtroki i środy... i tylko do godziny 15, tak żeby nikt nie przyszedl no chyba że przez przypadek.. A tak na serio to ja tego nie rozumiem, panowie w PZM mają taki wspaniały dar, znajdowania problemów tam gdzie ich nie ma... przecież dzięki takim kibicom to te rajdy żyja... przecież firmy nie po to ciężkie pieniądze wykładają, żeby garstka zapaleńców miała świetny sposób na spędzanie czasu.. kolejny absurd. W PZMie przydałyby sie osoby, ze "świeższym" spojrzeniem na sprawe sportu... nie oszukujmy sie to jest biznes i pojmując go w tych kategoriach i nie popadając w skrajności , można by naprawde rozkręcić ten sport w Polsce. Ups, troche sie rozpisałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się