Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 6.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1.775 m to standard w dzisiejszych czasach. Szerokie to jest np. Q7 O.K. - inne Subaru mają zdecydowanie lepszą. Ale większość współczesnych samochodów ma słabą widoczność do tyłu, a i 3/4 do p

Ale jak to zamknąć? Teraz, gdy miałem poinformować o dopisaniu się do klubu i oczekiwać zachwytów oraz gratulacji?

Teraz już i tak to wszystko nie ma znaczenia ….    Sebastian     + skóra

Posted Images

To moze jednak?

co? sie skusze? nie kreci mnie ośka... :P wybrałem subaru z innych wzgledów... :D

 

poza tym, co jest kwestia gustu.. strasznie mi sie to auto nie podoba, myslalem, ze zaskocze sie podczas jazdy... ale niestety nie... :mellow:

 

ostatnio usłyszałem pewna subiektywną teorie na temat BRZ ale zachowam ją dla siebie.. ;) :D

. sekta zwolennikow BRZa mogłaby wylewu dostac. :biglol:

Edited by saszynski
Link to post
Share on other sites

ostatnio usłyszałem pewna subiektywną teorie na temat BRZ ale zachowam ją dla siebie.. ;) :D

. sekta zwolennikow BRZa mogłaby wylewu dostac. :biglol:

 

No dawaj, wzialem Nervosol

Link to post
Share on other sites

"Panskie oko konia tuczy".

 

Auto jest bardzo specyficzne papierowe konie i przyspieszenie nijak oddają jaką frajdę może dać samochód. Podkreślają to (chyba) wszyscy którzy jeździli na tym forum + wielu dziennikarzy łącznie z Clarcsonem który wybrał samochodem roku GT86/BRZ. A facet na co dzień jeździ samochodami o których my tylko możemy marzyć

 

jezdzilem gt86 i procz fajnego srodka mul... konie sa z papieru.. 200 ich jest ale ciekawe gdzie one sa... chyba na samym czerwonym polu... a tam juz wyje... frajde z jazdy daje mi poczucie przyczepnosci a nie jej niespodziewany brak...

 

a latanie bokiem mnie nie podnieca. tyle OT.

 

Clarkson za darmo niczego w TV nie mowi... to sie marketing nazywa.

kazdy powinien sam sie przejechac i stwierdzic czy mu sie dobrze prowadzi to auto a nie sugerowac sie dziennikarzami, ktorzy w czasach kryzysu musza nakrecac sprzedaz nowych aut... i slepo wierzyc np. Clarksonowi, gdy mowi ze BRZ/GT86 jest swietny to musi taki byc i koniec... dla mnie nie jest.

 

Zgadzam się w 100% i żeby nie było : jeździłem ponad godzinę.

Dla mnie to auto to przykład genialnego marketingu i dowod na to, że jak się wie jak to można wypromować w zasadzie wszystko.

Link to post
Share on other sites
No dawaj, wzialem Nervosol

 

podczas rozmowy z innymi miłośnikami Subaru ekipa doszła do konkluzji, że BRZ powstał tylko po to żeby miłosnicy driftu przestali okaleczać Imprezy a też mieli Subaru do latania bokami. ;)

Link to post
Share on other sites

Korton, to nie jest wyścig tylko jazdy turystyczne więc jak dogania Cie szybszy zawodnik toast obowiązek go puścić.

 

I owszem, Nissan czy Porsche powinny byc szybsze ale nie zmienia to faktu ze to okrążenie jest BARDZO szybkie jak na te "tylko" 200km (patrząc PP miedzyczasach). I tamci na pewno nie jechali po bułki bo to trochę drogo żeby sie tylko ot tak przejechać po najdrozszej drodze szybkiego rychu na świecie - jechali na miarę swoich możliwości

 

Zgoda, ale BRZ jedzie bardzo sprawnie, chodzilo mi, ze wcale nie wyprzedza jakis super samochodow, a jesli dolozymy do tego, ze jechal na slickach to juz troche inna liga.

Link to post
Share on other sites

Tamci jechali na (semi) slickach ja do pracy dojeżdżam na Michellinach ale powiem tak: mam jedno skrzyżowanie gdzie mogę włączyć się do ruchu poślizgiem, nawet gdy jest sucho. Wystarczy wyłączyć trakcję, dodać gazu i voila! Po całym dniu spędzonym przed tabelkami excela, takie rzeczy po prostu cieszą.

 

Natomiast co do prędkości to naprawdę nie chciałbym turbo w tym samochodzie, nie pasowałoby tu. Sądzę jednak że stosunkowo łatwo można podnieść moc i moment obrotowy poprzez zastosowanie kolektora dolotowego o zmiennej geometrii. W zasadzie na tym polega różnica pomiędzy BMW 325i oraz 330i. Oba miały 3l silniki natomiast różna budowa kolektora (+ecu) powodowały różnicę 50KM oraz 50Nm. Wiem, bo swego czasu oddałem swoje 325i do tuningu. Być może takie rozwiązanie zostanie zastosowane w BRZ STI. Jeżeli Subaru zaproponowałoby taki upgrade pozostałym użytkownikom to byłaby to bardzo ciekawa propozycja.

 

Jednak wzrost mocy wymagałby z kolei wymiany opon. Przy większym momencie obrotowym, na Michelinach mogłoby być zbyt wesoło :yahoo:

Link to post
Share on other sites

To nieprawda,że BRZ to tylko marketing. Samochód ma bardzo ładną LINIĘ !!! Raz zobaczyłem je w lusterku i od razu zwrócił moją uwagę. To jest nizaprzeczalne !!!! Słyszę teraz ,że ma ładny środek.

 

A napęd ma swoich amatorów zarówno AWD jak i RWD. Co by nie mówić to RWD jest bardzo klasyczny i nie wypada po nim jechać. Jeśli dodamy do tego niską masę i dobry balans to brakuje tylko mocy. CBDU

Link to post
Share on other sites
I tamci na pewno nie jechali po bułki bo to trochę drogo żeby sie tylko ot tak przejechać po najdrozszej drodze szybkiego rychu na świecie - jechali na miarę swoich możliwości

Nie przesadzałbym. Fakt, jazda tą drogą do najtańszych nie należy, ale zdarzają się dość wolne przejazdy, albo przynajmniej wolniejsze fragmenty. Ponadto porównanie przypadkowych kierowców nie ma większego sensu. Kierownik Porsche czy Nissana mógł być po prostu słabym kierowcą - tacy też się zdarzają na ringu.

Nie chcę powiedzieć, że BRZ jest wolny, tylko zwrócić uwagę, że akurat argument "co BRZ wyprzedziło na Nurburgringu" jest nietrafiony.

Link to post
Share on other sites

ładny i fajny ten BRZecik,ale jak miałbym wydać te pieniądze ,wziąłbym 118i w wersji sport.

Sory :(

 

żartujesz...

 

dlaczego? Nie ma co prawda tak rasowego wyglądu ale za to RWD i świetny rozkład mas,) 0-100 tak samo jak BRZ z tym że to świetne Twin scroll turbo zbierające już od 1,5tys obr bez konieczności pałowania,tryby sport ,sport+ wyłączająca wszystkie pomocne układy zmieniający charakterystykę ukł.kierowniczego i zawieszenia,a opcja comfort na doły.wypadałoby dać fajny wydech i gotowe :) no i masz premium :)

Poważnie,ja brałbym 118i.

Ale to jedynie moje nic nie znaczące zdanie :mellow:

 

Nie wspomnę już o 125i czy 135i( no ten to już inna liga cenowa) bo te z BRZeta robią miazgę,argument RWD i driftu odpada bo to też RWD.Dla chętnych adaptacyjne zawieszenie sportowe.

Link to post
Share on other sites

'Jedynka' mi się nie podoba, stąd niedowierzanie ;) . Przez ponad dwa lata jeździłem 3-ką coupe z 6 cylindrową benzyną. Dużo tam technologii, większa masa, więc auto było zupełnie inne w prowadzeniu. Z tym 'premium' trzeba uważać bo to fasada. Moja beema miała poważną usterkę na gwarancji. Naprawa trwała 2 miesiące a belgijski serwis przypominał dawny polmozbyt. :angry:

 

 

P.S. Jak można wklejać obrazki do posta?

Edited by sewa
Link to post
Share on other sites

'Jedynka' mi się nie podoba, stąd niedowierzanie ;) . Przez ponad dwa lata jeździłem 3-ką coupe z 6 cylindrową benzyną. Dużo tam technologii, większa masa, więc auto było zupełnie inne w prowadzeniu. Z tym 'premium' trzeba uważać bo to fasada. Moja beema miała poważną usterkę na gwarancji. Naprawa trwała 2 miesiące a belgijski serwis przypominał dawny polmozbyt. :angry:

 

 

P.S. Jak można wklejać obrazki do posta?

 

normalnie,kopiuj-wklej ;)

 

Ja się bardzo dobrze czułem prowadząc najzwyklejsze 116i,to dość nowy model i naprawdę czuć wewnątrz jakość premium,mimo,że sama nazwa "premium" to poprostu słowo "wytrych" ;)

Link to post
Share on other sites
TO jest łądna linia: Dodany obrazek i TO: Dodany obrazek oraz TO: Dodany obrazek

 

Piękne klasyki, zwłaszcza pierwszy mój "all time favourite" no dobra koniec OFF TOPA, sorry ale musiałem...

 

PzDr

Link to post
Share on other sites

Może nie jest ponadczasowy i piękny ale jest conajmniej dobry. I ten projekt po Lanosie to jest oszałamiający progres. Tylko,że subaru zwykle jeszcze miało to coś. Od bardzo dawna. ten techniczny smaczek a tu co ??? Czujnik deszczu :biglol:

Link to post
Share on other sites

 

Pogubilem sie albo chcesz sie bic ;) Ze niby ja?!

 

Pomyliłem się z cytowaniem chodziło o kolegę Jackiego:)

 

ezdzilem gt86 i procz fajnego srodka mul... konie sa z papieru.. 200 ich jest ale ciekawe gdzie one sa... chyba na samym czerwonym polu... a tam juz wyje... frajde z jazdy daje mi poczucie przyczepnosci a nie jej niespodziewany brak...

 

Jeżeli jesteś w stanie niespodziewanie zerwać przyczepność w BRZecie to naprawdę gratulację:)

Link to post
Share on other sites
(...) ten projekt po Lanosie to jest oszałamiający progres

ale ten projekt to bardziej dziecie Toyoty, niz Subaru (czlowiek odpowiedzialny za GT86 / BRZ, o ile wiem, to czlowiek z TMC, a nie z FHI ;) )

Link to post
Share on other sites
Jeżeli jesteś w stanie niespodziewanie zerwać przyczepność w BRZecie to naprawdę gratulację

 

jechalem po luku ok 80/h i trzymaltor az w koncu tylek zaczal wychodzic na zewnatrz... gdzie swoim jechalem 110/h jak po torach...

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...