Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 6.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1.775 m to standard w dzisiejszych czasach. Szerokie to jest np. Q7 O.K. - inne Subaru mają zdecydowanie lepszą. Ale większość współczesnych samochodów ma słabą widoczność do tyłu, a i 3/4 do p

Ale jak to zamknąć? Teraz, gdy miałem poinformować o dopisaniu się do klubu i oczekiwać zachwytów oraz gratulacji?

Teraz już i tak to wszystko nie ma znaczenia ….    Sebastian     + skóra

Posted Images

Nie wiem, na czym to polega, ale subaru ostatnio przekracza własne, dość wyśrubowane, normy nijakości i brzydoty

 

zdecydowanie , zwlaszcza z boku :?

Link to post
Share on other sites
Nie wiem, na czym to polega, ale subaru ostatnio przekracza własne, dość wyśrubowane, normy nijakości i brzydoty

 

zdecydowanie , zwlaszcza z boku :?

 

Podobno wyglądem się nie jeździ.

Link to post
Share on other sites

racja, ale to takie wytlumaczenie na sile.Auto ma wygladac tak jak jezdzic i jezdzic jak wyglada a zwlaszcza takie.

Link to post
Share on other sites
Podobno wyglądem się nie jeździ.

 

I tak i nie. Ostatnio byłem na etapie wybierania samochodu służbowego. Dałoby się kupić subaraka i to niekulawego. Trzy dni piłem bez ustanku przez to, że wybrałem coś innego, bo obecny legac/outback są od strony wygląd tak koszmarną kupą, że nie potrafiłbym w żaden sposób uzasadnić ich wyboru, a niestety technologia też nie powala na kolana :roll:. I mówię to ja - facet, który z flagą z logo Subaru mógłby iść na czele pochodu pierwszomajowego (w prowincji Gunma) :roll: :twisted:.

Link to post
Share on other sites
Bardzo liczyłem na BRZ, po cichu myślałem o nim jako o letnim samochodzie-zabawce RWD, ale chyba przestanę :roll:.

 

ja troche podobnie...

nie liczylem ze bedzie piekny etc, natomiast mialem nadzieje na turbo

bo torow u nas malo zeby wykorzystac swietne prowadzenie i jezdzic na czas, a 200PS do efektownego smigania bokami bedzie raczej niewystarczajace...

n/a zbyt rozwojowe nie jest :cry:

 

no nic, trzeba bedzie sprawdzic jak to faktycznie jezdzi

Link to post
Share on other sites

Szczerze, to trochę Was nie rozumiem. Mając w gamie takie majstersztyki wizualne, jak legacy/outback, forek obecny tez moim zdaniem uroda nie grzeszy, tribeca - hmmm :) i nagle Subaru wypuszcza taką mega zabaweczkę, jak dla mnie to strzał w dziesiątkę! A tu tyle narzekań, mały szok dla mnie.

Ale z drugiej strony o gustach się nie dyskutuje, więc już... nie dyskutuje :)

Link to post
Share on other sites

Ja tam bym wolał ładne i ciekawe :)

I szczerze mówiąc, patrząc na obecna gamę modeli Subaru, BRZ właśnie takie dla mnie jest.

Link to post
Share on other sites
a masa wlasna, jak na dzisiejsze standardy, jest rowniez wyjatkowa: 1.219kg to tylko odrobine wiecej niz Mazda

Ponad 100kg to nie takie odrobinę, biorąc pod uwagę, że mazda to cabrio i przez to jest cięższa niż być powinna. Z drugiej strony, silniki w MX-5 są słabsze. Chodzą plotki, że kolejna generacja mazdy będzie 250kg lżejsza :shock:

 

a 200PS do efektownego smigania bokami bedzie raczej niewystarczajace...

Powinno wystarczyć, w końcu to nie "ociężałe" AWD gdzie trudno przyczepność zerwać.

MX-5 daje radę to i BRZ bokiem pójdzie:

Link to post
Share on other sites
Jachu93, jak napisałeś jednego posta pod drugim? Jakiś tajny mod z Ciebie czy co? :twisted:

FBI

 

:mrgreen::mrgreen:

 

do chwili gdy zobaczyłem BRZ myślalem, że to mój Legac jest brzydki...

Oj nie,oj nie..Twoj Legas jest sliczny :idea::P

 

Nie wiem, na czym to polega, ale subaru ostatnio przekracza własne, dość wyśrubowane, normy nijakości i brzydoty

 

zdecydowanie , zwlaszcza z boku :?

 

Podobno wyglądem się nie jeździ.

 

Dokladnie.Linia boczna jest jakas bezplciowa,ale dopoki nie zobacze na zywo,dopoty siedziec bede cicho :mrgreen:

 

Leon :arrow: podobno,heh :mrgreen::mrgreen: :wink:

Link to post
Share on other sites
ale gdybym mial wydac siano na takie auto to juz bym wolal mie pewnosc, ze i w zimie bede mogl nim jezdzic. po co mi auto na sezon?
czyli te wszystkie Prosiaki, Ferrari i inne dziwolągi zupełnie bezpodstawnie istnieją na rynku, a kierowcy jeżdżący nimi w zimie są jakimiś potomkami bogów skoro dają radę?

 

czyzby? wystarczy popatrzyc na zimowe statystyki wypadkow...
taa, bo jak wszystkim byś dał 4łapy to nagle statystyki by się polepszyły :roll: Już to widzę. Ale jak robiłbyś taką akcję to daj znać wcześniej, bo chyba nie będę wychodził przez jakiś czas z domu

 

ale jestem "potencjalnym kupcem"... i mimo dobrej ceny nie kupilbym tego auta.
?? przecież Ci nie pasuje, więc czemu jesteś, bo ma tylko znaczek Subaru to dlatego miałbyś być nim zainteresowany?

 

czyżby? jestem kawalerem, nie mam dzieci, zarabiam i jezdze Legacy... byłoby mnie stać na kupno tego auta jako drugie...

 

auto dla mnie...

nie, bo jak napisałeś oczekujesz napędu na 4 koła, zatem nie jest to samochód dla Ciebie. To tak jakby powiedzieć, że jest się potencjalnym kupcem roweru, ale nie pasuje mi, że nie ma silnika. Wiec idiotyzmem jest że takiego nie mogę kupić :P
Link to post
Share on other sites
MX-5 daje radę to i BRZ bokiem pójdzie:

da się driftować co pokazuje trojaczek czyli Scion :arrow: http://www.worldcarfans.com/11112123894 ... rs--coffee

 

oczywiscie Panowie ze sie da

tylko jakby to ujac... hmmm, moze na przykladzie tego co mialem

200sx ze 170 kucami da rade polatac bokiem, ale majac ich ~350 mozliwosc ta jest... pelniejsza :twisted:

Link to post
Share on other sites
ale majac ich ~350 mozliwosc ta jest... pelniejsza

Biorąc pod uwagę, że to auto skierowane głównie do młodych ludzi (choć oczywiście z odpowiednią gotówką), zbyt wysoka moc mogła by być dla niego tym czym była dla Mercedesa 300 SL (w jego czasach) zwanego czasem Widowmaker :)

Link to post
Share on other sites

aflinta, prosze nie mow, ze to taki do konca powazny argument :wink:

 

1. mlodzi ludzie raczej nie kieruja sie rozsadkiem, a (zakladajac ze $ nie jest tu wyznacznikiem) emocjami + powszechna zasada wiecej = lepiej :P

 

2. ja tam generalnie nie lubie jak ktos "wie ode mnie lepiej" i w imie mojego bezpieczenstwa etc narzuca mi pewne rozwiazania/nie daje wyboru.

dlatego zaluje, iż w przypadku BRZ takiego nie bedzie.

 

3. jak ktos chce sobie zrobic krzywde, to mu sie uda

 

4. jak ktos chce sie pobawic w drifting troche powazniej niz latanie po pustym placu i krecenie baczkow, to i tak bedzie musial sie wyposazyc w cos 300+

 

zdaje sobie oczywiscie sprawe, ze malo kto (zwlaszcza u nas) decydowalby sie na przerabianie nowego samochodu za stosunkowo niemale pieniadze pod katem tej dyscypliny i obijal go jezdzac w parach, ale tak skrycie liczylem, ze moglby on za jakis czas stac sie swoistym nastepca/dolaczyc do s13/s14/s15... a z tego co tu piszecie wynika, ze zastosowane rozwiazania konstrukcyjne tego nie ulatwią

Link to post
Share on other sites

QbaqBA, wyższa moc to potencjalnie więcej problemów z serwisem i gwarancjami, uważam, że BRZ jest skrojony optymalnie pod względem silnika, choć myślałem, że w jednej tonie się zmieszczą...

Link to post
Share on other sites

mlodzi ludzie raczej nie kieruja sie rozsadkiem, a (zakladajac ze $ nie jest tu wyznacznikiem) emocjami + powszechna zasada wiecej = lepiej :P

 

 

Proponuję zastanowić się dlaczego Mazda MX-5 jest najlepiej sprzedającym się roadsterem mimo swych 160 KM :?:

 

Jeżeli chciałbyś mieć w czymś takim jak BRZ >300 KM to może warto się od razu bolidem jakimś zainteresować :wink:

Link to post
Share on other sites

Czytajac te skargi, ze ma za malo koni, czuje sie znowu jak na szkolnym podworku: "eeee powinien miec pincet!" :mrgreen:

 

 

Serio, ludzie: przede wszystkim 90% kierowcow bedzie tego auta uzywalo w normalnym ruchu, na codzien, cieszac sie, ze ma male coupe o zadziornym wygladzie, w ktorymi moga tez zlozyc tylna kanape i przewiezc skrzynke piwa. A dla tych, ktorzy beda brali je na tor, ten samochod bedzie dawal mozliwosc szlifowania wlasnych umiejetnosci, na co by nadwyzka mocy po prostu nie pozwalala. To nie jest blad konstrukcyjny BRZ, to jest jego ZALOZENIE. Wiec byc moze 20, 30KM wiecej byloby ok, ale na pewno nie 100.

 

Sam jezdzac ostatnio w Kielcach zauwazylem, ze te 250KM w moim Legacy jednak jest prawie nawet za duzo. Jest jeszcze mnostwo rzeczy, ktore moge poprawic we wlasnej jezdzie, zeby byla nie tylko szybsza, ale i pewniejsza i ladniejsza. A jeszcze tydzien wczesniej czytalem o tym, jak mozna zamontowac w nim dwie turbiny ;-) Dzis mnie to juz nie interesuje.

Link to post
Share on other sites
Szczerze? To bez szaleństwa.

 

Nie wiem, na czym to polega, ale subaru ostatnio przekracza własne, dość wyśrubowane, normy nijakości i brzydoty :roll:.

 

Bardzo liczyłem na BRZ, po cichu myślałem o nim jako o letnim samochodzie-zabawce RWD, ale chyba przestanę :roll:.

 

A ja myślę, że to może być taki typ samochodu, który na żywo wygląda dużo lepiej niż na zdjęciach. Trzeba obejrzeć i zobaczymy.

 

Zresztą - w ostatnich miesiącach autem, które dostarczyło mi najwięcej pozytywnych emocji była.. Honda CR-Z. Mimo że mocy mało, napęd na przód oraz dość dyskusyjna uroda, to bawiłem się tym autkiem świetnie, dzięki właśnie owej zwinności. Jednak niska masa to jest to.

 

Mam nadzieję, że w przypadku BRZ będzie podobnie - a wtedy spojrzy się na ten samochód zupełnie z innej perspektywy :-)

 

A ja myślę, że kolega Wodnik ma pojęcie o jeździe i wie co dobre :idea: . Już czekam z utęsknieniem, a jeszcze nie miałem okazji nawet posiedzieć :twisted:

Link to post
Share on other sites

Analizując to część osób chciałaby AWD w celu maksymalizacji trakcji,

 

część RWD (i to mocne) w celu minimalizacji trakcji - do driftu,

 

nieliczni rozumieją, że ma to być autko dla ludzi potrafiących maksymalnie szybko i pod kontrolą pokonywać zakręty lekkim autem z ciekawym i mocnym, wolnossącym silnikiem?

 

Ja przepraszam ale GT miały chyba ze 218 KM? Nie da się nimi szybko jeździć? Nie wykazują tendencji do podsterowności?

 

Nie czytałem specyfikacji technicznej ale tam chyba jakieś fajne LSD będzie siedziało?

 

Jak dla mnie super ciekawe auto - tyle, że nie spełniające wymagań (również cenowych).

 

Dla tych, którzy sugerują się wypowiedziami oficjalnymi o braku doładowania do rozważenia podaję kwestię sensu podawania informacji o planowanym doładowaniu na początku dystrybucji jednostki wolnossącej :idea:

 

Supra nawet już mark III przez pierwszy rok wychodziła tylko jako wolnossąca :idea:

 

Pozdrawiam...

Link to post
Share on other sites

a teraz was zagnę :!:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ile to pali :?: :roll: :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
Jestes pewien....?

Tak, jestem pewien. Chłodnica "wody" jest to i intercooler może być.

Najwyżej "wodną" trzeba przenieść gdzieś indziej.

Ale to projekt hardcorowy.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...