krzysiom Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Wie ktoś co to znaczy? Pisałem już o tym w innym wątku ale może umknąć. Legaś mi dzisiaj nie chciał zapalić, po odmrożeniu w garażu i podładowaniu akumulatora wyswietlał ERR 1U i świeciła się żółta kontrolka od silnika. Po kilku zgasnieciach i ponownych odpaleniach doszedł do siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Podbijam. Naprawdę nikt nie wie co to znaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 może to znaczy ... stuki w zawieszeniu... a tak poważnie na forum juz kiedyś była podana strona ze wszystkimi kodami błędów to chyba było nawet w jakims moim watku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 może to znaczy ... stuki w zawieszeniu... a tak poważnie na forum juz kiedyś była podana strona ze wszystkimi kodami błędów to chyba było nawet w jakims moim watku Prędzej "jestem do d..y" A tak powaznie wyszukiwarką nic nie mogę znależć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Do tej pory kody alarmów podawane były w formie odczytu w takt mrugającej lampki "change your subaru to something better" potocznej zwanej check engine, natomiast to Error 1U to gdzie się pojawiło? Na zegarach tam gdzie dystans wyświetla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Do tej pory kody alarmów podawane były w formie odczytu w takt mrugającej lampki "change your subaru to something better" potocznej zwanej check engine, natomiast to Error 1U to gdzie się pojawiło? Na zegarach tam gdzie dystans wyświetla? Dokładnie w miejscu kasowalnego przebiegu. Wgapiałem się jak głupi bo w pierwszej chwili myslałem że to ERR 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Wyjścia dwa 1) Telefon do serwisu/działu technicznego albo 2) Zlokalizować kabelki pod kolumną kierownicy, spiąć i odczytać kod błędu metodą tradycyjną - o ile to Error 1U ma coś wspólnego z silnikiem a nie jakąś elektroniką pokładową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Wyjścia dwa1) Telefon do serwisu/działu technicznego albo 2) Zlokalizować kabelki pod kolumną kierownicy, spiąć i odczytać kod błędu metodą tradycyjną - o ile to Error 1U ma coś wspólnego z silnikiem a nie jakąś elektroniką pokładową. Świeciła się dotego kontrolka silnika. Grzebałem pod deską kilka razy-kabelków brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 No to chyba nie pozostaje nic innego jak podpiąć się do kompa serwisowego, powinien wyświetlić błąd, pod warunkiem, że ECU nie było resetowane od tego czasu (brak akumulatora przez kilkanascie minut). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 23 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Będę niedługo robil przegląd 45k to pewnie się dowiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borowice Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Kody w załaczniku. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFAN Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Wie ktoś co to znaczy?Pisałem już o tym w innym wątku ale może umknąć. Legaś mi dzisiaj nie chciał zapalić, po odmrożeniu w garażu i podładowaniu akumulatora wyswietlał ERR 1U i świeciła się żółta kontrolka od silnika. Po kilku zgasnieciach i ponownych odpaleniach doszedł do siebie. miałem to samo jak turlałem się do dystrybutora na rozruszniku ok 10 metrów . . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 24 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 [quote="STIFAN miałem to samo jak turlałem się do dystrybutora na rozruszniku ok 10 metrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFAN Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Czyli paliwko pewnie stanęło. Pewnie woda w filtrze? nie woda tylko brak paliwa w baku .... jechałem po flaszke . . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Na rozruszniku??? Po flaszke??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 24 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Czyli paliwko pewnie stanęło. Pewnie woda w filtrze? nie woda tylko brak paliwa w baku .... jechałem po flaszke . . . Ale ja myslę o sobie. Bak pełen a zachowywał się jakby bez paliwa kręcił. Skoro wyświetlił to samo co u Ciebie to pewnie zarejestrował brak paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi