giepa 31 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 A MNIE DZIWI ZE NIKT NIE NAGRAŁ SIE NA CYWILNEJ DRODZE (JAKIEŚ RONDO) chciałbym zobaczyć brz w akcji po cywilnemu... Link to post Share on other sites
GRAF 45 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 BRZ jest szybsze od seryjnego GTeka MY99?? Link to post Share on other sites
chojny 7308 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 BRZ jest szybsze od seryjnego GTeka MY99?? Na prostej czy w zakrętach? Link to post Share on other sites
Izotom 720 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 BRZ jest szybsze od seryjnego GTeka MY99?? Do setki raczej nie. Najlepszy wynik jaki widzialem to 6,3 s/100. Ale kierowca byl przynajmniej dobry. Na dystansie 3 km z kilkunastoma zakretami to mysle, ze tak. Wynik seryjnego BRZ na seryjnych oponach na torze w Poznaniu to 1:59. STI'04 okolo 360 KM robilo 1:54 albo 1:55. Zalezy tez od kierowcy. Link to post Share on other sites
PKocial 17 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 (edited) wrx 10 MY 310KM dwie osoby zrobione 1,56 do zrobienia wysokie 1,54... silnik wolnossący musi więcej góry i inne przełożenie główne aby się w ogóle do tego zbliżyć, moment obrotowy mocno pomaga walczyć z ciężarem BRZ 1.59 na TP na seryjnej oponie jest ciekawe nie widziałem realne z bardzo szybkim driverem , widziałem raczej to na oponie RE070 lub podobnej z innym klockiem Tomek twoim zrobię 6,0 s Edited May 12, 2015 by PKocial Link to post Share on other sites
Izotom 720 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 wrx 10 MY 310KM dwie osoby zrobione 1,56 do zrobienia wysokie 1,54... silnik wolnossący musi więcej góry i inne przełożenie główne aby się w ogóle do tego zbliżyć, moment obrotowy mocno pomaga walczyć z ciężarem BRZ 1.59 na TP na seryjnej oponie jest ciekawe nie widziałem realne z bardzo szybkim driverem , widziałem raczej to na oponie RE070 lub podobnej z innym klockiem Tomek twoim zrobię 6,0 s No, na to licze ;D Link to post Share on other sites
Primi 73 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Felgi do zadań specjalnych Nawet nie tak źle wyglądają. 1 Link to post Share on other sites
grin 12 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Zle nie, ale tragicznie :-P Link to post Share on other sites
sredniaq 335 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Trafiona dzisiaj przypadkiem Sent with Tapatalk Link to post Share on other sites
kamilgt 91 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Seryjnym BRZ ktoś zrobił 6.3 do 100kmh? Jak on ma 7.6? Jest jakiś filmik? zmierzone RL czy stoperem? Link to post Share on other sites
Izotom 720 Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 (edited) Seryjnym BRZ ktoś zrobił 6.3 do 100kmh? Jak on ma 7.6? Jest jakiś filmik? zmierzone RL czy stoperem? Mierzyłem stoperem. Ale w tym wątku ktoś wkleił link do testu, gdzie od 0-60 mil BRZ osiągał w 6,0 s. O, tu http://www.roadandtrack.com/car-culture/a18334/scion-fr-s-tire-transformation/ też coś napisano o przyspieszeniach do prawie setki Znalazłem: http://www.wsj.com/articles/SB10001424052702304724404577293812942708538 Pewnie mój pomiar jest obarczony pewnym błędem ale dość dobrze oddaje rzeczywistość: można dodać 0,2 s na reakcję. Jak będę miał nieco czasu to poproszę PKociała - jak tak bardzo chce - żeby zrobić pomiary auta to wtedy wrzucę wyniki. Edited May 13, 2015 by Izotom Link to post Share on other sites
chojny 7308 Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Wynik seryjnego BRZ na seryjnych oponach na torze w Poznaniu to 1:59. Tyle samo zrobił vfts WRXem kombi na seryjnej gumie, więc BRZ szybkim autem całkiem jest. Najsłabszym elementem tego samochodu jest opona, po zmianie na slicka może być naprawdę szybko. W testach pojawia się stwierdzenie, że BRZ jest tak szybki jak szybki jest jego kierowca i chyba coś w tym jest. Jak dla mnie opona+nauka i seryjny GT nie ma podejścia Link to post Share on other sites
Crazy_Ivan 464 Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Jak dla mnie opona+nauka i seryjny GT nie ma podejścia Yyyy... Tyle, że w budżecie BRZa to GT będzie walczył o zdublowanie tego pierwszego. Link to post Share on other sites
chojny 7308 Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Jak dla mnie opona+nauka i seryjny GT nie ma podejścia Yyyy... Tyle, że w budżecie BRZa to GT będzie walczył o zdublowanie tego pierwszego. Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach Znam tańsze, słabsze auto niż GT czy BRZ, które zjada oba i co... nic TP - 1:51 jak na prawie 20 letniego strucla to chyba nieźle Link to post Share on other sites
citan 22 Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Jak dla mnie opona+nauka i seryjny GT nie ma podejścia Yyyy... Tyle, że w budżecie BRZa to GT będzie walczył o zdublowanie tego pierwszego. Tylko, że to jest dziwne porównanie. Często zamiast GT pojawia się kilkunastoletnie BMW Mileś. Tylko jaki sens ma porównanie ceny nowego auta ze starym? Link to post Share on other sites
Izotom 720 Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Jak dla mnie opona+nauka i seryjny GT nie ma podejścia Yyyy... Tyle, że w budżecie BRZa to GT będzie walczył o zdublowanie tego pierwszego. No tak, tak. Bez dwóch zdań turbodziad jest tańszy w zakupie itd. Spodziewałem się takiego argumentu w dyskusji. Nie mam kontrargumentu bo sam myślałem o zakupie GTka czy też nawet Type R. Ale dojście do stanu technicznego bliskiemu ideałowi takiego auta albo zbudowanie go od podstaw, to koszt minimum 80 tys zł z kosztem zakupu auta - budowa nawet nie pytałem. Miałem WRX'01 i wiem ile kosztuje dojście do perfekcji, względnej bo i tak daleko jest WRX'01 to BRZ, jeśli chodzi o prowadzenie. Jak ktoś czasami chce używać turbostrucla to dobry wybór. Ale jeśli ktoś chciałby mieć przyjemność codziennie i przez cały dzień, to BRZ wydaje mi się fajnym i tanim rozwiązaniem: zakup, tankowanie i serwisowanie. Link to post Share on other sites
super_bolek 61 Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 (edited) I gwarancja Na swoim przykładzie, nie każdy musi się znać na tyle żeby dłubać przy samochodzie a fajnie sobie polatac dla przyjemności. Dla mnie jest to duża zaleta między nowym BRZ a doinwestowanym czymkolwiek. Edited May 13, 2015 by super_bolek Link to post Share on other sites
Fiji 336 Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Japanese car giants Toyota and Nissan are recalling a total of 6.5 million cars globally to replace potentially faulty airbag inflators made by Takata. http://www.bbc.com/news/business-32716802 Jakie poduszki sa w subaru? Link to post Share on other sites
Crazy_Ivan 464 Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Tylko jaki sens ma porównanie ceny nowego auta ze starym? Taki sam jak porównywanie ich osiągów Link to post Share on other sites
mechanik 927 Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Japanese car giants Toyota and Nissan are recalling a total of 6.5 million cars globally to replace potentially faulty airbag inflators made by Takata. http://www.bbc.com/news/business-32716802 Jakie poduszki sa w subaru? Nadaje się do 'pytań do Dyrekcji'. Z tego co znalazłem w necie do Subaru poduszki dostarcza również wspomniana TAKATA... Link to post Share on other sites
Than_Junior 1030 Posted May 13, 2015 Author Share Posted May 13, 2015 Zgadzam sie z powyzszymi - zawsze mozna uzyc argumentu, ze "ale w tej cenie znajdzie sie starsze i szybsze auto". Bo tak to mozna powiedziec, ze jeszcze lepszy bedzie motor bo tanszy, szybszy i nowy... Nie jestem pewien czy BRZ bedzie szybszy na torze, bo to zalezy zapewne tez od toru. Chojny, jedziesz Zlot GTkiem? 1 Link to post Share on other sites
chojny 7308 Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Chojny, jedziesz Zlot GTkiem? Tak, innego Subaru nie mamy Link to post Share on other sites
Than_Junior 1030 Posted May 13, 2015 Author Share Posted May 13, 2015 (edited) btw, wg http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html : na Norschleife Impreza GT : 8:37min Toyota GT86: 8:44,9min Chojny, jedziesz Zlot GTkiem? Tak, innego Subaru nie mamy No to sie bedziemy porownywac do Ciebie Nazwiemy to "Wyzwaniem Grafa". Jesli chociaz jeden czas ktorys BRZ wykreci lepszy od Ciebie, to bedzie sukces Edited May 13, 2015 by Than_Junior Link to post Share on other sites
chojny 7308 Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Toyota GT86: 8:44,9min Patrząc na samochody poniżej, wynik GT86 pokazuje, że to szybkie auto na torze jest No to sie bedziemy porownywac do Ciebie Nazwiemy to "Wyzwaniem Grafa". Jesli chociaz jeden czas ktorys BRZ wykreci lepszy od Ciebie, to bedzie sukces A miało być bez napinki Link to post Share on other sites
citan 22 Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 (edited) Tylko jaki sens ma porównanie ceny nowego auta ze starym? Taki sam jak porównywanie ich osiągów Porównywanie osiągów mnie nie dziwi. Ale porównywanie ceny modeli, które dzieli kilkanaście lat to tak jakby porównywać osiągi starego auta które stoi na cegłach i nowego auta z salonu. Nie ma części wspólnej, którą można porównać. Chyba, że chodzi tylko o osiągi i nic innego się nie liczy? To wtedy rozumiem, nawet to zamiłowanie do TDI "z chipem", które leje BRZ na każdych światłach. Edited May 13, 2015 by citan 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now