Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 6.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1.775 m to standard w dzisiejszych czasach. Szerokie to jest np. Q7 O.K. - inne Subaru mają zdecydowanie lepszą. Ale większość współczesnych samochodów ma słabą widoczność do tyłu, a i 3/4 do p

Ale jak to zamknąć? Teraz, gdy miałem poinformować o dopisaniu się do klubu i oczekiwać zachwytów oraz gratulacji?

@Izotom, coś dla Ciebie         

Posted Images

BRZ jest szybsze od seryjnego GTeka MY99??

Do setki raczej nie. Najlepszy wynik jaki widzialem to 6,3 s/100. Ale kierowca byl przynajmniej dobry.

 

Na dystansie 3 km z kilkunastoma zakretami to mysle, ze tak. Wynik seryjnego BRZ na seryjnych oponach na torze w Poznaniu to 1:59.

STI'04 okolo 360 KM robilo 1:54 albo 1:55. Zalezy tez od kierowcy.

Link to post
Share on other sites

wrx 10 MY 310KM dwie osoby zrobione  1,56   do zrobienia wysokie 1,54... silnik wolnossący musi więcej góry i inne przełożenie główne aby się w ogóle do tego zbliżyć, moment obrotowy mocno pomaga walczyć z ciężarem 

 

 BRZ 1.59 na TP na seryjnej oponie jest ciekawe nie widziałem  realne z bardzo szybkim driverem ,  widziałem raczej to na oponie  RE070 lub podobnej z innym klockiem   

 

Tomek twoim zrobię 6,0 s :)

Edited by PKocial
Link to post
Share on other sites

wrx 10 MY 310KM dwie osoby zrobione  1,56   do zrobienia wysokie 1,54... silnik wolnossący musi więcej góry i inne przełożenie główne aby się w ogóle do tego zbliżyć, moment obrotowy mocno pomaga walczyć z ciężarem 

 

 BRZ 1.59 na TP na seryjnej oponie jest ciekawe nie widziałem  realne z bardzo szybkim driverem ,  widziałem raczej to na oponie  RE070 lub podobnej z innym klockiem   

 

Tomek twoim zrobię 6,0 s :)

No, na to licze ;D

Link to post
Share on other sites

Felgi do zadań specjalnych  ;)

Nawet nie tak źle wyglądają.

 

post-2182-0-09008900-1431453827_thumb.jpg

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Seryjnym BRZ ktoś zrobił 6.3 do 100kmh? Jak on ma 7.6? Jest jakiś filmik? zmierzone RL czy stoperem?

Mierzyłem stoperem.

Ale w tym wątku ktoś wkleił link do testu, gdzie od 0-60 mil BRZ osiągał w 6,0 s.

 

O, tu http://www.roadandtrack.com/car-culture/a18334/scion-fr-s-tire-transformation/ też coś napisano o przyspieszeniach do prawie setki ;)

 

Znalazłem: http://www.wsj.com/articles/SB10001424052702304724404577293812942708538

 

Pewnie mój pomiar jest obarczony pewnym błędem ale dość dobrze oddaje rzeczywistość: można dodać 0,2 s na reakcję. Jak będę miał nieco czasu to poproszę PKociała :) - jak tak bardzo chce :biglol:;)  - żeby zrobić pomiary auta to wtedy wrzucę wyniki.

Edited by Izotom
Link to post
Share on other sites

 

 

Wynik seryjnego BRZ na seryjnych oponach na torze w Poznaniu to 1:59.

 

Tyle samo zrobił vfts WRXem kombi na seryjnej gumie, więc BRZ szybkim autem całkiem jest.  ;)

 

Najsłabszym elementem tego samochodu jest opona, po zmianie na slicka może być naprawdę szybko.  B)

 

W testach pojawia się stwierdzenie, że BRZ jest tak szybki jak szybki jest jego kierowca i chyba coś w tym jest. 

 

Jak dla mnie opona+nauka i seryjny GT nie ma podejścia  :(

Link to post
Share on other sites

 

 

Jak dla mnie opona+nauka i seryjny GT nie ma podejścia :(

 

Yyyy... Tyle, że w budżecie BRZa to GT będzie walczył o zdublowanie tego pierwszego.

Link to post
Share on other sites

 

Jak dla mnie opona+nauka i seryjny GT nie ma podejścia :(

 

Yyyy... Tyle, że w budżecie BRZa to GT będzie walczył o zdublowanie tego pierwszego.

 

 

Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach  :P

 

Znam tańsze, słabsze auto niż GT czy BRZ, które zjada oba i co... nic  :)

 

TP - 1:51 jak na prawie 20 letniego strucla to chyba nieźle  ;)

Link to post
Share on other sites

 

Jak dla mnie opona+nauka i seryjny GT nie ma podejścia :(

 

Yyyy... Tyle, że w budżecie BRZa to GT będzie walczył o zdublowanie tego pierwszego.

 

 

Tylko, że to jest dziwne porównanie. Często zamiast GT pojawia się kilkunastoletnie BMW Mileś. Tylko jaki sens ma porównanie ceny nowego auta ze starym?

Link to post
Share on other sites

 

Jak dla mnie opona+nauka i seryjny GT nie ma podejścia :(

 

Yyyy... Tyle, że w budżecie BRZa to GT będzie walczył o zdublowanie tego pierwszego.

 

No tak, tak. Bez dwóch zdań turbodziad jest tańszy w zakupie itd. Spodziewałem się takiego argumentu w dyskusji. Nie mam kontrargumentu bo sam myślałem o zakupie GTka czy też nawet Type R. Ale dojście do stanu technicznego bliskiemu ideałowi takiego auta albo zbudowanie go od podstaw, to koszt minimum 80 tys zł z kosztem zakupu auta - budowa nawet  nie pytałem. Miałem WRX'01 i wiem ile kosztuje dojście do perfekcji, względnej bo i tak daleko jest WRX'01 to BRZ, jeśli chodzi o prowadzenie. Jak ktoś czasami chce używać turbostrucla to dobry wybór. Ale jeśli ktoś chciałby mieć przyjemność codziennie i przez cały dzień, to BRZ wydaje mi się fajnym i tanim rozwiązaniem: zakup, tankowanie i serwisowanie.

Link to post
Share on other sites

I gwarancja :)

 

Na swoim przykładzie, nie każdy musi się znać na tyle żeby dłubać przy samochodzie a fajnie sobie polatac dla przyjemności.

Dla mnie jest to duża zaleta między nowym BRZ a doinwestowanym czymkolwiek.

Edited by super_bolek
Link to post
Share on other sites

 

 

Tylko jaki sens ma porównanie ceny nowego auta ze starym?

 

Taki sam jak porównywanie ich osiągów ;)

Link to post
Share on other sites

Japanese car giants Toyota and Nissan are recalling a total of 6.5 million cars globally to replace potentially faulty airbag inflators made by Takata.

http://www.bbc.com/news/business-32716802

 

Jakie poduszki sa w subaru?

Nadaje się do 'pytań do Dyrekcji'. Z tego co znalazłem w necie do Subaru poduszki dostarcza również wspomniana TAKATA...
Link to post
Share on other sites

Zgadzam sie z powyzszymi - zawsze mozna uzyc argumentu, ze "ale w tej cenie znajdzie sie starsze i szybsze auto". Bo tak to mozna powiedziec, ze jeszcze lepszy bedzie motor bo tanszy, szybszy i nowy...

 

Nie jestem pewien czy BRZ bedzie szybszy na torze, bo to zalezy zapewne tez od toru. Chojny, jedziesz Zlot GTkiem?

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

btw, wg http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html :

 

na Norschleife

 

Impreza GT : 8:37min

Toyota GT86: 8:44,9min

 

Chojny, jedziesz Zlot GTkiem?

Tak, innego Subaru nie mamy :(

No to sie bedziemy porownywac do Ciebie ;) Nazwiemy to "Wyzwaniem Grafa". Jesli chociaz jeden czas ktorys BRZ wykreci lepszy od Ciebie, to bedzie sukces :mrgreen:

Edited by Than_Junior
Link to post
Share on other sites

 

 

Toyota GT86: 8:44,9min

 

Patrząc na samochody poniżej, wynik GT86 pokazuje, że to szybkie auto na torze jest ;) 

 

 

 

No to sie bedziemy porownywac do Ciebie Nazwiemy to "Wyzwaniem Grafa". Jesli chociaz jeden czas ktorys BRZ wykreci lepszy od Ciebie, to bedzie sukces

 

A miało być bez napinki :biglol:  

Link to post
Share on other sites

 

Tylko jaki sens ma porównanie ceny nowego auta ze starym?

 

Taki sam jak porównywanie ich osiągów ;)

 

 

Porównywanie osiągów mnie nie dziwi. Ale porównywanie ceny modeli, które dzieli kilkanaście lat to tak jakby porównywać osiągi starego auta które stoi na cegłach i nowego auta z salonu. Nie ma części wspólnej, którą można porównać.

 

Chyba, że chodzi tylko o osiągi i nic innego się nie liczy? To wtedy rozumiem, nawet to zamiłowanie do TDI "z chipem", które leje BRZ na każdych światłach.  :P

Edited by citan
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...