Skocz do zawartości

Subaru BRZ


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem. W ogóle ogłoszenie słabo wygląda ale jak coś od razu nie wygląda jak ulep toyoty, sciona i subaru to badam ;)

 

Umknęło mi auto Than_Junior'a i teraz jestem skazany na przeglądanie pasztetów :(

Edytowane przez Michał Krupa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.03.2017 o 22:28, Michał Krupa napisał:

Wiem. W ogóle ogłoszenie słabo wygląda ale jak coś od razu nie wygląda jak ulep toyoty, sciona i subaru to badam ;)

 

Umknęło mi auto Than_Junior'a i teraz jestem skazany na przeglądanie pasztetów :(

Masz dwa wyjscia: przeprosić się z GT86 lub szukać za Odrą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
 
Myślę o powrocie do niebieskiego .... i wymianie mojego ds3 1.6 thp na brz .... jak się takim cudeńkiem jeździ na co dzień po mieście ?

Bardzo dobrze. Trzeba się przyzwyczaić, że masz wzrok na wysokości klamek innych samochodów.
No i trzeba się przyzwyczaić, że inne "zwykle" samochody prowadzą się jak wozy drabiniaste
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odradzam jako miejskie auto.

1. Auto jest szerokie, wiec ryzyko ze ktos ciebie albo ty porysujesz kogos jest duze.

2. Widocznosc wokol slaba. Mozesz zamontowac kamere do tylu, ale porysujesz zderzak z przodu.

3. Niskie zawieszenie i niski profil opon wiec na kraweznik nie podjedziesz.

4. Kierowcy autobusow i tirow moga cie nie zauwazyc na drodze.

5. Jezdzac po miescie stale wsiadasz i wysiadasz a to z brz jest niezbyt wygodne.

6. Spalanie 98 ponad 10 litrow na bank

 

IMO sa lepsze city auta.

 

 

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się, tzn. wygodniejszy jest autobus, ale czy o to w życiu chodzi? ;)

 

Jedynie wysiadanie może być mniej wygodne niż np. z Forestera. No i długie drzwi mogą czasem zmusić do szukania odpowiedniego miejsca do parkowania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Sebastian32 napisał:

Ja odradzam jako miejskie auto.

 

Święta racja ale frajda z jazdy po byku! I dlatego nadaje się do wszelakich podróży, gdziekolwiek:

 

20170311_101758.jpg

 

P.S. Zderzaka nie porysowałemB)

Edytowane przez Izotom
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
10 godzin temu, Sebastian32 napisał:

1. Auto jest szerokie, wiec ryzyko ze ktos ciebie albo ty porysujesz kogos jest duze

1.775 m to standard w dzisiejszych czasach. Szerokie to jest np. Q7

10 godzin temu, Sebastian32 napisał:

2. Widocznosc wokol slaba.

O.K. - inne Subaru mają zdecydowanie lepszą. Ale większość współczesnych samochodów ma słabą widoczność do tyłu, a i 3/4 do przodu kiepsko. Przyczyna to stylizacja ( vide CHR), maksymalizowanie katalogowego wyniku pomiaru pojemności bagażnika ( bo pomiar pod roletą, więc ta winna być jak najwyżej = mniejsze okno tylne) oraz wzmocnienia ( = większy wymiar ) słupka A za względu na crash testy. Obiektywnie więc widoczność jest "średnia", nie "słaba" :)

10 godzin temu, Sebastian32 napisał:

3. Niskie zawieszenie i niski profil opon wiec na kraweznik nie podjedziesz.

Prześwit jest podobny do Golfa i innych samochodów segmencie "C". Niski profil opon wymaga delikatności przy wjeżdżaniu na krawężnik, ale jest to jak najbardziej możliwe ( tak do ok 10cm:) )

10 godzin temu, Sebastian32 napisał:

4. Kierowcy autobusow i tirow moga cie nie zauwazyc na drodze.

To dotyczy wszystkich samochodów osobowych, jeżeli kierowca TIR-a ma .... określony charakter. A BRZ może sprawniej TIR-a, czy autobus ominąć :rolleyes:

11 godzin temu, Sebastian32 napisał:

5. Jezdzac po miescie stale wsiadasz i wysiadasz a to z brz jest niezbyt wygodne.

Ale właśnie ten aspekt fantastycznie wręcz pomaga utrzymać sprawność fizyczną. Można oszczędzić sobie abonament na siłownię :P

11 godzin temu, Sebastian32 napisał:

6. Spalanie 98 ponad 10 litrow na bank

Zdecydowanie nie - z praktyki, przy spokojnej jeździe nietrudno zejść do poziomu 8l/100km ( aczkolwiek ile litrów na bank - nie wiem; nie znam tej jednostki miary ^_^

Okej, jest okres w dalszym ciągu chłodny. Ale zapewniam, że BRZ zapewnia fantastyczne wrażenia wizualne, gdy się ociepli i płeć piękna założy krótsze sukienki.

Ponadto BRZ jest krótki, co ułatwia parkowanie równoległe.

 

Reasumując : BRZ jest wręcz idealnym samochodem na miasto :biglol:    

  • Lajk 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Dyrekcja napisał:

Ale zapewniam, że BRZ zapewnia fantastyczne wrażenia wizualne, gdy się ociepli i płeć piękna założy krótsze sukienki.

 

:huh: Należy jak najszybciej dopisać tą funkcjonalność do katalogu BRZta  :biglol:

 

Miałem okazję tankować Izotomowego BRZta, wchodzę na duża stacje, masa ludzi, kasy pozajmowane, kolejki i nagle całkiem ładna pani podchodzi do wolnej kasy i na cały głos rozpromieniona uśmiechem:

 

"Właściciela sportowego, niebieskiego samochodu zapraszam do kasy!"

 

Miałem już skoczyć po Tomka, w końcu to jego Pani wołała ale co tam...  ^_^

 

Normalnie "Leeloo Dallas multipass" :rolleyes: 

 

Miny innych kierowców bezcenne :D

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyna " realna" wada to, tak jak ktoś już wspomniał, długie drzwi. W przypadku wąskiego miejsca parkingowego wysiadanie może przypominać wyczolgiwanie się - lepiej znaleźć inne miejsce. Ale znów nie jest to cecha tego samochodu tylko samochodów z długimi drzwiami ;)
Co do szerokości - WYDAJE się być szeroki (na poziomie audi a3, bmw 1, merc a45, scoda octavia ).
Jeśli jesteś świadom, że to nie jest kombi, krawężnikowi SUV lub samochód z segmentu City car to nie ma tu nic nadzwyczajnego jeśli chodzi o "miejska przydatność" czym trzeba by było się przejmować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos wysiadania... Wysiadałem z F458. Śmiechu warte, za te pieniądze :biglol: Prawie popuściłem.

Prześwit... Okazuje się, że większy niż w Levorgu.

Parkowanie tyłem: żona leci żeby sprawdzić ile jeszcze jest miejsca. Jak jeżdżę sam parkuje przodem, do oparcia się tablicą rejestracyjną o przeszkodę lub gdy usłyszę hrrrrrr. 

Spalanie: miasto 12l, trasa nawet 6,9l i to przy jeździe w okolicach 110 km/h.

Na drodze wszyscy doskonale Cię zauważają: kobiety, mężczyźni, dzieci, psy, itp. 

A przy odrobinie wolnego czasu nie straszne temu autu jazdy bokiem, strzały ze sprzęgła, palenie gumy, track day'e itp.

 

A jaki zawias, miodzik. Niczego takiego nie znajdziesz w innym samochodzie sportowym za rozsądne pieniądze i to w fabrycznej konfiguracji.

 

KOCHAM TEN SAMOCHÓD!!!

 

 

8 minut temu, chojny napisał:

Miałem okazję tankować Izotomowego BRZta, wchodzę na duża stacje, masa ludzi, kasy pozajmowane, kolejki i nagle całkiem ładna pani podchodzi do wolnej kasy i na cały głos rozpromieniona uśmiechem:

 

"Właściciela sportowego, niebieskiego samochodu zapraszam do kasy!"

 

Miałem już skoczyć po Tomka, w końcu to jego Pani wołała ale co tam...  ^_^

Może to lepiej, że to byłeś Ty. Moja żona, widząc mnie stojącego obok BRZ powiedziała: Jak ty będziesz wyglądać w tym samochodzie? I miała wyraźnie zafrasowaną minę. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, super_bolek napisał:

jedyna " realna" wada to, tak jak ktoś już wspomniał, długie drzwi.

 

Są jednak gorsze drzwi do wysiadania. Ciekawe czy ktoś próbował na zatłoczonym parkingu pod supermarketem wysiąść z tego forda …?

 

 

ford_gt_6.jpg

47 minut temu, Izotom napisał:

do oparcia się tablicą rejestracyjną o przeszkodę lub gdy usłyszę hrrrrrr. 

 

 :omg:

 

 

47 minut temu, Izotom napisał:

Na drodze wszyscy doskonale Cię zauważają: kobiety, mężczyźni, dzieci, psy, itp. 

 

 

Zatrzymując się na światłach widać w lusterku wyciągnięte szyje do przodu u tych stojących za mną i z ruchu ust można wyczytać: B…..R…. Z…. :D

 

 

1 godzinę temu, Dyrekcja napisał:

1.775 m to standard w dzisiejszych czasach. Szerokie to jest np. Q7

O.K. - inne Subaru mają zdecydowanie lepszą. Ale większość współczesnych samochodów ma słabą widoczność do tyłu, a i 3/4 do przodu kiepsko. Przyczyna to stylizacja ( vide CHR), maksymalizowanie katalogowego wyniku pomiaru pojemności bagażnika ( bo pomiar pod roletą, więc ta winna być jak najwyżej = mniejsze okno tylne) oraz wzmocnienia ( = większy wymiar ) słupka A za względu na crash testy. Obiektywnie więc widoczność jest "średnia", nie "słaba" :)

Prześwit jest podobny do Golfa i innych samochodów segmencie "C". Niski profil opon wymaga delikatności przy wjeżdżaniu na krawężnik, ale jest to jak najbardziej możliwe ( tak do ok 10cm:) )

To dotyczy wszystkich samochodów osobowych, jeżeli kierowca TIR-a ma .... określony charakter. A BRZ może sprawniej TIR-a, czy autobus ominąć :rolleyes:

Ale właśnie ten aspekt fantastycznie wręcz pomaga utrzymać sprawność fizyczną. Można oszczędzić sobie abonament na siłownię :P

Zdecydowanie nie - z praktyki, przy spokojnej jeździe nietrudno zejść do poziomu 8l/100km ( aczkolwiek ile litrów na bank - nie wiem; nie znam tej jednostki miary ^_^

Okej, jest okres w dalszym ciągu chłodny. Ale zapewniam, że BRZ zapewnia fantastyczne wrażenia wizualne, gdy się ociepli i płeć piękna założy krótsze sukienki.

Ponadto BRZ jest krótki, co ułatwia parkowanie równoległe.

 

Reasumując : BRZ jest wręcz idealnym samochodem na miasto :biglol:    

 

 

Po kolei:

 

1. Mam porównanie do Legacy MY08. Nie mierzyłem linijką ale jest optycznie duuuużo szerzej.

 

2. Ok, dla jednych średnia dla innych słaba. Pytanie co to jest średnia?

 

3. Podjeżdżając musimy być bardzo ostrożni, bo w Polsce mają 30 cm wysokości.

 

4. Wyjeżdżając z salonu , sprzedawca mówił żeby jeździć cały czas na światłach mijania, a nie dlrs. Wtedy myślałem , że przesadza ale coś w tym jest. Im jesteśmy lepiej widoczni tym lepiej.

 

5. Wole siłkę 3x tydzień

 

6. Spokojna jazda BRZ . Tiaaaa. 

 

7. Jedyne z czym się zgodzę to fakt, że bardzo zwraca uwagę i  powoduje nieustającego banana na twarzy u własciciela.

 

 

PS. Ja już tak mam, że jak rozmawiam z kimś znajomym, i widzę minimalne zainteresowanie kupnem takiego samego to od razu odradzam i proponuje inny. 

Egoista ze mnie.

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Sebastian32 napisał:
1 godzinę temu, Izotom napisał:

do oparcia się tablicą rejestracyjną o przeszkodę lub gdy usłyszę hrrrrrr. 

 

 :omg:

A co, nie wolno? Co to muzeum? Zawsze można wymienić przedni zderzak. Przecież dlatego zajmuje pół przodu: lepiej przy nauce ciasnych nawrotów porysować plastikowy zderzak niż blachę.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę na co dzień po mieście, co prawda nie BRZ tylko GT86 AUT. Wcześniej jeździłem Alfą Julką, jeszcze wcześniej Bravo sport.

Bravo było niższe (fabrycznie obniżony), nie przesadzajmy z prześwitem i niskim profilem opon - w końcu to rozmiar kół z Priusa :) 

Minusy: wcześniej wspomniane długie drzwi, więc czasami trzeba poszukać szerszej luki na parkingu. Wsiadamy nisko - trzeba się przyzwyczaić.

Poza tym innych wad w porównaniu ze wspomnianymi wyżej autami - brak. Mam czujniki parkowania - cofanie OK.

Do codziennej jazdy po mieście IMO automat. Auto w codziennym ruchu jest bardzo żwawe, sprytne i to się przydaje.  Włączanie się do ruchu, przejazdy przez ronda można wykonać dużo szybciej i sprawniej niż np. Forkiem XT. Wystarczy mniejsza luka w strumieniu pojazdów by się bez problemu wcisnąć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...