Fiji Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 (edytowane) W dniu 12.03.2018 o 08:14, Izotom napisał: Ale słyszałem, że Red Hot Chilli Peppers jest lepsze: Red - hamulce na bazie zacisków od WRX+DS2500; Hot - dyfer 4,44 i fele z ET 25-35 ale 17''; Chilli - kolektor wydechowy ze sportowym katem; Peppers - remap na 220KM i 220Nm. O, to czerwoną paprykę już mam. O dyfrze 4.44 myslalem, ale odstraszna mnie roznica obrotow przy 130km/h - jazda autostrada (a stosunkowo spory % km tam wyjezdzam) bedzie zbyt dokuczliwa. Fele - w planie. Kolektor - moze, moze. Trzeba bedzie potem znowu przemapowac. Edytowane 24 Maja 2018 przez Fiji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Godzinę temu, Fiji napisał: Nie wiesz czy te P3 czytaja temperature oleju z oficjalnego PIDa czy mozna ustawiac wlasne? BRZ niestety uzywa wlasnego kodu na temperature oleju, temp. plynu chlodzacego jest wedlug standardu. Niestety nie pomogę. Nie zgłębiałem jeszcze tematu. Z tym kompresorem to taki sponton był. Właściwie przez przypadek go kupiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 5 godzin temu, chojny napisał: Łeb urywa razem z siedziskiem Jak dzieci, jak dzieci normalnie, już Ci pisałem, w normalnym kraju by Cie zamknęli za takie coś Jeździłbym aż by się kury nieść przestały od Warty po Wisłę... Łomżę Czyli, w sensie, że paczka już doszła? Zatem nie mogę doczekać się na prezentację. A co do kompresora. Nowe bardziej przyczepne opony mogą być niezbędne. I nawet na suchym kontrola trakcji będzie mieć pełne "ręce" roboty. Co może być trochę wkurzające. Dlatego za radą kolegi @Izotom-a staram się ją jak najczęściej wyłączać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Otwarlem kolejne pudelko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Sustina Ow50. Temperatura podczas normalnej jazdy autostradą dobija do 120 st. Mój rekord to 130 stopni C. Chłodnica oleju musi być przy pakiecie turbo/kompresor jeśli to ma długo żyć. Znam człowieka, który już 2 silnik wysadził w powietrze: przy wysokiej temperaturze oleju, wody i powietrza, ECU nie daje sobie rady z detonacjami. Do tego kiepskie paliwo i koniec zabawy. 2 godziny temu, przemekka napisał: Czyli, w sensie, że paczka już doszła? Zatem nie mogę doczekać się na prezentację. Paczka doszła i ... tyle widziałem BRZeta. Izka upala. Tak jej się darcie mordy podoba. Nawet nie wiedziałem ... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 12 minut temu, Izotom napisał: Sustina Ow50. Temperatura podczas normalnej jazdy autostradą dobija do 120 st. Mój rekord to 130 stopni C. Chłodnica oleju musi być przy pakiecie turbo/kompresor jeśli to ma długo żyć. Znam człowieka, który już 2 silnik wysadził w powietrze: przy wysokiej temperaturze oleju, wody i powietrza, ECU nie daje sobie rady z detonacjami. Do tego kiepskie paliwo i koniec zabawy. Urwał nać normalnie przestane tu zagladac bo spac nie bede mogl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 1 godzinę temu, Izotom napisał: Sustina Ow50. Temperatura podczas normalnej jazdy autostradą dobija do 120 st. Mój rekord to 130 stopni C. Chłodnica oleju musi być przy pakiecie turbo/kompresor jeśli to ma długo żyć. Znam człowieka, który już 2 silnik wysadził w powietrze: przy wysokiej temperaturze oleju, wody i powietrza, ECU nie daje sobie rady z detonacjami. Do tego kiepskie paliwo i koniec zabawy. Paczka doszła i ... tyle widziałem BRZeta. Izka upala. Tak jej się darcie mordy podoba. Nawet nie wiedziałem ... Hmm. U mnie ten sam olej i ta sama chłodnica. Temp. wg Torqe maks. 90st. Z tym, że u mnie jak wspomniał też @Fiji OBD standardowo nie podaje temp. oleju. Musiałem skonfigurować w Torqu osobny "kanał", żeby odczytywał temperaturę oleju (wg wskazówek z jakiegoś amerykańskiego forum) i nie wiem do końca czy pokazuje prawdę. Jazda głównie autostrady i raz na torze w Krakowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 8 minut temu, przemekka napisał: Temp. wg Torqe maks. 90st. Pokazuje ok. U mnie te 130 st było bez chłodnicy. Teraz maksymalnie 115 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 No to faktycznie różnica. BTW słuchałem na youtube Twój wydech. Brzmi jak Ferrari. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 1 godzinę temu, przemekka napisał: No to faktycznie różnica. BTW słuchałem na youtube Twój wydech. Brzmi jak Ferrari. link ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Niech się Tomek sam pochwali. Albo przyjedź za tydzień do Zawiercia to usłyszysz na żywo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 3 minuty temu, przemekka napisał: Niech się Tomek sam pochwali. Albo przyjedź za tydzień do Zawiercia to usłyszysz na żywo. jakbys mi podal link to bym wiedzial czy warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Na Plejady zawsze warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 21 minut temu, Sebastian32 napisał: jakbys mi podal link to bym wiedzial czy warto. Link to link, na żywo wariactwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 (edytowane) Jak ktoś nie pamięta: To coś w ten deseń i nawet tej samej firmy Edytowane 25 Maja 2018 przez Izotom 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 37 minut temu, Izotom napisał: To coś w ten deseń i nawet tej samej firmy Mniej burczy bardziej drze mordkę Trochę się w życiu wydechów nasłuchałem ale czegoś takiego nie słyszałem jeszcze nigdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Jak ktoś nie pamięta: To coś w ten deseń i nawet tej samej firmy Takie coś? https://cdn.shopify.com/s/files/1/1117/0440/products/BRZ_AB_tip1_1000x.jpg?v=1458869532Sent from my BlackBerry using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 Yhyyy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alec Trevelian Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Spokojnie się zrobiło w wątku, to może się przywitam 2 tygodnie temu, po ponad 5 miesiącach oczekiwania odebrałem mojego BRZ. Niektórzy uznają to za świętokradztwo (pozdro @chojny ), ale jest to automat. I tak musiałem sporo się nagimnastykować, żeby przekonać żonę, że BRZ będzie świetnym wyborem dla naszej 4-osobowej rodzinki (chłopaki 3 i 7 lat) Poza tym, ma to być mój daily car, w dużej części do jazdy po mieście, bez poważniejszego udziału w sporcie. Na manual nie wywalczyłem zgody, ale za to wymusiłem kolor. Żona chciała czerwony, ale jeszcze ktoś by pomyślał, że to Toyota . Wracając do automatu, obecnie na etapie docierania silnika, czyli do tych parszywych 4000 obr. i tak fajnie potrafi rzucać tyłkiem na zakrętach, więc myślę, że się polubimy. Łopatki dają radę, chociaż trochę mi się rąbie na zakrętach. Tu kręcą się razem z kierownicą, w Legacy H6 mam stałe. Ogólnie przez pierwsze 1300 km auto spełnia swoją rolę – gęba się cieszy jak u dziecka No i były już 2 weekendowe wypady rodzinne, z wózkiem i bagażami. Dla chcącego nic trudnego Pierwsze karmienie: 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Gratuluje zakupu!! A/T spoko jest, lata bokami, zawiją dupką... tylko że w BRZ się super jeździ z manualem Genialnie wygląda spojlerek!! Za to że przekonałeś żonę, iż BRZ jest idealnym samochodem dla rodziny 2+2 jesteś dla mnie mistrzem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KGSub Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Cześć, gratulacje! Ja przerabiam identyczny scenariusz, odbiór był w grudniu 2017 i używam jako daily z dwóją dzieci i daje radę. Jestem ciekaw jak będzie u Ciebie, bo u mnie obecnie są trzy kwestie: 1) dwójka i trójka - trzeba bardzo uważać - przesadnie dokładnie wysprzęglić, żeby nie zgrzytał. Zastanawiam się czy taka uroda skrzyni, czy coś jest nie tak? 2) Powyżej 140 km/h maska zaczyna odlatywać (lewy i prawy róg się podnosi), czegoś takiego jeszcze nie widziałem, jest gorzej niż w FXT2013, za pierwszym razem się zatrzymałem, bo myślałem, że coś się odpięło. Znowu - może ktoś potwierdzi, że to normalne? 3) Chyba najgorsza rzecz - powyżej 140 km/coś tłucze z tyłu na zewnątrz. Moje podejrzenie - spojler. W wersji po lifcie środkowa podpora nie jest w ogóle przymocowana do klapy bagażnika tylko się na niej wspiera z dość małą siłą docisku. Trochę zminimalizowałem szczelinę poprzez podkładkę filcową i granica (prędkość samochodu) rozpoczęcia telepotania się trochę przesunęła w górę. Też tak masz/macie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 4 minuty temu, KGSub napisał: 1) dwójka i trójka - trzeba bardzo uważać - przesadnie dokładnie wysprzęglić, żeby nie zgrzytał. Zastanawiam się czy taka uroda skrzyni, czy coś jest nie tak? Skrzynia lubi ostrą jazdę, jak się z nią obchodzisz delikatnie to się foszy i zgrzyta 5 minut temu, KGSub napisał: 2) Powyżej 140 km/h maska zaczyna odlatywać (lewy i prawy róg się podnosi), czegoś takiego jeszcze nie widziałem, jest gorzej niż w FXT2013, za pierwszym razem się zatrzymałem, bo myślałem, że coś się odpięło. Znowu - może ktoś potwierdzi, że to normalne? Tak robi, przy 180km/h jakoś robi się cicho i spokojnie. 5 minut temu, KGSub napisał: 3) Chyba najgorsza rzecz - powyżej 140 km/coś tłucze z tyłu na zewnątrz. Moje podejrzenie - spojler. W wersji po lifcie środkowa podpora nie jest w ogóle przymocowana do klapy bagażnika tylko się na niej wspiera z dość małą siłą docisku. Trochę zminimalizowałem szczelinę poprzez podkładkę filcową i granica (prędkość samochodu) rozpoczęcia telepotania się trochę przesunęła w gór U Tomka nic nie stukało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alec Trevelian Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, chojny napisał: Gratuluje zakupu!! Godzinę temu, KGSub napisał: gratulacje! Dzięki 1 godzinę temu, chojny napisał: Za to że przekonałeś żonę, iż BRZ jest idealnym samochodem dla rodziny 2+2 jesteś dla mnie mistrzem Serio uważam, że nie w tym wiele przesady. Jak spakowałem naprawdę duży wózek i pokazałem ile zostało miejsca w bagażniku, sama przyznała, że nie jest źle. A jak wkrótce zaczniemy jeździć bez wózka, to już będzie naprawdę dobrze. Nie rozumiem ludzi, co kupują oktawię kombi, bo raz w roku zabierają cały dobytek nad Bałtyk czy do innej Chorwacji. Ja wolę cieszyć się i mieć frajdę cały rok kosztem drobnych, sporadycznych wyrzeczeń. Poza tym zawsze jest jeszcze Legacy, w którym bagażnik to już w ogóle jest ponad nasze potrzeby (chociaż to sedan). Bagażnik w BRZ moim zdaniem jest naprawę spory, nigdy w markecie nie zrobiłem zakupów, żeby się w takim nie zmieściły. Co do miejsca w środku, kiedy żona (166 cm) prowadzi, auto jest spokojnie 4 osobowe. Kiedy ja (182 cm) jestem za kółkiem, BRZ jest 3 osobowy lub 2+2. Za mną starszy syn (przy odrobinie dobrej woli z jego strony) przez 3 godziny jazdy nie narzekał. Ale rzeczywiście przekonanie, że do auta nie wejdzie więcej niż 2 osoby jest powszechne. Kiedy po odbiór BRZ stawiliśmy się z 2 fotelikami, powiedziałem, że my po to niebieskie auto rodzinne, które stoi przed salonem Miny i spojrzenie jakie poleciały w moim kierunku - bezcenne. Ale ja swoje wiem Edytowane 28 Maja 2018 przez Alec Trevelian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Często jeździmy BRZ-tem w trzy osoby. Natomiast przy dwójce nastolatków (wyższych od żony) jazda w czwórkę odpada. Przynajmniej w dłuższe trasy. Kolor bajka. Gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 U mnie gdy 12 latka osiągnęła 160 cm to odmówiła jazdy z tyłu i w każdą najmniejszą podróż rodzinną trzeba było jechać forkiem. Ale znalazł się kupiec i toybaru poszło w dobre ręce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się