Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Izotom napisał:

Che, che, uważaj żeby nie odjechała Tobie BMW E30 318IS :biglol:

 

 

Z tego co pamiętam, na ostatnim PSB to własnie pewien BRZ objechał 12 z 16 startujących is'ów :P

 

 

 

siwek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to dlatego, że jego kierowca ma tryb turbo ... we krwi. :)

43 minuty temu, Than_Junior napisał:

 

Hmm. :thumbup::rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, przemekka napisał:

swąd spalonej opony i widok tylnych świateł estiaja w oddali. ;)

 

 

160 KM/190 Nm w serii vs powiedzmy 260/300 Nm to nawet po galaretce truskawkowej odjedzie brz sti i na nic tu mody zawieszenia nie poradzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry nie doczytałem, że chodziło o BRZ STI. Co nie zmienia faktu, że spora cześć tej mocy pójdzie w dym. ;)

 

BTW byłeś już na torze w Krakowie? Polecam do poćwiczenia ogarniania tych 160KM. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, przemekka napisał:

Co nie zmienia faktu, że spora cześć tej mocy pójdzie w dym. ;)

 

 

Można to okiełznać, ludzie się nauczyli że auto ma samo jeździć a właśnie BRZ jest autem, które jak wiesz jak poprowadzić staje się bardzo szybkie. 

 

Izotom po pierwszych występach BRZetem wyglądał na lekko rozczarowanego a zobacz teraz co się dzieje.  :bowdown:

 

BRZ jest w top 3 najlepszych aut jakimi w życiu jeździłem a do zabawy nr 1, choć jak zrobię motor w e30 to może spaść na drugie ;) 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, chojny napisał:

Można to okiełznać

 

Coś w tym jest. Ostatnio coraz częściej jeżdżę z wyłączoną kontrolą trakcji, bo denerwuje mnie jej "ingerencja". :rolleyes: Muszę się wybrać we wakacje na II stopień SJS, a potem odwiedzić was na Bednarach. :) 

Widzę, że sporo jest tych IS-ów za Tomkiem. Może uda mi się dogonić chociaż jednego. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Than_Junior napisał:

 

Piękny!

Wygląda jak Datsun 240z. :wub:

 

PS. Mam takie felgi. :P

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, przemekka napisał:

BTW byłeś już na torze w Krakowie? Polecam do poćwiczenia ogarniania tych 160KM. ;)

 

Nie , na torze w Krakowie nie byłem.

14 godzin temu, chojny napisał:

Izotom po pierwszych występach BRZetem wyglądał na lekko rozczarowanego a zobacz teraz co się dzieje.  :bowdown:

 

 

Nie ma co porównywać szaleństw na torze do codziennej jazdy. Codziennie nie jezdzisz między pachołkami, ani nie piłujesz silnika , że ten chce wyskoczysz spod maski, ani nie zawracasz na ręcznym. Chodzi o fakt, że auto jest przede wszystkim mało elastyczne. Prędkość maksymalna nie ma znaczenia. Chodzi bardziej o wartość momentu obrotowego, żeby auto przyspieszało na każdym biegu jak należy. Samo przystrojenie auta w znaczki sti, dołożenie stolika na klapie bagażnika i zmiany w zawieszeniu (wszak sti to bardziej zawieszenie niż silnik) nie spowodują , że to auto będzie szybsze w codzienny użytkowaniu. To auto swoim wyglądem, nawet seryjnym zawieszeniem, układem kierowniczym aż prosi się o zastrzyk mocy, a tak nawet nie ma się co przystawiać ani na światłach ani na autostradzie do niczego co ma więcej niż 200 KM , a coraz więcej aut tyle ma i trzeba dokładnie sprawdzić znaczek z tyłu innego auta zanim   najdzie ochota na wyścigi. Jeżdżę już trochę i napiszę, że faktycznie jest szybszy niż moje legacy 2.0 n/a ale dupy i  kół nie urywa i przepaści nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba mamy zupełnie inne oczekiwania i zupełnie inne odczucia co do BRZ-ta.

Primo - ten silnik jest stworzony do kręcenia go do 7 tys. On to lubi i z pewnością nie wyskoczy spod maski. ;)

Secundo - w codziennej jeździe, w ruchu ulicznym, gdzie są ograniczenia do 50, 70 czy 80kmh w terenie zabudowanym lub maks. 140kmh poza nim, nie zauważyłem braku elastyczności. Nie bawi mnie ściganie się spod świateł, i staram się jeździć w miarę przepisowo. Jeśli natomiast trzeba coś wyprzedzić, to wtedy patrz punkt pierwszy. 

 

Z innej beczki - ostatnio zdarzyło mi się jechać za Porsche 911 - było ... nieprzepisowo, ale Porsche mi nie uciekło. Być może jego kierowca był na tyle rozsądny, że nie chciał rozpędzać się bardziej. Przejechałem tak za nim jakieś 10 km, po czym ... wyprzedziłem je na bramkach (przejechałem bramki pasem bezobsługowym) :D Chciałem zobaczyć na co stać BRZ-ta i jakoś nie ciągnie mnie, żeby to powtarzać. Może jakiś dziwny jestem. ;)

 

BTW mój jest już po gwarancji i mam pomysł jak go nieco poprawić (bez turbiny czy innych kompresorów). :ph34r: Jak sfinalizuję projekt to zapraszam na przejażdżkę, może spełni twoje oczekiwania. 

1 godzinę temu, Sebastian32 napisał:

Codziennie nie jezdzisz między pachołkami,

 

Nie zgodzę się. Nierzadko spotykam na drodze niezłych "pachołków". :D:angry:;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, przemekka napisał:

stworzony do kręcenia go do 7 tys. On to lubi i z pewnością nie wyskoczy spod maski

 

Wszedlem sobie kilka dni temu na gt86klub i wlasnie jeden wyskoczyl.

 

No mnie jednak brakuje poczucia mocy i wcisniecia w fotel w tym aucie i mam nadzieje wam kiedys wyslac fote spod maski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Sebastian32 napisał:

Wszedlem sobie kilka dni temu na gt86klub i wlasnie jeden wyskoczyl.

 

No mnie jednak brakuje poczucia mocy i wcisniecia w fotel w tym aucie i mam nadzieje wam kiedys wyslac fote spod maski.

 

Typowym dla wielu zgłaszających usterki jest niedopatrzenie z ich strony. Często gość nie sprawdza poziomu oleju przez 12.000km a porem sie dziwi, ze mu tłoki przez błotniki wychodzą. Samochod nie jest pozbawiony wad, ale silnikowi naprawdę nic nie można zarzucic w kwestii jakości!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, przemekka napisał:

No to jak wyskoczy sto to zacznę się martwić. ;) 

A jak będziesz montować "to coś" pod maskę, to rozumiem, że wcześniej wzmocnisz jakoś silnik? 

 

 

Tutaj bede musial polegac na wiedzy i doswiadczeniu mechanikow montujacych sprzet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Sebastian32 napisał:

 

Tutaj bede musial polegac na wiedzy i doswiadczeniu mechanikow montujacych sprzet.

Odważny jesteś.

W życiu nie kombinowałbym z tym silnikiem wrzucając turbo. Ewentualnie kompresor. Jak już się grubo bawić to lepiej zbudować EJ20 z turbo i wsadzić go do BRZeta. I tak trzeba wrzucić większą chłodnicę, chłodnicę oleju, większe hamulce, mocniejsze sprzęgło, koła-opony, wydech itd. na zawiasie kończąc bo seria nie da przyczepności przy takim momencie. 35 tys zł żeby zrobić to porządnie to dla mnie za dużo.

Ten silnik źle znosi turbosprężarkę bo ma wysoki spręż.

 

Generalnie nie widzę sensu na takie zabawy. Lepiej wydać kasę na zabawę "wokół pachołków" i nauczyć się hamować, skręcać, przyspieszać itd. Większy fan i satysfakcja niż klepanie innych aut spod świateł. 

To jest moje zdanie wyrobione na bazie tego co doświadczyłem.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, przemekka napisał:

Tomek, jakiś dziwny jesteś. :blink::biglol:;)

 

No generalnie to ma racje... 

 

Poniżej onboard z ostatniego Rzeszowiaka, jednego z uczestników z e30 M3, bez turbo, z obrotami ciągle "na czerwonym". 

 

BRZ jest właśnie taką zabawką dostępną w salonie. 

 

 

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł, mnie nie musisz przekonywać. ;)

 

 

Zresztą gdyby nie opowieści Tomka, to pewnie bym się nie odważył go kupić. A tak jestem mega zadowolony. :) Nawet bez turbo. ;)

 

 

 

 

BTW fajny onboard. :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...