Jump to content

Silnik z BRZ w innych modelach Subaru.


Recommended Posts

W związku z nieodległym pojawieniem się modelu BRZ na rynku mam pytanie :arrow: czy wiadomo coś na temat wprowadzenia montowanego w nim silnika w innych modelach Subaru :?:

 

W mojej ocenie np. Impreza z tym silnikiem (2.0, 200 km) byłaby chociaż częściowo alternatywą dla niedostępnego już w Europie WRX-a...

Link to post
Share on other sites
W związku z nieodległym pojawieniem się modelu BRZ na rynku mam pytanie :arrow: czy wiadomo coś na temat wprowadzenia montowanego w nim silnika w innych modelach Subaru :?:

 

W mojej ocenie np. Impreza z tym silnikiem (2.0, 200 km) byłaby chociaż częściowo alternatywą dla niedostępnego już w Europie WRX-a...

 

wątpię żebyś uzyskał jakieś wiążące info, jakby tak było to ludzie by czekali na auta z tym silnikiem z ewentualnym zakupem, podobnie jest z powrotem turbo, jest mowa że kiedyś może wrócą do UE, ale kiedy to nie wiadomo

Link to post
Share on other sites
wątpię żebyś uzyskał jakieś wiążące info

 

Lepiej spróbować i żałować, że się nie udało, niż nie spróbować i żałować, że się nie spróbowało :wink:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Dyrekcja SIP
W związku z nieodległym pojawieniem się modelu BRZ na rynku mam pytanie czy wiadomo coś na temat wprowadzenia montowanego w nim silnika w innych modelach Subaru

Do tej pory nie przedstawiono nam takich planów, więc - przynajmniej w przewidywalnej przyszłości - nie.

 

Pozdrowienia

Link to post
Share on other sites
W związku z nieodległym pojawieniem się modelu BRZ na rynku mam pytanie :arrow: czy wiadomo coś na temat wprowadzenia montowanego w nim silnika w innych modelach Subaru :?:

 

W mojej ocenie np. Impreza z tym silnikiem (2.0, 200 km) byłaby chociaż częściowo alternatywą dla niedostępnego już w Europie WRX-a...

 

a po co ?? samemu nie mozesz zrobic projekt "Subaru XV STi" ;-)

jezeli chodzi o roznice XV od STi 08 -> to konstrukcyjnie sie rozni tak jak GD od GC ;-) czyli wiekszosc P&P ;-)

 

Żeby było śmiesznie czerwony odblask w zderzaku tylnym jest ten sam co w Imprezie 08 ->

Link to post
Share on other sites
W związku z nieodległym pojawieniem się modelu BRZ na rynku mam pytanie czy wiadomo coś na temat wprowadzenia montowanego w nim silnika w innych modelach Subaru

Do tej pory nie przedstawiono nam takich planów, więc - przynajmniej w przewidywalnej przyszłości - nie.

 

Pozdrowienia

 

Cóż, szkoda :( Ale dziękuję za odpowiedź i również pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

 

a po co ?? samemu nie mozesz zrobic projekt "Subaru XV STi" ;-)

jezeli chodzi o roznice XV od STi 08 -> to konstrukcyjnie sie rozni tak jak GD od GC ;-) czyli wiekszosc P&P ;-)

 

Żeby było śmiesznie czerwony odblask w zderzaku tylnym jest ten sam co w Imprezie 08 ->

 

 

Czy ja jestem jedynym, ktory ma problem z tym, zeby te wypowiedz odniesc do kontekstu? ;-)

 

sfaragdas, moglbys troche wyjasnic co miales na mysli? :)

Link to post
Share on other sites

 

a po co ?? samemu nie mozesz zrobic projekt "Subaru XV STi" ;-)

jezeli chodzi o roznice XV od STi 08 -> to konstrukcyjnie sie rozni tak jak GD od GC ;-) czyli wiekszosc P&P ;-)

 

Żeby było śmiesznie czerwony odblask w zderzaku tylnym jest ten sam co w Imprezie 08 ->

 

 

Czy ja jestem jedynym, ktory ma problem z tym, zeby te wypowiedz odniesc do kontekstu? ;-)

 

Nie jesteś :wink:

Link to post
Share on other sites
Czy ja jestem jedynym, ktory ma problem z tym, zeby te wypowiedz odniesc do kontekstu? ;-)

Wyjąłeś mi to z ust :)

 

przynajmniej w przewidywalnej przyszłości - nie.

Zdecydowanie smutna wiadomość :cry: Liczyłem, że teraz to już rzut beretem do nowych silników z bezpośrednim wtryskiem. W latach 2003-2005 wydawało się, że Subaru zmniejszyło dystans jaki dzielił je od innych, bardziej popularnych producentów. Wydawało się, że w ciągu kilku lat nadrobią zaległości i jakąś petardą wszystkich zaskoczą. Stało się niestety troszkę inaczej. Owszem, pojawił się Boxer-Diesel, ale to za mało.

To wszystko oczywiście tylko moje zdanie :)

Skrzynie dwusprzęgłowe stają się powszechne, dostępne i coraz tańsze, do tego udane konstrukcje silników z bezpośrednim wtryskiem, niejednokrotnie wspomagane przez turbo (a coraz powszechniej przez kompresory), a na dokładkę coraz bardziej zaawansowane systemy typu automatycznego parkowania itp ułatwiające jazdę samochodem.

Gdzie wobec tej techniki jest Subaru ? No chyba, że mają już coś lepszego niż bezpośredni wtrysk i zamierzają właśnie odpalić wspomnianą wyżej petardę zaskakując cały świat. Chciałbym w to wierzyć :)

Link to post
Share on other sites

Chyba nie jest jednak tak źle jak piszesz. Przyszłość to CVT i zwyczajne automaty. DSG to wynalazek, który się przyjął w UE tylko dlatego, ze jest tani i działa z dieslami. CVT to znacznie lepsze rozwiązanie a z czasem dystans będzie się powiększał. Wtrysk bezpośredni ma być lada moment w subaru. Tak samo hybrydy. Ja tam wole miedz technologie parę lat później ale dopracowana i sprawdzona. Nie zapominaj tez, ze dopiero niedawno konkurencja zaczęła doganiać subaru jeżeli chodzi o napędy 4x4. Co do elektroniki to automatyczne podjeżdżanie / hamowanie, rozpoznawanie pieszych przez kamery itp jest już testowane - można zobaczyć filmy na YT z demonstracji.

Jednak mimo to subaru na rynku UE po prostu ma dziury w ofercie. A wystarczyło by przygotować auta z klocków, które już są.

Link to post
Share on other sites
Rozwalilo mnie osobiscie mocowanie akumulatora, ci Japonczycy to maja poczucie humoru

Jest rewelacyjne, chcę takie :!: I jeszcze taki STi start button 8)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...