Sebastian32 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 A tak btw. Czy montaz kompresora mozna podpiac jako naprawa jednostki napedowej na fv? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outsider Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 No cóż, kupując BRZ wiedziałem, co to za auto, poczytałem dużo jakie są jego mocne i słabe strony więc nie spodziewałem się, że będzie mistrzem prostej. Natomiast muszę przyznać, że przyspieszenie jest rozczarowujące - przesiadłem się z klasycznego 1,9 tdi bez żadnego tuningu mechanicznego, tylko bezpiecznie podkęconego na programie i muszę z żalem wyznać, że tamten wyprzedzał, a BRZ nie chce... Oczywiście, żeby było jasne - jestem tym autem zachwycony, sposobem w jaki skręca, prowadzi się na drodze i w ogóle jest cały super - tyle tylko, że kilka(dziesiąt) KM więcej by mu nie zaszkodziło, skoro już nie ma niutów... Godzinę temu, Sebastian32 napisał: A tak btw. Czy montaz kompresora mozna podpiac jako naprawa jednostki napedowej na fv? Nikt Ci nie ma prawa zabronić modernizować i udoskonalać samochodu firmowego - spokojnie wrzucasz w koszty. Robię w transporcie, wiem co mówię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 18 minut temu, outsider napisał: No cóż, kupując BRZ wiedziałem, co to za auto, poczytałem dużo jakie są jego mocne i słabe strony więc nie spodziewałem się, że będzie mistrzem prostej. Natomiast muszę przyznać, że przyspieszenie jest rozczarowujące - przesiadłem się z klasycznego 1,9 tdi bez żadnego tuningu mechanicznego, tylko bezpiecznie podkęconego na programie i muszę z żalem wyznać, że tamten wyprzedzał, a BRZ nie chce... Bo wiesz tu trochę inaczej niż w tdi, jeździmy powyżej 4 tys obrotów, nie poniżej. Spróbuj wyprzedzania na trójce do odcinki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Dokładnie, ten silnik się aż prosi by go do odcinki kręcić, pełen ogień!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outsider Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 (edytowane) 22 minuty temu, Jaca68 napisał: Bo wiesz tu trochę inaczej niż w tdi, jeździmy powyżej 4 tys obrotów, nie poniżej. Spróbuj wyprzedzania na trójce do odcinki Hehehe... Szyderca spokojnie, potrafię użytkować benzyniaka - jeżdżę także motocyklem który się kręci do 12 k rpm - na każdym biegu do odcinki Poprzedni bike (ten z awatara, na lewo patrz :-P ) odcinał przy 15... Edytowane 12 Października 2017 przez outsider Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 (edytowane) Napisze tak, bo nie wiem czy się rozumiemy. Nie jestem rajdowcem i nigdy nie będę. Nie będę też jeździł na takim poziomie aby na drogach publicznych wchodził bokiem w zakręt bez obawy o auto. Do swojego BRZ mam podejście raczej "kolekcjonerskie". Nie jest to mój DD. Za miesiąc pewnie pójdzie na stałe do garażu. Pop prostu chciałbym mieć w nim kompresor, dla samego posiadania i tyle. Taki kaprys. Na razie wyżywam się tu: Nie wiem jak wstawić filmik więc fotki toru: Edytowane 12 Października 2017 przez Sebastian32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 31 minut temu, outsider napisał: Hehehe... Szyderca spokojnie, potrafię użytkować benzyniaka - jeżdżę także motocyklem który się kręci do 12 k rpm - na każdym biegu do odcinki Poprzedni bike (ten z awatara, na lewo patrz :-P ) odcinał przy 15... No patch, a moje moto odcina przy 8 tys, a ja rzadko przekraczam nim 6 tys, a wrażenia i tak nieporównywalne Wracając do BRZ - trochę nie rozumiem narzekań. Przed zakupem można obejrzeć filmiki na youtube, odbyć jazdę próbną i wiadomo czego się spodziewać. Ja przed Gutkiem miałem Alfę Julkę 1.4 MA 170 KM, całkiem żwawe auto, ale marzyło się więcej i robiłem przymiarki do wersji QV 1.8, 240 KM. A potem obejrzałem na youtube, że ten "słaby" BRZ wcale nie jest wolniejszy do 200 km/h niż QV. Ja wiem że auto wygląda jak milion dolców i powinno odjeżdżać jak lambo, ale bez przesady, to tani małolitrażowy samochód jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outsider Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Godzinę temu, Jaca68 napisał: trochę nie rozumiem narzekań A to narzeka? Pisze przecież, że 2 godziny temu, outsider napisał: kupując BRZ wiedziałem, co to za auto, poczytałem dużo jakie są jego mocne i słabe strony więc nie spodziewałem się, że będzie mistrzem prostej. oraz, że 2 godziny temu, outsider napisał: Oczywiście, żeby było jasne - jestem tym autem zachwycony, sposobem w jaki skręca, prowadzi się na drodze i w ogóle jest cały super Stwierdziłem tylko, że 2 godziny temu, outsider napisał: kilka(dziesiąt) KM więcej by mu nie zaszkodziło, skoro już nie ma niutów... - taka po prostu obserwacja. Kucy nigdy za dużo, poza tym mocny samochód to bezpieczny samochód - w autostrady póki co u nas nie obrodziło, a wyprzedzanie na zwykłej drodze rzędu ciężarówek pomiędzy którymi czają się jeszcze inni maruderzy lepiej robić szybko i sprawnie. Tak czy owak, żeby nie było niedomówień - nie narzekam, Boże broń. Subaraczek daje masę frajdy z prowadzenia, paradoksalnie - postrzegam to jako zaletę tego pojazdu, że pozwala cieszyć się jazdą i dostarcza całej masy doznań pomimo niewygórowanych osiągów. Prawo jazdy stracić ostatnio coraz łatwiej, a to auto pozwala się cieszyć jazdą pomimo tego, że nie jeździ jakoś nieprzyzwoicie szybko - i chwała mu za to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacekbrrrrz Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Tylko narzekacie, że mocy, za mało, że moment nie taki ! A samochód jest taki, jakim go zaprojektowali i jaki kupiliście. Samochód jest niepowtarzalny i chwała mu za to. Prowadzi się rewelacyjnie. A to że jest bardzo dobry może potwierdzić kuna która ostatnio wyżarła mi kawał wygłuszenia pod maską - ufajmy naturze ona się nie myli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 (edytowane) 12 godzin temu, Sebastian32 napisał: Po prostu chciałbym mieć w nim kompresor, dla samego posiadania i tyle. Fajnie. Prawie uwierzyłem: mieć 80 KM i 100 Nm w plusie tylko po to aby... mieć je w aucie "kolekcjonerskim". Tak jakby to nie miało żadnego znaczenie przy jeździe na co dzień. Homologuj je. Wtedy zyskasz więcej. Edytowane 13 Października 2017 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Jeśli to jest prawdziwe zdjęcie to chyba pokazuje sedno sprawy i ładnie podsumowuje cała ostatnią dyskusję. BRZ to jest jedno z nielicznych modeli Subaru, które poprawiając można zepsuć albo przeinwestować. Nie da się jednak ukryć, że głównym założeniem przy projektowaniu tego auta to było jednak danie użytkownikowi frajdy z jazdy i to niekoniecznie przodem do przodu. I to czuje się raz po zrobieniu 100 metrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 13 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 Cars 11/2017 ,, BRZ - samochod ktorego nikt nie chce kupowac" OMG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 9 godzin temu, Sebastian32 napisał: Cars 11/2017 ,, BRZ - samochod ktorego nikt nie chce kupowac" OMG No głęboka nisza, dziwi Cię to? Szacunek dla koncernów Toyota i Subaru, że odważyli się takie coś zaprojektować i sprzedawać. Taki trochę samochód dla koneserów (sam zastanawiałem się czy takiego nie kupić do zabaw na tor, ale wystarczyło porównanie z przejażdżkami z Sti i Evo i mi przeszło). Mało praktyczny na co dzień, skoda w dieslu odjeżdża na światłach, głośno na autostradach, ani to do końca auto sportowe (7,6 do setki...?) ani daily driver... Dlatego też, pomimo niewątpliwie wielkiego uroku tego auta i fantastycznego prowadzenia, jest ich tak mało, a tak wiele osób pisze, że "brakuje mocy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 No to podobnie jak Ferrari ale za 1/15 ceny więc jakość przeboleję to 4 sekundy więcej do setki Za to ubezpieczenie tańsze, mniej pali, nie szkoda upalać na torze, części tańsze itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 2 godziny temu, Izotom napisał: No to podobnie jak Ferrari ale za 1/15 ceny więc jakość przeboleję to 4 sekundy więcej do setki Za to ubezpieczenie tańsze, mniej pali, nie szkoda upalać na torze, części tańsze itd. Ferrari to chyba tylko za "pussy magnet" robi, jak się jest bogatym piłkarzem to jedno trzeba mieć, tak wypada Trudno porównać do BRZ, chocby z powodów powyższych i ceny. Nie twierdze, ze BRZ to auto "bez sensu", a jedynie, ze jest dedykowane do dość wąskiej grupy odbiorców, własnie ze względu na to, ze jest na swój sposób "one of a kind". i za stworzenie takiej wyjątkowej maszyny chwała dla T i S, na pewno nie liczyli na sprzedaż na poziomie Aurisa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 4 godziny temu, Tsunetomo napisał: skoda w dieslu odjeżdża na światłach Polemizowałbym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 (edytowane) Godzinę temu, Jaca68 napisał: Polemizowałbym To takie trochę "przerysowanie", bez obrazy. Przyznasz, ze to nie auto do wyścigów na 1/4. Nie chce nikogo urazić, rozumiem koncepcje BRZa, ale rozumiem tez, ze dla znakomitej większości ludzi to auto nie ma sensu, stad znikoma sprzedaż. Tym bardziej cieszę się, jesli zobaczę jakiegoś BRZ na ulicy, a i choćby GT 86 Edytowane 14 Października 2017 przez Tsunetomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 6 godzin temu, Tsunetomo napisał: sam zastanawiałem się czy takiego nie kupić do zabaw na tor, ale wystarczyło porównanie z przejażdżkami z Sti i Evo i mi przeszło U mnie na odwrót, od zawsze STI to było "to" Subaru, ale BRZ zmienił zasady gry - teraz mam tylko nadzieję, że zaczną robić wersję RWD swojego flagowego Subaraka. W dniu 13.10.2017 o 09:27, Fiji napisał: Zdajecie sobie sprawę, że licząc 1:1 on ciągle dał pewnie połowę tego, ile my w samym salonie za BRZta? Owszem, może mógł mieć Hellcata za to, ale IMO porównywanie tego z EU trochę nie ma sensu. Pomijając fakt, że część zmian, których dokonał to porażka (wizualna i nie tylko :P). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outsider Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 9 godzin temu, Jaca68 napisał: Polemizowałbym 8 godzin temu, Tsunetomo napisał: To takie trochę "przerysowanie", Żadne przerysowanie i nie ma z czym polemizować - wybrałem się dziś na Vervę do Płocka i na autostradzie najpierw objechało mnie sromotnie 20-letnie audi 200 w stanie wskazującym na to, że był w swojej ostatniej drodze do punktu złomowania pojazdów, a potem przez kilka kilometrów nie mogłem nie mogłem uciec Skodzie Fabii RS która usiadła mi na ogonie. Żeby zachować resztki honoru zjechałem na stację... Pewnie, że można sobie tłumaczyć, że BRZ to driftowóz a nie mistrz prostej, że fenomenalnie skręca, prowadzi się i hamuje - OK. Nadal go bardzo lubię, ale Fabia RS kosztuje połowę mniej, o połowę mniejszych kosztach eksploatacji już nie wspominam. Trochę mam ciśnienie, szczerze mówiąc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 (edytowane) 11 minut temu, outsider napisał: ale Fabia RS kosztuje połowę mniej, o połowę mniejszych kosztach eksploatacji już nie wspominam Jesteś pewien? W każdym bądź razie parę osób na tym Forum łyknie BRZ'17 w dobrej cenie. Ja nie mam problemu jechać 140 km/h na autostradzie BRZetem A na niemieckiej 200 km/h na liczniku to w zasadzie gdzie można i jak jest miejsce i raczej nie stanowi problemu. Edytowane 14 Października 2017 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr_ Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 (edytowane) Rozglądajcie się. Edytowane 14 Października 2017 przez piotrr_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outsider Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 46 minut temu, Izotom napisał: w dobrej cenie. Hehehe... słowo - klucz? To juz raczej dołożę tego Cosworth'a i po problemie A tak serio - to fantastyczne auto i uwielbiam go z każdym kilometrem coraz bardziej. Stwierdzam po prostu fakt, że szybki i wyrywny to on nie jest, ale ma za to całą masę innych zalet. Jest OK, żeby nie było, że narzekam - nie narzekam, jest świetny. A jak mi będzie za wolno do podłubię. Póki co spróbuję najpierw ogarnąć to, co fabryka dała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 (edytowane) Godzinę temu, Izotom napisał: Ja nie mam problemu jechać 140 km/h na No ja nie daje rady ... no i pali wiecej niz legacy. A tak w temacie tej skody rs to całe szczescie ze 99% kierowcow nie zdaje sobie sprawy co widzi w lusterku i ucieka na prawy pas wiec mozna troche poudawac. BTW jakies zmiany w MY18? Edytowane 14 Października 2017 przez Sebastian32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się