Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam 17''x7,25 z ET35 i 17''x8'' z ET30. Opona 215x45 (semislick) lub 225x45 (na mokrą nawierzchnię). Na slickach nie jeżdżę bo zabijają hamulce i napęd. Poza tym nie umiem.

Na tym zdjęciu to są jeszcze RE002 całkiem niezła opona i wytrzymała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Izotom napisał:

Rage Against The Machine czyli turbo lub kompresor i wydech.

Ale słyszałem, że Red Hot Chilli Peppers jest lepsze: Red - hamulce na bazie zacisków od WRX+DS2500; Hot - dyfer 4,44 i fele z ET 25-35 ale 17''; Chilli - kolektor wydechowy ze sportowym katem; Peppers - remap na 220KM i 220Nm.

 

Smacznego!

 

A najlepiej obie te kapele na scenie jednocześnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Izotom napisał:

Ja mam 17''x7,25 z ET35 i 17''x8'' z ET30. Opona 215x45 (semislick) lub 225x45 (na mokrą nawierzchnię). Na slickach nie jeżdżę bo zabijają hamulce i napęd. Poza tym nie umiem.

Na tym zdjęciu to są jeszcze RE002 całkiem niezła opona i wytrzymała.

 

Wow, 8x17 ET30 to juz dosc "bogato" :)

 

P.S. Mam spore zapasy felg 5x100 z podobnym ET, dedykowanych do Celiny - dobrze wiedziec, ze w razie czego mozna je zastosowac i w Toyobaru 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.03.2018 o 11:38, Izotom napisał:

a mam 17''x7,25 z ET35 i 17''x8'' z ET30. Opona 215x45 (semislick) lub 225x45 (na mokrą nawierzchnię).

 

Da się naciągnąć oponę 215 na 8"? Wystaje rant?

Co sądzisz o takim pomysle: 17/7,5 et 48 przod, 17/7,5 et35 tyl i opona seria? Felgi OZ Leggera około 2 kg lżejsze/szt od serii.

 

Gadzety

 

 

p2.jpg

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.03.2018 o 12:18, Sebastian32 napisał:

Felgi OZ Leggera około 2 kg lżejsze/szt od serii.

 

Masa koła liczy się x4 czyli tak jak byś miał na aucie dodatkowe około 32KG, pół człowieka na prawym ;)

 

Lekkie felgi to lepsze przyspieszenie, lepsze hamowanie, mniejsza masa do resorowania. Bardzo dobry upgrade samochodu. 

 

Mam 4 różne typy felg do rajdówki i te najlżejsze są zdecydowanie szybsze. Niestety mam ich tylko jeden komplet i zostawiam sobie na równe imprezy typu Bednary a na rajdy mam cięższe i bardziej pancerne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał:

 

Masa koła liczy się x4 czyli tak jak byś miał na aucie dodatkowe około 32KG, pół człowieka na prawym ;)

 

Lekkie felgi to lepsze przyspieszenie, lepsze hamowanie, mniejsza masa do resorowania. Bardzo dobry upgrade samochodu. 

 

Mam 4 różne typy felg do rajdówki i te najlżejsze są zdecydowanie szybsze. Niestety mam ich tylko jeden komplet i zostawiam sobie na równe imprezy typu Bednary a na rajdy mam cięższe i bardziej pancerne. 

 

Nie wiem czy sie dobrze zrozumielismy ale jezeli zdecyduje sie na nowe 17 to wlasnie lzejsze od oem. Fabryczna felga wazy 9,1 a ta ktora biore pod uwage 8,3. 

Chyba ze pojde w 18 ...

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.03.2018 o 12:18, Sebastian32 napisał:

Felgi OZ Leggera około 2 kg lżejsze/szt od serii.

 

 

Napisałeś bardzo wyraźnie ale jeżeli różnica wagi będzie finalnie mniejsza to wpływ na samochód też będzie odpowiednio mniejszy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, chojny napisał:

 

 

Napisałeś bardzo wyraźnie ale jeżeli różnica wagi będzie finalnie mniejsza to wpływ na samochód też będzie odpowiednio mniejszy. 

 

No dobra już wiem jak sprawa z 18. Niepolakierowana próbka 8,8kg, z lakierem około 9,3 kg. Wychodzi 0,2 kg na koło różnicy. Nie wiem ile cięższa będzie opona 225/40/18 od 215/45/17 oem, ale czy podczas codziennej jazdy odczuje różnice? Fabryczne ślizgacze zostaną do zabawy.

3 godziny temu, Izotom napisał:

Da się naciągnąć: to górna granica szerokości felgi dla 215.

 

Kwestia gustu: mi się nie podoba ale można. Kwestia symetrii.

 

Raczej nie chcę czteroślada więc, chyba wybiorę coś z równym et. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Sebastian32 napisał:

No dobra już wiem jak sprawa z 18. Niepolakierowana próbka 8,8kg, z lakierem około 9,3 kg. Wychodzi 0,2 kg na koło różnicy. Nie wiem ile cięższa będzie opona 225/40/18 od 215/45/17 oem, ale czy podczas codziennej jazdy odczuje różnice?

 

dasz oponę i masa nie odegra większej roli. Przejście na szerszą oponę... tu może być przepaść. Średnica większa o około 2% ale szerokość opony może zamienić poręcznego szerszenia w ładnie przytytego bąka/trzmiela  :P

 

Zmiana opon w GT z 215 na 225 powodowała uczucie jakby ktoś wrzucił do auta worek cementu. 

 

Do lansu spoko. :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, chojny napisał:

 

dasz oponę i masa nie odegra większej roli. Przejście na szerszą oponę... tu może być przepaść. Średnica większa o około 2% ale szerokość opony może zamienić poręcznego szerszenia w ładnie przytytego bąka/trzmiela  :P

 

Zmiana opon w GT z 215 na 225 powodowała uczucie jakby ktoś wrzucił do auta worek cementu. 

 

Do lansu spoko. :thumbup:

 

Nie no już większego nie trzeba :)

 

Znacie się chłopaki, i dzięki za cenne rady. Tak się właśnie łamałem, czy iść w większe koła czy zmienić seryjne brzydale na coś w oem size. Z tego co piszecie tu i koledzy w wątku oponiarksim wnioskuje, że najlepiej szukać felgi 17x7 i opony 215 ew. z mniejszym niż seryjnie ET. Chyba tak zrobię , choć ciężko znaleźć felgi 17x7, zwykle są 17x7,5 lub 17x8.

17 minut temu, AdrianR napisał:

Na letnich oponach mam 235. Roznica w prowadzeniu auta jest znacznie odczuwalna w porownaniu do OEM 215. 

 

Jeżeli na niekorzyść, to chciałbym tego uniknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.03.2018 o 11:38, Izotom napisał:

Ja mam 17''x7,25 z ET35 i 17''x8'' z ET30. Opona 215x45 (semislick)

 

Dlatego opcja @Izotom'a jest optymalna aby samochód wyglądał lepiej, prowadził się lepiej i nie stracił na lekkości oraz precyzji. 

 

Trochę czasu i knucia stracił ale znalazł to czego szukał. ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje marzenie to 16'' z ET30, i na to opona 225. Ależ by szło! Szatan!

1 minutę temu, chojny napisał:

Trochę czasu i knucia stracił ale znalazł to czego szukał. ;)

 

Jak to mówi Maras: fabryki nie ma co za wiele poprawiać.

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Izotom napisał:

Moje marzenie to 16'' z ET30, i na to opona 225. Ależ by szło! Szatan!

 

Mam takowe... moge sprzedac ;)

 

OZ Crono 7×16 ET30

 

20170812_182717.jpg

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.03.2018 o 15:46, Sebastian32 napisał:

Czyli wniosek taki ze:

lzejsza niz seria 17x7 z ew mniejszym et i 215 opona to najlepsze wyjscie i tego sie trzymac?

 

 

:D Jakby co, to się polecam z moimi OZ'ami na sprzedaż:

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=7250424543

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...