Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Sebastian32 napisał:

Ja stoję na stanowisku, że najlepiej jako pierwszy kupić najdroższy element układanki, bo każdy następny łatwiej przełknąć. Potem to już z góry ...

 

A ja wręcz odwrotnie. Wszystko szykuje pod docelowy motor a na końcu przychodzi moc w przygotowane odpowiednio i objeżdżone nadwozie :) 

 

 

A w przypadku budowy czy zmian w silniku, układ wydechowy to nieodzowny element układanki, "część" silnika. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, chojny napisał:

A ja wręcz odwrotnie.

 

Znasz się lepiej więc pewnie masz rację, co nie zmienia faktu , że akurat układ Coswortha jest chyba najlepiej opracowany ze wszystkich  do tego auta i kompletny. Na YT jest film (wywiad) z przedstawicielem Cosworth'a. Pracownik podkreśla, że to przetestowany i kompletny zestaw, który może nie gwarantuje najwyższej mocy i momentu spośród wszystkich innych zestawów ale jest pewny. Na stwierdzenie osoby robiącej wywiad, że można z tego auta wycisnąć więcej kompresorem odpowiada "For how long, Sir?" Ja chciałbym Coswortha, nawet w podstawowej wersji, bardziej dla poprawy samopoczucia niż osiągów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zacząłbym od porządnego szkolenia techniki jazdy, żeby ogarnąć taką moc w tym aucie (a wcześniej żeby ogarnąć serię). 

No chyba, że lubisz nieustanną ingerencję kontroli trakcji w czasie jazdy przy każdym mocniejszym wciśnięciu gazu. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, przemekka napisał:

A ja zacząłbym od porządnego szkolenia techniki jazdy, żeby ogarnąć taką moc w tym aucie (a wcześniej żeby ogarnąć serię). 

No chyba, że lubisz nieustanną ingerencję kontroli trakcji w czasie jazdy przy każdym mocniejszym wciśnięciu gazu. ;)

 

 

Musiałbym być np. w Kielcach przynajmniej co miesiąc i to kilkanaście razy, żeby to miało większy sens.  Byłem kilka razy i niewiele to zmieniło. Najważniejszy jest zdrowy rozsądek. Moc która jest seryjnie w zasadzie i tak jest nie do wykorzystania podczas codziennej jazdy.  Podczas zabawy na torze, no cóż, najwyżej pojedziesz po trawie jak nie ogarniesz auta i tyle. Chciałbym mieć kompresor, żeby po prostu mieć i od czasu do czasu przyłożyć na prostej i żeby miał odejście na każdym biegu, ale nie po to żeby driftować i wchodzić bokiem w każdy zakręt czy ścigać się na każdym skrzyżowaniu. 

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przemekka napisał:

Nie myślałem tylko o jeździe po torze.  Czasem na drodze może zaskoczyć cię niebezpieczna sytuacja i te dodatkowe konie mogą być zgubne. 

 

Dlatego najważniejszy jest zdrowy rozsądek i szczęście. Możesz mieć auto które ma 500 KM, jechać nim przepisowo i ktoś z przeciwka grzebie w smartfonie i rozetrze cię na drzewie lub ekranie dźwiękochłonnym. 

Gdybym w salonie miał wybór 200KM za 130 i 280KM za 160 to nawet bym się nie zastanawiał. Niestety znaczki STI  tu i tam nie dodają tyle i trzeba radzić sobie samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie uwazam, ze to jeden z ladniej zrobionych projektow (jak na razie to jedynie projekt) BRZ wide body. I chyba jedyny, ktory dla mnie wydaje sie nie przesadzony a zrobiony ze smakiem. 

W porownaniu do rocket bunny kitow z Greddy to jest jak OEM. :)

Ale to tylko moje zdanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co ma to auto pod maska, ale jezeli serie to jest to typowy przerost formy nad trescia. Ten projekt przeczy załozeniom projekrantow brz/gt86. Auto mialo wygladac i byc lekkie a to wyglada jakby wazylo z dwie tony i mialo z 500 koni pod maska. Generalnie obciach i wiocha. Chyba ze to jest demo przewozone na pace od pokazu do pokazu bo do jazdy nie nadaje sie to jeszcze ujdzie.

IMG_6225.JPG

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Jaca68 napisał:

Eee, to się nie liczy, tor piaskiem specjalnie posypany B)

Już wiem, oni chcą żeby im przy 140 na szóstym biegu zrywało. 

 

 

Jaki piasek, jaki piasek? To od momentu zrywa nie od piasku  :OO:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja, zestaw Cosworth wydaje sie byc przemyslany i kompletny. Z drugiej strony, jeszcze nie spotkalem sie z zadna relacja osoby ktora wstawila turbo/kompresor i byla zadowolona. Na poczatku jest 'wow efekt' wynikajacy z samej zmiany, ale w dluzszej perspektywie pojawiaja sie jakies problemy lub stwierdzenia ze 'to nie to' i ze samochod stracil uprzedni charakter. Musialbym poszukac, ale o ile sie nie myle nawet w tym watku byl link do artykulu w ktorym byl opisywany przypadek gdy mapowanie i wygladzanie dziury po 3krpm zasadniczo sie udalo, ale zabralo radosc z jazdy, samochod stal sie 'nerwowy' i gdzies odeszlo uprzednie zaufanie kierowcy.

Minal tysiac km jak zalozylem catback resonated od Millteka. W wolnej chwili sprobuje nagrac. Na zimno dosc glosno startuje, pozniej sie uspokaja. W trasie, na 3krpm nieco glosniejszy od serii, raczej nie meczacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, chojny napisał:

Nawet "w automacie", bez strzelania ze sprzęgła ;)

 

No szału nie ma.

 

3 godziny temu, Fiji napisał:

Minal tysiac km jak zalozylem catback resonated od Millteka. W wolnej chwili sprobuje nagrac. Na zimno dosc glosno startuje, pozniej sie uspokaja. W trasie, na 3krpm nieco glosniejszy od serii, raczej nie meczacy.

 

Czytalem ze byly problemy z jakoscia i pekaly spawy.

3 godziny temu, Fiji napisał:

. Z drugiej strony, jeszcze nie spotkalem sie z zadna relacja osoby ktora wstawila turbo/kompresor i byla zadowolona.

 

To poczytaj dzial FI na ft86club.com albo obejrzyj filmy na YT. Same banany na twarzy.

7 godzin temu, Jaca68 napisał:

Już wiem, oni chcą żeby im przy 140 na szóstym biegu zrywało. 

 

Jakbys mial wybor w sklepie 160 vs 240 Nm to którą wersje byś wybrał?

5 minut temu, Sebastian32 napisał:

 

Kiedyś miałem Tico, też zrywało przyczepność nawet na sucho :)

 

 

Zrywa na dwojce. Do 60 km/h malo co mu da rade z podobnej wielkosci auta. Oczywiscie licznikowe 140 mozna miedzy bajki wlozyc ... bo leci 165-170. 

Cos o tym wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...