Rio_czwa Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Witam Poproszę o podpowiedz, w którym miejscu najlepiej umieści czujnik EGT? Samochód to Impreza GT MY99 z turboback 2,5'. Z góry dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam Maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 kolektor wydechowy, wyjście z 4 cylindra 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rio_czwa Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Podziękował serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 O ile masz nieseryjny up-pipe to zerknij czy w nim nie ma otworu na czujnik. Większość nie seryjnych up-pip`ów mają owe miejsce na sonde. Wtedy unikniesz wiercenia otworu na czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rio_czwa Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 O ile masz nieseryjny up-pipe to zerknij czy w nim nie ma otworu na czujnik. Większość nie seryjnych up-pip`ów mają owe miejsce na sonde. Wtedy unikniesz wiercenia otworu na czujnik. Dzięki za info, mam seryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 O ile masz nieseryjny up-pipe to zerknij czy w nim nie ma otworu na czujnik. Większość nie seryjnych up-pip`ów mają owe miejsce na sonde. Wtedy unikniesz wiercenia otworu na czujnik. Dzięki za info, mam seryjny. Tylko w kolektorze przy wyjściu z 4 cylindra - jedyne wiarygodne miejsce w którym temperatura powie Ci, że coś złego się dzieje. W innych miejscach licznik będzie gadżetem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Tylko w kolektorze przy wyjściu z 4 cylindra - jedyne wiarygodne miejsce w którym temperatura powie Ci, że coś złego się dzieje. W innych miejscach licznik będzie gadżetem. Nie takie to oczywiste. Jezeli szlag trafi np wtrysk na 1 cylindrze to w istocie EGT na 4-tym będzie jedynym wiarygodnym miejscem i powie, że coś się złego dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Tylko w kolektorze przy wyjściu z 4 cylindra - jedyne wiarygodne miejsce w którym temperatura powie Ci, że coś złego się dzieje. W innych miejscach licznik będzie gadżetem. Nie takie to oczywiste. Jezeli szlag trafi np wtrysk na 1 cylindrze to w istocie EGT na 4-tym będzie jedynym wiarygodnym miejscem i powie, że coś się złego dzieje oj tam zaraz takie czarne wizje że wtrysk na innym cylindrze walnie wiadomo, że istnieje takie ryzyko ale żeby jemu zapobiec trzeba by mieć taką deskę dalej mimo wszystko podtrzymuję, że tam miejsce jest najlepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Innovate TC-4 moze pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 oj tam zaraz takie czarne wizje że wtrysk na innym cylindrze walnie wiadomo, że istnieje takie ryzyko ale żeby jemu zapobiec trzeba by mieć taką deskę archaiczne ja mam takie i 4 sondy w kolektorze Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 odświeżę temat - gdzie lepiej wiercić dziurę pod termoparę - w kolektorze czy uppipe? szkoda mi tego ślicznego kolektora perrina dziurawić, ale jak trzeba, to trzeba ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 dlaczego wszyscy o tym 4cyl piszecie-nierozumiem. O co chodzi dokładnie z ta listwa, ze najgorsze paliwo jest na 4cyl, przeciez on jest najblizej filtra i jak lece po wezu zasilającym paliwa to pierwsze gdzie leci paliwo to do 4cyl własnie, poprawcie ktos jak sie myle bo nie kumam tego, no chyba ze ja mam zle weze podłaczone i myle zasilanie ze zbiornika z powrotem i tu mogłaby sie zagadka moja rozwiazac, bo auto mi szarpie przy górnych granicach rzedu 7tys rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 (edytowane) ja pier... czyli mam teraz wiercic i spawac dziure w nowym RCMie?! W downpipie zaraz za turbiną wskazuje niewiarygodnie???? Edytowane 26 Kwietnia 2014 przez Pawlo20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 O ile masz nieseryjny up-pipe to zerknij czy w nim nie ma otworu na czujnik. Większość nie seryjnych up-pip`ów mają owe miejsce na sonde. Wtedy unikniesz wiercenia otworu na czujnik. jak to carfit mawia. Super rozwiazanie do zmierzenia pogody, jak pomiar temperatury oleju w podstawce filtra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 chłopaki, ale cytujecie wiedzę sprzed 3 lat... może coś nowego się pojawiło od tej pory? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 ok, ale nie można tego "skorygować" żeby było wiarygodniej, za turbiną jest cieplej? zimniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 pawlo: za turbina jest oczywiscie zimniej. Najcieplej jest przy zwezeniu z wirnikiem turbiny czyli na slimaku. Jak auto rozgrzane to uppipe i turbo az czerwone sie robi, nigdzie nie zauwazyłem wiekszej temperatury. To normalne wiec ja załoze EGT w miejsce seryjnego czyli w uppipie,pzdr Czy Piotrek robi coś juz z Type-R? byłeś moze ostatnio słyszałe, ze bedzie całość piaskował- GOŚĆ!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się