mln Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Qba25, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PETRUS Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Moje plany idą w innym kierunku. Nie mam jeszcze zamontowanego haka. Po jego instalacji chcę przekonstruować bagażnik rowerowy na hak, aby przykręcać do niego koło zapasowe. Co o tym sądzicie? Dojazdówka? A co na to wiskoza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Moje plany idą w innym kierunku. Nie mam jeszcze zamontowanego haka. Po jego instalacji chcę przekonstruować bagażnik rowerowy na hak, aby przykręcać do niego koło zapasowe. Co o tym sądzicie?Dojazdówka? A co na to wiskoza? Qba25 napisał kilka postów wyżej: Na tyle dobry, że fabryka nie boi się proponować dojazdówek dla aut na gwarancji (oczywiście przy trzymaniu się ograniczeń dla nich przewidzianych)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PETRUS Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Co sądzicie o pomyśle montowania koła na haku? Pytam, bo może już ktoś to robił lub wszedł na "minę". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Znalazłem takie rozwiązanie: http://www.subaruforester.org/vbulletin ... eel-39847/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donwito Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 powiem tak - najszybciej , najtaniej i najbezpieczniej (w sensie niekombinowania z mocowaniami)jest zakupienie zapasu w spreju tzn. nie powietrze tylko pianka uszczelniająca przebicie . przez kilka lat tj. od 95-96 złapałem dwa kapcie z czego jeden to pęknięcie felgi które zostało uszczelnione w/w spreyem . nie wiem dlaczego , ale ta metoda jest nielubiana przez wulkanizatorów . sposób pokazany przez zento jest jak najbardziej ok . warunek zrobić to ładnie i jeszcze zatosować jakiś jednolity pokrowiec . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Ja swoje koło zapasowe mam zamiar złożyć w piwnicy. Duży zestaw naprawczy w sprayu i mały kompresor z zasilaniem z zapalniczki w połączeniu z assistance powinny w 100% załatwić sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Panowie, ale tematem nie jest jak się pozbyć zapasu z auta, tylko gdzie go wozić, poza bagażnikiem. :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luigi Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 pozwolicie że przy łączę sie do dyskusji, ja widzę 3 rozwiązania 1. Na klapie, nie bardzo to widze patrząc na zdjęcia jak to wygląda 2. Pod podłogą 3. Na dachu (http://www.yakima.com/shop/cargo/gear-baskets/spare-tire-carrier) innych rozsądnych sposobów nie znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweusz Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Swego czasu w komisie w wieliczce stał forek 2.0 MY00, dlatego nie wiem jak to bedzie w MY07. Miał fabrycznie instalowany gaz oraz dojazdówkę w koszu pod podłogą. Nie wiem czy to nie zmniejsza jakoś prześwitu, ale dojazdówka jest wąska i służy na dojazd do sensownej wulkanizacji (czyli taki darmowy assistance). Pytanie czy assistance nie wystarczy i czy dojazdówka wystarczy? Tak czy tak czekam na rozwinięcie tematu bo to mnie też czeka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luigi Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Zawsze można również podwiesić zbiornik lpg pod pojazdem choć przyznam że nie widziałem na żywo takiego rozwiązania http://www.stako.pl/index.php?id=menu&kat=1〈=pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweusz Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 wolałbym wieść pod pojazdem dojazdówkę niż zbiornik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odrobina Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 paweusz, u mnie najbardziej wlasnie na wnece kola zapasowego widac "kontakty" podwozia z ziemia wiec srednio widze sens obnizania wartosci kata zejscia jak juz ktos pisal. Tam nie ma za bardzo miejsca, no chyba ze ktos nie przewiduje zjezdzania z asfaltu, ale po co w takim razie forester. http://www.flickr.com/photos/55891808@N ... /lightbox/ Na zdjeciu powyzej widac jak to wyglada, u mnie przewody gazowe wychodzace z butli sa dodatkowo obudowane i to juz czesto zawadza. Luigi, mialem butle pod samochodem w clio, fajnie to rdzewialo zento, tutaj cennik takich rozwiazan http://www.subaxtreme.com.au/ (dolar australijski troche tanszy od us) kolo mocowane jest do metalowego zderzaka, calkiem fajne rozwiazanie, mysle ze transport z australli tez daloby sie ogarnac (np przez czlowieka od ironmanow) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Dojazdówka, czy zapas pod spodem, to też czasem dramat. Miał ktoś okazję wyciągać takie uwalane koło? We francuzach taka latami nie ruszana zapasówka czasem nie da się odkręcić. To już wolał bym umieścić tam zbiornik LPG. Można go zabezpieczyć przed korozją dodatkowo, albo osłonić grubszą blachą. Tyle, że to jest rzeźba dla zawziętych. Ten Australijski zapas jakoś strasznie dużo odstaje od auta. Nie za ładnie to wygląda. :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiem Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 We francuzach taka latami nie ruszana zapasówka czasem nie da się odkręcić. A czasami odpada sama - widziałem jak kiedyś została na drodze po przejeździe przez torowisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 1. Na klapie, nie bardzo to widze patrząc na zdjęcia jak to wygląda wyglada to tak viewtopic.php?p=981518&sid=54a14f219db5587e050f2121d9f48f41#p981518 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luigi Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 A tak wygląda na forku zapas umieszczony z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 A tak wygląda na forku zapas umieszczony z tyłu Ale paskudny jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gekoway Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Przymierzam się do zakupu forka 2.0 (szukam rocznika 2007), raczej założę LPG, ale co z kołem zapasowym? Ja niestety mam szczęście do częstego używania zapasu (kilka razy do roku, różne samochody, różne sytuacje, tak już mam) Wożenie w bagażniku to trochę szkoda miejsca, czy można jakoś podpiąć pod bagażnik, na dole z tyłu, na zewnątrz? Kiedyś tak miałem w citroenie AX. Są jakieś patenty sprawdzone? Po kilku tysiącach forkiem mogę już odpowiedzieć sam sobie :-) Przy codziennej jeździe po mieście koło w bagażniku nie przeszkadza, przy dłuższych trasach krajowych koło zostaje w garażu (biorę mini kompresor + slim + dobre ubezpieczenie), przy zimowym wyjeździe na Słowację, koło na tylnym siedzeniu, bagaże w bagażniku oraz na tylnych siedzeniach (jechały 2 osoby). Zaczynam myśleć o boksie na dach :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIN Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Ja byłem zmuszony wywalić koło żeby wózek się mieścił i zamiast koła wożę taki zestawik. . http://www.pixmania.pl/pl/pl/2199461/ar ... samoc.html plus tego taki że ni muszę jeździć żeby się koło opona uszczelniła tylko wlewam i pompuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czerniel Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 ...tylko po zastosowaniu takiego zestawu warsztaty oponiarskie nie chcą współpracować bardzo trudno ten szwaks zmyć z opony... mnie także zaczyna denerwować duże koło w bagażniku, myślałem o dojazdówce tej mniejszej 15 cali tylko teraz jak to się ma do mechanizmu wiskozy??? np. łapiesz gumę z przodu(zazwyczaj to się dzieje w niedziele o 22) z racji tego że na dojazdówce nie mozna zakładać na przód zamieniasz koło z tyłu i dojazdówkę na tył... i co teraz sie dzieje z wiskozą??? wytrzyma czy nie ..z tego co piszą różnica 1,5mm w bieżniku na osi potrafi ja zniszczyć czy ktoś wie jak to jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Czerniel, jest watek o dojazdowkach, poczytaj. Nie ma zadnego problemu, subaru przeciez dawalo fabrycznie dojazdowki do niektorych modeli. Musisz jedynie dobrac odpowiedni rozmiar do twoich felg/opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 ten zestaw naprawczy ze slimem i nabojami jest ciekawy, Kompresor w zestawach ze slimem jest strasznie tandetny, a kosztuje chore pieniądze. Jest malutki i całkowicie plastikowy, prawie nic nie waży. W podobnej cenie można kupić sensowny kompresor 4x4, trochę większy ale masywny i trwały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohun Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 a czy takie koło dojazdowe od Imprezy (na allegro ich trochę jest) będzie pasowało do forestera MY07 ? Chodzi chyba tylko żeby średnica zewnętrzna była identyczna jak po drugiej stronie osi. Ktoś sprawdzał? Opon mam o ile pamiętam 215/55/R17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre44 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 ..z tego co piszą różnica 1,5mm w bieżniku na osi potrafi ja zniszczyć (wiskozę) Mam nadzieję,że to jednak nie możliwe :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się