Jump to content

Error 1U


krzysiom
 Share

Recommended Posts

Wie ktoś co to znaczy?

Pisałem już o tym w innym wątku ale może umknąć.

Legaś mi dzisiaj nie chciał zapalić, po odmrożeniu w garażu i podładowaniu akumulatora wyswietlał ERR 1U i świeciła się żółta kontrolka od silnika.

Po kilku zgasnieciach i ponownych odpaleniach doszedł do siebie.

Link to comment
Share on other sites

może to znaczy ... stuki w zawieszeniu... :mrgreen:

 

a tak poważnie na forum juz kiedyś była podana strona ze wszystkimi kodami błędów

to chyba było nawet w jakims moim watku

Link to comment
Share on other sites

może to znaczy ... stuki w zawieszeniu... :mrgreen:

 

a tak poważnie na forum juz kiedyś była podana strona ze wszystkimi kodami błędów

to chyba było nawet w jakims moim watku

Prędzej "jestem do d..y"

A tak powaznie wyszukiwarką nic nie mogę znależć.

Link to comment
Share on other sites

Do tej pory kody alarmów podawane były w formie odczytu w takt mrugającej lampki "change your subaru to something better" potocznej zwanej check engine, natomiast to Error 1U to gdzie się pojawiło? Na zegarach tam gdzie dystans wyświetla?

Link to comment
Share on other sites

Do tej pory kody alarmów podawane były w formie odczytu w takt mrugającej lampki "change your subaru to something better" potocznej zwanej check engine, natomiast to Error 1U to gdzie się pojawiło? Na zegarach tam gdzie dystans wyświetla?

Dokładnie w miejscu kasowalnego przebiegu.

Wgapiałem się jak głupi bo w pierwszej chwili myslałem że to ERR 10

Link to comment
Share on other sites

Wyjścia dwa

1) Telefon do serwisu/działu technicznego

albo

2) Zlokalizować kabelki pod kolumną kierownicy, spiąć i odczytać kod błędu metodą tradycyjną - o ile to Error 1U ma coś wspólnego z silnikiem a nie jakąś elektroniką pokładową.

Link to comment
Share on other sites

Wyjścia dwa

1) Telefon do serwisu/działu technicznego

albo

2) Zlokalizować kabelki pod kolumną kierownicy, spiąć i odczytać kod błędu metodą tradycyjną - o ile to Error 1U ma coś wspólnego z silnikiem a nie jakąś elektroniką pokładową.

Świeciła się dotego kontrolka silnika.

Grzebałem pod deską kilka razy-kabelków brak.

Link to comment
Share on other sites

No to chyba nie pozostaje nic innego jak podpiąć się do kompa serwisowego, powinien wyświetlić błąd, pod warunkiem, że ECU nie było resetowane od tego czasu (brak akumulatora przez kilkanascie minut).

Link to comment
Share on other sites

Wie ktoś co to znaczy?

Pisałem już o tym w innym wątku ale może umknąć.

Legaś mi dzisiaj nie chciał zapalić, po odmrożeniu w garażu i podładowaniu akumulatora wyswietlał ERR 1U i świeciła się żółta kontrolka od silnika.

Po kilku zgasnieciach i ponownych odpaleniach doszedł do siebie.

 

miałem to samo jak turlałem się do dystrybutora na rozruszniku ok 10 metrów :mrgreen:

.

.

.

Link to comment
Share on other sites

 

Czyli paliwko pewnie stanęło. Pewnie woda w filtrze?

 

 

nie woda tylko brak paliwa w baku .... jechałem po flaszke :mrgreen:

.

.

.

Ale ja myslę o sobie. Bak pełen a zachowywał się jakby bez paliwa kręcił.

Skoro wyświetlił to samo co u Ciebie to pewnie zarejestrował brak paliwa.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...