przemekka Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Godzinę temu, chojny napisał: Dziwne ale faktycznie do tego auta pasuje i to bardzo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Nie macie gustu Panowie kompletnie. IMO wyglada beznadziejnie na tych balonach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 31 minut temu, Sebastian32 napisał: Nie macie gustu Panowie kompletnie. IMO wyglada beznadziejnie na tych balonach. Twoje auto nie musi Ci się podobać, ważne że nam się podoba 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Nie dość, że beznadziejnie wygląda to jeszcze kiepsko się prowadzi. Cały czas bokiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Jak auto nie ma za wiele KM/Nm względem oczekiwań, to dokładanie większych felg i opon może je mocno zmulić. Przetestowane wielokrotnie na BMW 318Is na przeróżnych zestawach. Na 195/50/15 rwie jak szatan, a na 205/50/16 już muli. 17tek nawet nie próbowałem, a o szutrówkach (13-14kg/sztuka) nawet nie wspominam. Jak trzeba te dodatkową masę rozmieszczoną na obwodzie 4 kół napędzić, to sporo mocy to zabiera. Do tego większe opory przez większą szerokość i wydłużone efektywne przełożenie, bo większy obwód koła. Zastanowiłbym się kilka razy przed wpakowaniem 18 do BRZ, jeśli seryjnie wychodzi na 16, chyba że priorytetem jest wyłącznie wygląd i trzymanie na suchym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Dodam tylko od siebie, że 1kg na kole liczy się x4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 1 godzinę temu, chojny napisał: Twoje auto nie musi Ci się podobać, ważne że nam się podoba No to dobrze ze Wam sie nie podoba, ale kociaz szkoda ze mnie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 4 minuty temu, Sebastian32 napisał: No to dobrze ze Wam sie nie podoba, ale kociaz szkoda ze mnie tak. No cóż, takie życiowe wybory. Kupiłeś sportowy, piękny, rasowy i fantastycznie prowadzący się samochód, więc musisz nauczyć się z tym jakoś żyć. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 59 minut temu, chojny napisał: No cóż, takie życiowe wybory. Kupiłeś sportowy, piękny, rasowy i fantastycznie prowadzący się samochód, więc musisz nauczyć się z tym jakoś żyć. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Od czegoś trzeba zacząć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 znaczek STI dodaje 24 konie: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-brz-wersja-limited-edition-sti-224-km-ID6z1Lvi.html#5c3316f120 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 1 godzinę temu, Jaca68 napisał: znaczek STI dodaje 24 konie: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-brz-wersja-limited-edition-sti-224-km-ID6z1Lvi.html#5c3316f120 Jezus, Maria, Sw. Józefie i osiołku, gdzie takie znaczki sprzedaja. Chce dwa. 250 KM !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outsider Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 50 minut temu, Sebastian32 napisał: Chce dwa. 250 KM !! Czyli nie tylko ja mam wrażenie, że BRZ się nie odpycha? Uff... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianR Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Turbo kit? Wysłane z mojego EVOLVEO StrongPhone Q4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 24 minuty temu, outsider napisał: Czyli nie tylko ja mam wrażenie, że BRZ się nie odpycha? Uff... Ale nadrabia wygladem i na autostradzie wystarczy pojawic sie w lusterku i lewa wolna... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outsider Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 23 minuty temu, AdrianR napisał: Turbo kit? Z tego co do tej pory wyczytałem, to jedynie Cosworth - ale kompletny Stage 2 ze sprężarką śrubową to wydatek ponad 50 k pln - nierealne, nie warto. Koszt niewspółmierny do korzyści. Niby 280 kucy i 308 niutów, ale nie za tą kasę. Co prawda przebieg momentu wzorowy... 3 minuty temu, Sebastian32 napisał: Ale nadrabia wygladem i na autostradzie wystarczy pojawic sie w lusterku i lewa wolna... A to akurat prawda - no i (takie pierwsze odczucia) daje całą masę frajdy z prowadzenia mimo niepowalających osiągów. Cały czas się czuję, jakbym jeździł gokartem po ulicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 8 godzin temu, outsider napisał: ego co do tej pory wyczytałem, to jedynie Cosworth - ale kompletny Stage 2 ze sprężarką śrubową to wydatek ponad 50 k pln - nierealne, nie warto. Koszt niewspółmierny W Polsce niecale 32k. Montaz wiadomo kosztuje ekstra ale na pewno nie 20k. Ponadto to najdrozszy zestaw. Sa po ok 22-24 k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outsider Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 1 godzinę temu, Sebastian32 napisał: W Polsce niecale 32k. Zgadza się, kompresor Cosworth'a czyli ostatni stage 2 kosztuje 31688, ale wg tego co widzę na stronie Tomson'a przedtem trzeba jeszcze założyć stage 1 za 1978, 0.1 za 7168, 0.2 za 4638 i 0.3 za 8288, czyli w sumie 22 k - a więc łącznie ponad 53 k zeta. Te wcześniejsze etapy to układ wydechowy typu Cat back, przedni odcinek układu wydechowego oraz sportowy kolektor wydechowy pokryty powłoką termiczną, filtr powietrza, sportowy termostat i remap seryjnego sterownika - w sumie daje to 230 kucy (to te inne kolory na wykresie) i dopiero po dołożeniu na koniec kompresora mamy efekt końcowy w postaci 280 KM i ponad 300 Nm. Tu link do ich strony: https://tomson.com.pl/product-pol-2458-Pakiet-Cosworth-stage-2-0-z-kompresorem-Subaru-BRZ-Toyota-GT86-FA20.html Zaznaczam, iż nie mam żadnej wiedzy na ten temat - cytuję tylko to, co udało mi się wygooglać, czyli właśnie wspomnianą wyżej stronę Tomson Motorsports. A co to za inne zestawy za 20 k, o których wspominałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 https://www.tts-performance.co.uk/single-post/2017/05/02/Subaru-BRZ-and-Toyota-GT86 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 20tys pln... dużo i nie dużo w sumie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 (edytowane) 2 godziny temu, outsider napisał: ale wg tego co widzę na stronie Tomson'a przedtem trzeba jeszcze założyć stage 1 za 1978, 0.1 za 7168, 0.2 za 4638 i 0.3 za 8288, czyli w sumie 22 k - a więc łącznie ponad 53 k zeta. A gdzie tak pisze? Wkładkę filtra, termostat z niższych zestawów możesz dokupić za kilkaset złotych. Soft masz w zestawie z 2.0. Zmiana wydechu jest opcjonalna. Ponadto są inne zestawy: HKS, Sprintex, turbo u dealera toyoty z gwarancją - wszystko ponizej 25k Jest jeszcze z 5 innych setupów ale trzeba sprowadzac z usa. Edytowane 10 Października 2017 przez Sebastian32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 2 minuty temu, Sebastian32 napisał: Zmiana wydechu jest opcjonalna. Jak idziesz w turbo to zmiana wydechu to raczej podstawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Teraz, chojny napisał: Jak idziesz w turbo to zmiana wydechu to raczej podstawa. Cosworth to kompresor. Na oficjalnej stronie coswortha jest wyraźnie napisane , że zestaw jest opracowny do seryjnego układu i uzyskuje się moc 260KM. Z opcjonalnym wydechem jest 280 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Dlatego napisałem, że wydech to raczej podstawa przy tego typu zmianach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Ja stoję na stanowisku, że najlepiej jako pierwszy kupić najdroższy element układanki, bo każdy następny łatwiej przełknąć. Potem to już z góry ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się