subar14 Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Mam pytanko Jak sobie radzi Subaru z takimi mrozami jak np. teraz? jak z porannym opalaniem? bez problemu czy moze jednak? ( i nie watpie w Subaru!!!;D ) pytanie do posiadaczy wszystkich modeli Subaru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golfstrom Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Witaj, Moje Legacy MY96 radzi sobie całkiem, całkiem. Na razie nie ma problemów w klimatach północno-wschodniej Polski. A jeszcze i innym pomoże. pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał Bajorek Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Odpalają od razu (Legacy i Forester) choć jęczą,że boli.Dziś rano -26, zbaczymy jutro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hiszpan25 Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Justy też odpala... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 Uprasza się o niezakładanie 4 albo 5 wątku o tej samej tematyce, tylko dolepienie się do już istniejących Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeQ Posted January 23, 2006 Share Posted January 23, 2006 u mnie wszytsko ok tylko dzisiaj szyby od środka mi zamarzły Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norveg Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 GTek też daje radę!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maćko Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 foryś jęknął, że mu zimniutko ale odpalił. (-24) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heller Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Giecik najpierw jęknął i po 2 sek obudził sie z zimowego snu Link to comment Share on other sites More sharing options...
siekla Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Moj zakrecil dwa razy dluzej ale odpalil -27 i dziala Link to comment Share on other sites More sharing options...
misiu Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Ja miałem problem lekki z krystalizująceym się płynem w układzie chłodzenia. Producednci okłamują z tymi temperaturami. Teraz dolałem 1,5 koncentratu zimowego do zimowego gotowego płynu do -35!!! sam płyn krystalizował przy -27!!! oszuści. Tak poza tym ,że olej gęstnieje to nie jest żle, a ogrzwanie w GT jest rewelacujne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart1000 Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Oskar moj Subar pali idealnie 1-3 sec krecenia i odpala, rowniutko obroty trzyma po ok 1 km wlacza sie dmuchawa(w pozycji szyba i nogi) i leci juz letnie powietrze po 5 km leci gorace powietrze a temp cieczy jest w polowie skali czyli tak jak powinno byc szyby bez ramek tez mimo wczesniejszych obaw nie sprawiaja klopotow wiec jak narazie nie mam powodow do narzekan czego wszystkim tutaj zycze Link to comment Share on other sites More sharing options...
KWIATEK Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 No moja Lalka mnie zawiodła. Ale to wina akumulatora. Nie mam Jej tego za złe. :wink: Ale z tymi płynami to ładne bajki wypisują producenci na opakowaniach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts