Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli dobrze analizuje tekst specyfikacji to wersja Sport ma otwarty dyfer, a Sport Executive jeździ na regulowanym Torsenie? Z tego co pamiętam ze wcześniejszych opisów, to dyfer miał mieć możliwość regulacji siły spięcia. Proszę o sprostowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma fajniejszego auta.

 

S2000 to była wspaniała konstrukcja ale wg mnie ciekawszy i fajniejszy a co ważne nieeebo łatwiejszy w prowadzeniu jest RX-8 niestety też już nieprodukowany :( Mazda jednak niebawem znów wypuści fajną zabawkę z Wanklem i mam nadzieję że to nie plotki :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche duzo BRZ dostal od megane (fakt wieksza troche moc, ale i masa tez wieksza), ponad 5sek na okrazeniu

Noo, troszkę słabo :?

Ale zwróciliście uwagę, że BRZ jest ze skrzynią AT a meganka z ręczną?

 

S2000 to była wspaniała konstrukcja ale wg mnie fajniejszy jest RX-8 niestety też już nieprodukowany Mazda jednak niebawem znów wypuści fajną zabawkę z Wanklem i mam nadzieję że to nie plotki

Z fajnych nieprodukowanych autek... u mnie na osiedlu stoi niebieska Toyota MR2 (druga generacja) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabo jakoś ta meganka im wyszła w tym tescie.

Póki co trzyma rekord osiek

w Bedford 1.26,1

http://img85.imageshack.us/img85/6519/31310013.jpg

http://img402.imageshack.us/img402/8417/52070900.jpg

i na ringu 8,08 full lap.

Aha, trophy i cup, mają mechaniczną szperę gkn. Rs bez zawieszenia cup, szpery nie ma.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skad te informacje o takiej wadze?

 

Wg japonskich stron:

 

Toyota - http://toyota.jp/86/001_p_001/spec/spec/index.html

Subaru - http://compare.subaru.jp/database/kmdb3_subaru.php

 

GT86 wazy 1230kg z M/T i 1250kg z A/T

BRZ wazy 1210kg z M/T i 1230 z A/T, a wersja RA wrecz 1190kg

 

Wiec skoro jest odwrotnie, to po co pisac inaczej? :roll: Juz nie wspominajac o tym, ze tak drobne roznice sa praktycznie bez znaczenia, roznica miedzy pustym a pelnym bakiem tez bedzie 50kg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam obawe, ze bedzie kosztowalo tyle co STI. W Schwajcarii tyle kosztuje :shock: wszyscy sa zdegustowani.

Wszystko powyzej 28 t€ bedzie za drogo :!:

juz wiadomo, ile BRZ bedzie kosztowalo w Burundi - ok. 32260 EUR za wersje Sport-Premium 6MT (jest to najbogatsza wersja z LSD), za "automat" trzeba doplacic ok. 1590 EUR

 

na razie nie wiadomo, ile szt. bedzie dostepnych...

 

BRZ 40.000 Ch STI kosztuje 43.900 w Schwajcarii :shock:

u nas roznica w prownaniu do STI Racing (w najtanszej wersji) jest troszke wieksza niz w CH, ale i tak, moim zdaniem, nie jest b. duza - ok. 5360 EUR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e tam u mnie kosztowal 110 K EUR dlatego juz od dwoch lat wycofany ze sprzedazy :lol: BRZ ma tu ponoc kosztowac polowe tego , i bedzie to swietna cena jak na tutejsze warunki :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...