Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

radekk, potencjalny kupiec znaczy spelniajacy pewne wymagania... bez dzieci, bez zony, bez innych zobowiazan, lubiacy szybsza jazde... chcac sie zabawic, wybralbym mx5.. a dlaczego? bo BRZ jest brzydkie... laski wola mx5... cabrio, ladne body na aucie a nie auto wystylizowane za pomoca mlotka i przecinaka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

laski wola mx5...

 

No jest argument, jest :D

Ktoś w dyskusji chyba o "Evoqu" napisał, że to wybór między sraczką a impotencją.

Ja bym za to powiedział, że zarówno tam, jak i tutaj (mx5 vs BRZ) - to jest jak wybór między nocką z Angeliną Jolie a Monicą Bellucci :)

Obie opcje świetne, czego by nie wybrać, to będzie Pan zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa.. ty mówiłeś o aucie dla faceta?? :shock: :roll: "faceta".... :twisted:

 

a co masz przeciwko facetowi w mx5? szybciej zarwie lachona niz Ty w BRZ.

 

Wybacz, ja nie musze zarywać lasek na samochód... :)

A mój post to był taki sobie żarcik :) szkoda że tak na poważnie to wziąłeś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieli zrobic po prostu wszystko, zeby ten samochod wysmienicie sie prowadzil. I stad dwa techniczne zalozenia: po pierwsze - musial to byc oczywiscie silnik boxer, bo juz sama jego konstrukcja pozwala na obnizenie srodka ciezkosci, a wiec i zoptymalizowanie zachowania. Po drugie - polozenie tegoz silnika mialo byc jak najlepsze. Czyli jak najnizej i jak najdalej z tylu. Cala reszta zostala opracowana wokol tych dwoch celow. Czyli zarowno decyzja odnosnie rezygnacji z napedu na wszystkie kola, jak i wyglad samochodu i wszystkie inne czynniki, to sprawy zdecydowanie drugorzedne...

 

Nijak tego nie rozumiem, to znaczy rozumiem, ale nie wiem jak to można było podać jako zaletę, tu, na forum subaru, przez przedstawiciela marki.

 

Auto ma tylny napęd żeby było nalepiej prowadzące się? bo AWD by się nie prowadziło? nie lepiej napisać że tak było taniej i prościej, a i toyota pewnie nie była zainteresowana wersją AWD, a i silnik n/a by tego nie uciągnął?

 

 

Tak czy inaczej autko się zapowiada świetnie, tylko cena musi być odpowiednia do tego co oferuje, bo jak sie zapatrzą w centrali na cennik caymana to będzie bardzo ekskluzywne grono fanatyków marki obsłużone, nie wiem czy ktoś przy zdrowych zmysłach da kwote z 2 z przodu za BRZ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radekk, potencjalny kupiec znaczy spelniajacy pewne wymagania... bez dzieci, bez zony, bez innych zobowiazan, lubiacy szybsza jazde... chcac sie zabawic, wybralbym mx5.. a dlaczego? bo BRZ jest brzydkie... laski wola mx5... cabrio, ladne body na aucie a nie auto wystylizowane za pomoca mlotka i przecinaka...
ale skoro są powody dla których RZ Ci nie pasuje to przestajesz być nim zainteresowany, więc nie wiem po co to narzekanie że nie jest takie jak byś chciał. A czy każdy samochód jest projektowany pod Twój gust? Zatem Fabia też jest bezsensowna bo przecież również mogli zrobić z tego sportowy samochód z napędem na 4 koła i silnikiem z turbo z pierdylionem koni i momentu.

 

aaa.. ty mówiłeś o aucie dla faceta?? :shock: :roll: "faceta".... :twisted:

 

a co masz przeciwko facetowi w mx5? szybciej zarwie lachona niz Ty w BRZ.

ja zawsze powtarzam żeby spojrzeć jaki procent kierowców MX5 są to kobiety, a jakim mężczyźni. To bardziej babski jest już Forester

 

Ach, skoro to jest glowne kryterium przy wyborze auta...

 

a po co 30-letniemu singlowi 2-miejscowe auto?

no też się zastanawiam, jak dla mnie po kilku latach użytkowania takiego stwierdzam, że lepszym wyborem byłby jakiś 4 osobowy cabrio bo nie muszę się ograniczać do jednej laski, tym bardziej, że często chodzą parami :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ma tylny napęd żeby było nalepiej prowadzące się? bo AWD by się nie prowadziło?
a co to napęd na 1 oś wyklucza dobe prowadzenie? Czyli F1 są z założenia beznadziejnie prowadzącymi się pojazdami? Czyżbyś widział szansę na mistrzostwo w przyszłym sezonie dla nowego teamu?

 

nie lepiej napisać że tak było taniej i prościej
taniej to by było zrobić przedni napęd :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieli zrobic po prostu wszystko, zeby ten samochod wysmienicie sie prowadzil.
Auto ma tylny napęd żeby było nalepiej prowadzące się?
a co to napęd na 1 oś wyklucza dobre prowadzenie?

Chyba trzeba się zwrócić do prof. Miodka w sprawie stopniowania 'jakości prowadzenia'. A tutaj chyba taki 'głuchy' telefon powstał ;).

 

Najlepiej (AWD) > Wyśmienicie (RWD) > Dobrze (FWD). Ależ Wy zgodni jesteście, chyba każdy ma rację :lol:.

 

Czyli F1 są z założenia beznadziejnie prowadzącymi się pojazdami? Czyżbyś widział szansę na mistrzostwo w przyszłym sezonie dla nowego teamu?

Gdyby F1 rozgrywano w zimie to widziałbym paru kandydatów ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ma tylny napęd żeby było nalepiej prowadzące się? bo AWD by się nie prowadziło?
a co to napęd na 1 oś wyklucza dobe prowadzenie? Czyli F1 są z założenia beznadziejnie prowadzącymi się pojazdami? Czyżbyś widział szansę na mistrzostwo w przyszłym sezonie dla nowego teamu?

 

nie pisał o "dobrym" prowadzeniu, tylko o "najlepszym" mnie sie zdawało że cała filozofia subaru to dajemy AWD nawet do wolnego ssaka 1.5 bo się będzie najlepiej prowadził, lepiej niż fwd i lepiej niż rwd. Rozumiem po co dali tylny napęd w BRZ, i auto na pewno będzie jeździło bardziej jak by to nazwać, entuzjastycznie, niż 200 konne awd bez turba, tylko po co dorabiać do tego nową teorię, zaprzeczać poprzedniej.

co do f1 i awd, było, lepiej się prowadziło, problem w tym że było wolniejsze, no ale BRZ ma być najlepiej prowadzące się, nie najszybsze, bardziej jak mx5 niż sti

 

nie lepiej napisać że tak było taniej i prościej
taniej to by było zrobić przedni napęd :P

 

byłoby, i 90% klientów by nie zauważyło różnicy :) na szczęście robią też czasem coś dla tych pozostałych 10%

 

-- 13 gru 2011, o 11:47 --

 

Glownym zalozeniem jakim sie wiec kierowali to stworzenie absolutnie najlepszego malego samochodu sportowego. Oczywiscie w ich rozumieniu "najlepszy" to nie znaczy najbardziej oszczedny czy z najwiekszym bagaznikiem. Mieli zrobic po prostu wszystko, zeby ten samochod wysmienicie sie prowadzil.

 

 

stąd mi sie wziął ten "najlepszy" i naprawde nie czepiam sie słówek, tylko nie lubie takiej marketingowej trawy, dzisiaj najlepsze jest to a jutro coś całkiem innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, Wy jeździliście kiedyś samochodami RWD?? Bo czasem jak czytam niektóre wpisy, to mam wrażenie, że to trochę tak, jakbym ja się wypowiadał na temat błędów stylistycznych w chińskim przekładzie instrukcji obsługi silnika F-16.... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, Wy jeździliście kiedyś samochodami RWD?? Bo czasem jak czytam niektóre wpisy, to mam wrażenie, że to trochę tak, jakbym ja się wypowiadał na temat błędów stylistycznych w chińskim przekładzie instrukcji obsługi silnika F-16.... :)

Amstaff23, ja bym się zapytał 'ile osób jeździło RWD bez elektroniki' (nie myślę tutaj o rowerze ;))?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saszynski, akurat moja wypowiedź nie odnosiła się do Ciebie, ponieważ z tego co kojarzę, Ty w tym wątku dyskutujesz nt wyglądu BRZ, a nie jego prowadzenia.

No ale jeśli już jesteśmy przy tym, to jak możesz określić prowadzenie dwóch wymienionych przez Ciebie aut?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale jeśli już jesteśmy przy tym, to jak możesz określić prowadzenie dwóch wymienionych przez Ciebie aut?

 

mazda zrobilem ok 150km w tym jazda na mokrym i jezdzilo sie super. Ciasne ronda z lekkim uslizgiem ale zawsze pod kontrola a Sky? mialem go ponad 3 miesiace (a moze tylko) O ile na suchym prowadzi sie swietnie to na mokrym nie ma szans na wykorzystanie mocy. mx5 byl pewniejszy w prowadzeniu ale na trasie brakowalo mocy...

potem taka sama mazda mx5 jezdzil moj kumpel przez cala zime w zeszlym roku. opady byly obfite i juz zarty sie skonczyly.

 

w obu autach byl tylko ABS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej (AWD) > Wyśmienicie (RWD) > Dobrze (FWD). Ależ Wy zgodni jesteście, chyba każdy ma rację :lol:.
zatem znaczy to że Subaru prowadzi się lepiej niż jakiekolwiek Ferrari?

Jak dla mnie sam rodzaj zastosowanego napędu nie decyduje sposobie prowadzenia się, bądź nie samochodu.

 

Gdyby F1 rozgrywano w zimie to widziałbym paru kandydatów ;).

Gdyby jeździł się po Himalajach to Subaru też byłoby kiepską opcją poruszania się :wink:

 

Również mogę powiedzieć że Subaru kiepsko wypada w sporcie motorowodnym.

tylko po co dorabiać do tego nową teorię, zaprzeczać poprzedniej
tą teorię to sobie wyrobili ludzie, bo Subaru produkowało również samochody z napędem na 1 oś i to w dodatku na przednią. Zatem pójście w te 4 koła było dorabianiem nowej teorii? Tak samo jak możesz kupić Porsche z Vką.

 

się będzie najlepiej prowadził, lepiej niż fwd i lepiej niż rwd
trakcja nie wpływa wyłącznie na powadzenie.

 

co do f1 i awd, było, lepiej się prowadziło, problem w tym że było wolniejsze, no ale BRZ ma być najlepiej prowadzące się, nie najszybsze

Raczej projektowali go z założeniem, że nie ma to być super samochód do jazdy po bezdrożach, czy po śniegu, więc niezbyt widzę konieczność tego napędu na 4 koła, żeby dobre jeździł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...