Jump to content
Than_Junior

Subaru BRZ

Recommended Posts

C. N. U.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Myślę, że szczególnym przypadkiem może być tor w Kielcach ( mały ) - niskie prędkości, zakrętów wbród ale i okazji do ostrego przyspieszania z ciasnego zakrętu ( AWD !) sporo. Można pomyśleć o zorganizowaniu przejazdu na czas po tym torze ( zapewne zupełnie innym niż tor, o którym myślał eddi_gt4 ) w wykonaniu Wojtka.

 

O! I to jest opcja! Bo tam asfalt sliski, wiec i BRZ moglby miec drobne problemy z trakcja 8)

 

 

 

A dlaczego ja sie zalozylem, ze na "kretej gorskiej drodze" (juz chojny dowiodl, ze WLASNIE TAK NAPISALES :mrgreen: ) BRZ by sie nie dal Foresiowi? Otoz dlatego, ze mialem okazje moja krowka scigac sie z .... Foresterem STI na takiej wlasnie drodze i efekt widac na filmiku ponizej. I to nie jest kwestia wkladki miesnej, bo wlasciciel Forestera to gosc z niemieckiej drogowki, ktory bardzo dobrze wie na czym polega jazda samochodem 8) I mowil, ze po prostu nie byl w stanie odjechac... Wiec skoro nie mogl odjechac Spec.B to jestem praktycznie pewny, ze nie odjechalby tez BRZ - a w kazdym razie na pewno nie rozgromilby go :twisted:

 

 

to te nowe pirelki tak trzymają :mrgreen: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

radix99, ni, to z zeszlego roku, te Bridgestony ktore przyniosly zwyciestwo w IX Plejadach :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
(...) Natomiast jakiekolwiek ściganie się po mazurskich drogach w normalnym ruchu to absolutny nonsens (...)

p. Dyrektorze, ale przeciez tu nie chodzi o sciganie sie :idea:

 

wystarczyloby wiarygodnie zmierzyc, ktore z tych 2 aut wykreciloby lepszy czas na tym samym odcinku - najlepiej zamknietym dla innych uczestnikow ruchu (i z tym samym kierowca)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy to nie powtórka albo jakis suchar albo czy ktos nie wspominał ale w niedziele o 10.00 w programie chyba moto-on znany wszystkim pan Adam K. testuje BRZ chyba :roll: jakąś reklame kątem oka (którego nie mam) widziałem na TVN turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

sub.jpg

 

sub1.jpg

 

o! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eddie_gt4, jak go B9 dogoniłeś to faktycznie Forek może dać rade 8)

 

 

Dobrze, że pierwsze sztuki się już w europie pojawiają :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tablicy widzę LT. Wersja amerykańska czy Subaru Nord?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na tablicy widzę LT

 

 

No jak byk stoi PO... kupiłeś i się nie przypucowałeś? 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej P0 (słownie zero). :lol: kupiłeś,... tynk na płot!!! I tym się przypucowałem :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
No jak byk stoi PO... kupiłeś i się nie przypucowałeś?

poczeka z tym na jakiś spot :P

Dobrze, że pierwsze sztuki się już w europie pojawiają

o, to to :!: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

franciski koncesioner nie podal oficjalnie danych a jurnalisci pisza:

 

La première nouvelle c’est que les prix diffèrent. La deuxième nouvelle, c’est qu’ils diffèrent à peine. En effet, le tarif de base de la Subaru BRZ est inférieur de 100 euros à celui de la Toyota GT86. Il vous faudra donc débourser 29 800 euros pour acquérir une BRZ. La version Club, qui comprend des sièges baquets recouverts de cuir et d’Alcantara est affichée à 31 400 euros. La version à boîte automatique est proposée à 33 000 euros. En terme d’options, la peinture métallisée sera facturée 500 euros et le GPS 1 000 euros.

 

Czyli 29800€ czyli o 100€ taniej od Toyoty. Treba jednak wiedziec ze aby wyjechac tym autem we francji trzeba zaplacic taxe CO2. ( dla STI wynosi 3600€ ale to jest liczone od grama CO2 wiec dla BRZ bedzie przynajmniej o polowe taniej ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomijajac juz wynik wysciugu Forestera XT z BRZ, lub ilosc frajdy z jazdy, koszty utrzymania BRZ beda sporo nizsze niw Forestera XT, szczegolnie jak ktos bedzie ostro uzytkowal oba samochody.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znajome ASO zastanawia się półżartem półserio z czego będą żyć serwisując BRZ :lol: Spalanie w praktyce wychodzi ok. 10 l/100 km (+- 0,5 l/100 km) miasto i przy szybkiej jeździe na autostradach. Po naszych drogach - mając doświdczenie z WRX - pewnie spokojnie w 7 l/100 km zmieści się. Zakładając, że wykorzystujemy pelen zakres mocy. A to jest bardzo dobry wynik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W zeszłym tygodniu ustrzeliłem BRZ-ta na siódemce jadącego w stronę Krakowa 8) Kierownik mocno parł do przodu, gdy mnie wyprzedzał byłem tak podniecony jak fanki Bibera na koncercie :mrgreen:

 

zdjcie091g.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda na kawał samochodu ale w rzeczywistości do śliczny, mały samochodzik - dodatek do butów albo do krawata :)

 

Taka scenka: zatrzymuję się BRZ, otwierają się drzwi, potem buty, potem nogi, a potem cała Zoui :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piękane auto, ale martwi mnie to, że przy podobnym stosunku masy do mocy przyspiesza gorzej o 1,5 sekundy od kilkunastoletniego GT-ka :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piękane auto, ale martwi mnie to, że przy podobnym stosunku masy do mocy przyspiesza gorzej o 1,5 sekundy od kilkunastoletniego GT-ka

Sczególnie na początku turbo ma wyraźną przewagę ( przebieg krzywej momentu i mocy ).

"Bliźniak" BRZ'a ostatnio w teście przyspieszył do 100 w 7,1 s ( czyli 0,5 lepiej, niż dane fabryczne ).

 

Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Bliźniak" BRZ'a ostatnio w teście przyspieszył do 100 w 7,1 s ( czyli 0,5 lepiej, niż dane fabryczne ).

Krok w dobrym kierunku.

 

Sczególnie na początku turbo ma wyraźną przewagę ( przebieg krzywej momentu i mocy ).

Pewnie turbo to przyszłość BRZta, bo każdy zawsze chce więcej. :wink:

 

Zdecydowanie podczas jazdy największą przyjemność daje trakcja i szybkie pokonywanie zakrętów, ale ten dreszczyk płynący z mocy, przyspieszania i szybkiego odchodzenia/wyciągania się z zakrętów, też nie są bez znaczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale przecież 200km to duża moc! :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pewnie turbo to przyszłość BRZta, bo każdy zawsze chce więcej. :wink:

Moim zdaniem turbo jest tu potrzebne jak zeszłoroczny śnieg. Mocy będzie więcej, momentu nominalnie pewnie też, ale zdecydowanie pogorszy się charakterystyka. W aucie RWD nagły wzrost momentu będzie wywoływał sytuację, w której kierowca będzie musiał walczyć o zachowanie kierunku jazdy. I wtedy auto straci urok bo z niegrzecznej, kuszącej panienki zrobi się napalona... dobra, nie będę kończył :mrgreen:

Jedyna opcja kompresor z racji korzystniejszej charakterystyki ale i tak pozostaję przy zdaniu, że nie taki jest cel tego auta. Mocne N/A 200KM to bardzo przyjemny wóz.

 

Ale przecież 200km to duża moc! :roll:

Na tym forum jak sam widzisz jest jakieś niewytłumaczalne parcie na osiągi. BRZ nie ma takiego targetu jak 911, które z założenia idzie po bandzie. To ma być nieduże coupe dające frajdę z jazdy. Do frajdy z jazdy moc 300+ kompletnie jest niepotrzebna. Zamiast BRZ'a Subaru mogłoby wytworzyć jakiegoś nijakiego hatchbacka, wsadzić kolejny raz AWD i próbować sprzedać w Europie... Zamiast tego nagięli obecne trendy i stworzyli piękne nadwozie coupe i układ napędowy, który szybko poprawi humor kierowcy.

Przytoczę raz jeszcze wspomnianą już MX-5. Auto ma moce rzędu 120-140KM, a powoduje niesamowitego banana na twarzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale przecież 200km to duża moc! :roll:

Than, trochę się przyczepię.

 

200 km to odległość, 200 KM to moc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

socko, fakt, czepiasz sie :mrgreen: bo to bylo pisane z telefonu, na ktorym z zalozenia nie uzywam shifta ;)

 

 

Odnosnie mocy:

 

BRZ 6kg/KM

WRX MY10 5,7kg/KM

kultowe BMW M3 (E30) z 86 roku, ktore jest wychwalane pod niebiosa 6,5kg/KM

 

 

To, ze w dzisiejszych czasach sama liczna "200" nie powala na kolana to tylko dlatego, ze teraz co drugie auto ma wieksza moc. Ale sa to tez auta ciezkie :!:

 

I wydaje mi sie, ze wlasnie przez to wsyzstkim sie wydaje, ze BRZ bedzie wrecz zamulal. Dowod, ze tak nie jest, mozna znalezc w tym filmiku:

 

 

Jak TEN GOSC mowi, ze to jest najwspanialsze auto jakim jechal od czasow Porsche Carrery GT, to to cos znaczy ;-)

 

Moim zdaniem turbo jest tu potrzebne jak zeszłoroczny śnieg. Mocy będzie więcej, momentu nominalnie pewnie też, ale zdecydowanie pogorszy się charakterystyka. W aucie RWD nagły wzrost momentu będzie wywoływał sytuację, w której kierowca będzie musiał walczyć o zachowanie kierunku jazdy. I wtedy auto straci urok

 

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaczyna się :mrgreen: :

 

543279_10150872212376616_817954014_n.jpg

 

a z drugiej strony 8) :

 

303459_10151202849222907_460917354_n.jpg

 

545388_10151197961477907_213086_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...