Karmi Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 mi dzisiaj zamarzły szyby od wewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Ciekawe czy swoją jutro rano odpalę. Stoi nie palona od 18 od soboty. "sobota"- ale to dziwnie brzmi :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 ja mam obecnie w garazu Omesie - wiec ani odsniezanie, ani skorbanie nie jest problemem. Natomiast tak z ciekawosci - czy ktos ma takie ustrojstwo jak "Webasto"? Helmut - czyli poprzedni "ołner" Omesi zamontowal taki gadżet, ale jakos nie odpalilem sprzeciora. Podobno strasznie "hajędowe" i mozna sie nielze polansowac :wink: pozdraffka Pumex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Kupcie sobie podgrzewacz bloku silnika, http://www.subaruparts.com/guides/Revised_Engine_Block_Heater_IxI.pdf http://www.subaruparts.com/catalog/?section=510 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
treboo Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Kupcie sobie podgrzewacz bloku silnika,http://www.subaruparts.com/guides/Revised_Engine_Block_Heater_IxI.pdf http://www.subaruparts.com/catalog/?section=510 115V, macie w polsce cos takiego na 220 ?? moze szwedzi tego uzywaja ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Beda mieli dwa razy wiecej mocy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Teraz mamy 230V i 400V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 To wersja optymistyczna, pesymistyczna to 220 i 380. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 swoją droga to fajnie by było posiadać instalację tego typu. zawsze ciepłe autko no i mniejsze zużycie paliwa i silnika. same plusy za cenę kilku kWh Skandynawowie dość często z tego co widze mają coś takiego w autkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Ja o Webasto nie słyszałem jeszcze złego słowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Ciekawe czy swoją jutro rano odpalę. Stoi nie palona od 18 od soboty. mój dał radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golfstrom Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 aha, tak wogole to teraz mamy jeszcze jeden argument przeciwko dyzlom :wink: Wracałem wczoraj z małej pojeżdżawki (kurna, tylny zderzak do wymiany ) i widzę ne poboczu Octavię na awaryjnych. Zatrzymałem się. W środku trzy osoby z dzieckiem. Czekają na assistance. Okazało się że diesel. Zabrałem mamę z dzieckiem (chore, na antybiotykach) i odstawiłem do domu. Jakoś tak weselej na duchu jak można pomóc. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 dzisiaj -25C, odpalilem autko, skrzynia na poczatku dzialala jak by wszystko z gumy bylo...plyn do spryskiwaczy do -26C zamarzl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 U mnie dzisiaj pierwszę kręceni było powolne i ciężkie ale po kilku oberóceniach silnik zaskoczył ku mojej radości i .... po chilce zgasł. Na szczęście powtórne zakręcenie okazało się skuteczne. Oczywiście na zimnej skrzyni to trzeba mieć małą parę włapie by biegi zmienić Natomiast to co mnie zaniepokoiło to to, że jak ruszyłem to hamulce były OK, po 2-3 km chciałem zahamować i normalnie kamień pod stopą, brak wspomagania i trzeba na pedale stawać by zatrzymać auto, po kolejnych kilku km sprawdzam jeszcze raz i już jest OK. Czyżby jakaś woda w układzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golfstrom Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 No ja od piątku jestem po totalnym przeglądzie z wymianą rozrządu, świec i "płynów ustrojowych" (oprócz oleju w skrzyni i dyfrze), więc wszelkie "funkcje zyciowe" wszystkich układów na razie bez zastrzeżeń. Z zapalaniem jak na razie OK. Tylko te pierwsze kilkanaście sekund.....Brrrrr... Wracając do pytania z wątku - ja z kolei wczoraj bardzo późnym wieczorem odpaliłem i przejechałem kilka km do całkowitego rozgrzania olejów. Dzisiaj zapalił jakby żwawiej niż wczoraj. Z racjonalnego punktu widzenia nie ma to raczej znaczenia, ale psychicznie poczułem się o wiele lepiej :wink: , tak jak to napisał ktoś wyżej pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Dobry z Ciebie czlowiek Golfstrom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roland Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 aha, tak wogole to teraz mamy jeszcze jeden argument przeciwko dyzlom :wink: A to czemu ?? W piątek miałem ok. -20 i odpalił za pierwszym razem i to bez zbędnego kręcenia rozrusznikiem (tak jakby nie było wcale mrozu - jedyne co to dłużej grzał świece). W sobotę tak samo bez stresu - ale fakt, że mróz był mniejszy. Dzisiaj było trochę trudniej i odpalił dopiero za drugim razem - ale i mróz był większy (ok. -22) i dodatkowo wczoraj auto nie było odpalane wcale. Tak więc diesel wcale nie taki straszny jak go malują (szczególnie Ci, którzy w życiu nie mieli z nim do czynienia - przypomina mi to narzekania na instalację gazową - w większości krzyczą osoby, które nigdy nie miały takiej instalacji). Wg mnie nie ma większego znaczenia czy diesel czy benzyna - grunt by paliwo było z dobrej stacji i akumulator/świece/instalacja sprawna. Żeby było ciekawiej - w Imprezie akumulator padł mi w środku lata - rano odpalił a już po południu nawet nie chciał zakręcić rozrusznikiem (a nie zostawiłem ani włączonego światełka ani tym bardziej radia czy czegoś innego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Zgadzam się z Rolandem. Miałem dizla przez 4 lata i nigdy nie zdarzyło się żeby nie odpalił poza przypadkiem kiedy aku (po kilku latach) trzeba było wymienić. Poza tym co 2 lata wymieniałem jeszcze diody w alternatorze ale to była usterka typowa tego modelu, trzeba było w zimie od czasu do czasu skontrolować łądowanie i jak nie łądowało oznaczało diody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Mi rano trochę zajęczał Subarak WRX, ale odpalił za pierwszym kręceniem Stał na dworze, w nocy ponoć było –27. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Roland: dalem specjalnie ":wink:" bo ja nie jestem przeciwny dyzlom, wrecz czekam z niecierpliwoscia na subarowego ropniaka Chodzilo mi tylko o to, ze ponizej -20°C jest duze prawdopodobienstwo, ze diesel zamarznie i gudbaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 A mi dziś rano Reno Master dyzel odpalił spoko za t Transit z nwym 3 dniowym akumlatorem nawet nie zakręcił (bateria Motorcraft nabyta w ASO Forda),Fiat Doblo benzyna nawet od kabli nie ale za to Ducato dyzel tak-i jak tu nie ochać Fiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarus Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 jak dzisiaj odpaliłem autko to myslałem że pod maską pracuje tdi , żeby biegi zmieniać to też trzeba mieć troche pary w łapie. Na szczęscie trwało to tylko chwilke. brrr ale zimno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termit Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 W innym wątku wczoraj pochwaliłem Miśka dyzla że bez bulu po 2. dniach postoju na mrozie (-28) odpalił. A dziś się okazało że podczas jazdy zgasł i nie chciał dać znaku życia. Podziękowania dla Adiego za holowanie. Myślałem na początku że to paliwo ale chyba podczas jazdy by się parafina nie wydzieliła(chyba jest ogrzewane paliwo w zbiorniku) :roll: Kombinowałem w garażu z ogrzewaniem filtra paliwa i ogólnym rozgrzaniem auta no i nic to nie dało. Tak więc wróciłem do domu i zadzwoniłem na asistance i niech oni się martwią(gwarancja do końca miesiąca) A wracając do tematu to jeżeli chodzi o przepalenie benzynki to wydaje mi się że warto tylko kawałek się nim przejechać co by się rozgrzał dobrze. W obecnych dyzlach to nie ma większego sensu nawet po godzinnej przejażce wskazówka temperatury zbytnio się nie ruszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 początku że to paliwo ale chyba podczas jazdy by się parafina nie wydzieliła podobno tak wlasnie moze sie stac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Heh ja Forda też rano odpalałem -25 ale dał rade za 3 razem akumulator ma jakiś rok ale dał rade czyli nie jest tak źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się