Jump to content
Than_Junior

Subaru BRZ

Recommended Posts

Możesz u mnie Trolololo :) liczba autek jest bardzo ograniczona

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak prezentuje sie moje BRZ juz niedlugo wysylka do Polski :)

[attachment=0]Auto.jpg[/attachment]

 

nice 8)

 

a

kolejny fajny film. co prawda akurat o gt86, lae przecież to PRAWIE to samo :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tak najladniej BRZ wyglada biala perla

Bo jak dla mobego gustu wszystko wyglada ladnie byle by byla bila perla :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Możesz u mnie Trolololo :) liczba autek jest bardzo ograniczona

 

daleko mam ale mozesz mi na PW wyslac oferte :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak prezentuje sie moje BRZ juz niedlugo wysylka do Polski :)

[attachment=0]Auto.jpg[/attachment]

 

 

ale zmienisz te felgi :?: :?: :?: :roll: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:arrow:

To video tez jest ciekawe, takie niby porownanie z WRX.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tych filmow najwazniejszy cytat to chyba:

 

 

"Do I wish for more power? Yeah, on some cars but on this one ... I don't know that I do. I think it's pretty good..."

 

8) Wg mnie najwazniejsze elementy tuningu to bedzie nie zadne podnoszenie mocy tylko dopracowywanie trakcji i zawieszenia. Cala reszta to tak jakby .... chiec optymalizowac Mona Lise. Jasne - mozna by jej powiekszyc dekolt, albo poprawic nos. Ale to by zniszczylo cale jej piekno...

 

:mrgreen:

 

 

Ciekawostka: w jednym i tym samym tescie jeden redaktor mowi o BRZ w porownaniu do FR-S:

 

"This car feels ... number..."

 

a drugi:

 

"This car surprisingly feels sharper!"

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cala reszta to tak jakby .... chiec optymalizowac Mona Lise. Jasne - mozna by jej powiekszyc dekolt, albo poprawic nos. Ale to by zniszczylo cale jej piekno...

 

jeremy%20clarkson.jpg

:mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja nadal uważam, że by wykorzystać to co oferuje BRZ i czerpać z tego radość, trzeba mieć w okolicy tor lub górskie serpentyny. W warunkach np. Warszawskich, gdzie wszędzie jest płasko i prosto, to auto zupełnie się nie sprawdzi w codzienym użytkowaniu. WRX zdecydowanie robi to lepiej, nie mówiąc o STi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jeszcze ktos sie zabral za coupete:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak prezentuje sie moje BRZ juz niedlugo wysylka do Polski :)

[attachment=0]Auto.jpg[/attachment]

 

 

ale zmienisz te felgi :?: :?: :?: :roll: :wink:

 

 

Oczywiscie:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
BBS CH wygladały by wyśmienicie :wink: Pierre, kiedy odbiór ? :D

Odebrany 1,5 miesiaca temu, jeszcze 4,5 i wracam z nim do Polski:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ktoredy jedziesz ? :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

313916_10151091462994245_458239784_n.jpg

 

-- 10 lip 2012, o 00:11 --

 

kolega odbył już jazdę próbną... toyotą gt86 i zaraz zadzwonił do mnie z informacją, że... ta dwulitrówka ma tę samą przypadłość, co moja, czyli mulenie między 2500-3000 rpm :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

za to bardzo chwalił automatyczną skrzynię w trybie sport. no i trzymanie w zakrętach :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałem ostatnio gt86 na drodze do Sochaczewa. Bardzo ładnie się prezentuje

Share this post


Link to post
Share on other sites
[ http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/313916_10151091462994245_458239784_n.jpg ]

 

-- 10 lip 2012, o 00:11 --

 

kolega odbył już jazdę próbną... toyotą gt86 i zaraz zadzwonił do mnie z informacją, że... ta dwulitrówka ma tę samą przypadłość, co moja, czyli mulenie między 2500-3000 rpm :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

za to bardzo chwalił automatyczną skrzynię w trybie sport. no i trzymanie w zakrętach :mrgreen:

 

W tym zakresie obrotów coś ważnego się zmienia w silniku (z tego co rozumiem to wtrysk z pośredniego na bezpośredni ale nie wiem czy takie rzeczy to przypadkiem nie są tylko w erze)

 

Natomiast jeśli spojrzysz na krzywą momentu obrotowego jest tam dołek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...