Skocz do zawartości

Subaru BRZ [ZC] (MY13=>MY21)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Szkoda, że sprzedajesz, a ten Jegomość nie kupuje nowego. Ale pewnie Ty niedługo kupisz... coś większego?

A jeśli to jest Ten forumowicz to niech długo nie myśli bo nic lepszego nie kupi, jeśli chodzi o pochodzenie auta z drugiej ręki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A jeśli to jest Ten forumowicz to niech długo nie myśli bo nic lepszego nie kupi, jeśli chodzi o pochodzenie auta z drugiej ręki.

 

spoko, niech mysli, mnie sie nie spieszy bardzo bardzo ;)

 

 

 

Ale pewnie Ty niedługo kupisz... coś większego?

 

Ano cos ciutke wiekszego przyda sie... przynajmniej na jakis czas ;) W sumie taki XV ze swapem na 2.5T, czemu nie? :rolleyes: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale pewnie Ty niedługo kupisz... coś większego?

 

Ano cos ciutke wiekszego przyda sie... przynajmniej na jakis czas ;) W sumie taki XV ze swapem na 2.5T, czemu nie? :rolleyes:

 

ooo czyzby na miejscu bylo powiedziec: Gratulacje! ? :)

Edytowane przez Fiji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano cos ciutke wiekszego przyda sie... przynajmniej na jakis czas W sumie taki XV ze swapem na 2.5T, czemu nie?

 

Czyli STI Lanos. Oczywisty wybór. Wystarczy go tylko nieco podnieść na zawiasie.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam nad BRZ -tem dla żonki. A może coś takiego?

 

http://allegro.pl/toyota-gt86-turbo-300-ps-hks-subaru-brz-i6423065962.html

 

Nie ten znaczek z przodu, ale moc zacna. Ktoś już kombinował z turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś już kombinował z turbo?

 

Znam takiego co już kombinował. Jeśli silnik został odprężony - w co wątpię - to trochę pojeździ. Ale patrząc np. na brak izolacji cieplnej turbiny to nie jest to wysoki poziom podejścia do tematu turbo. Ja jednak szukałbym seryjnego wolnossaka. Jak dla żony. 

Natomiast gdybym miał wolne 90 tysi to na tor i do innych zabaw jak znalazł.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam nad BRZ -tem dla żonki. A może coś takiego?

 

http://allegro.pl/toyota-gt86-turbo-300-ps-hks-subaru-brz-i6423065962.html

 

Nie ten znaczek z przodu, ale moc zacna. Ktoś już kombinował z turbo?

A czymże ona Ci tak podpadła ? :D

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/toyota-gt86-turbo-300-ps-hks-subaru-brz-i6423065962.html

 

Nie ten znaczek z przodu, ale moc zacna. Ktoś już kombinował z turbo?

 

SIP sprzedaje swoj pojazd, napisali ze z turbo. chociaz przyrost mocy znikomy ;) No ale skoro ta firma tak napisala, to kto moze wiedziec lepiej.

 

http://otomoto.pl/oferta/subaru-brz-demo-na-gwarancji-faktura-23-vat-ID6yt5RL.html

 

Inni tez nie lepsi, Warszawiacy z Mitcar pisza tak:

- system głośnomówiący oparty na technologii Bluetooth z przyciskami sterowania w kierownicy

- czujnik deszczu

- czujnik zmierzchu

http://otomoto.pl/oferta/subaru-brz-2-0i-mt-sport-dealer-subaru-mitcar-ID6ysFOW.html

 

Niech ktos im powie zeby to zmienili, bo to wstyd zeby takie rzeczy wypisywali w swoich ofertach.

Edytowane przez Fiji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ooo czyzby na miejscu bylo powiedziec: Gratulacje! ?

 

niektorzy bardziej doswiadczeni mowia "wspolczuje", ale jest tak jak myslisz :mrgreen:

 

 

 

Czyli STI Lanos. Oczywisty wybór. Wystarczy go tylko nieco podnieść na zawiasie.

 

Luba na to nie pojdzie: STI to dla niej z definicji wzor niebezpiecznego samochodu i nie pomoze tlumaczenie, ze to slabe auta sa niebezpieczne. Musi wiec byc inkoguto...  :ph34r:  

 

 

 

Tak się zastanawiam nad BRZ -tem dla żonki. A może coś takiego?

 

Nad BRZ/GT86 jako autem dla zonki, to nie Ty mozesz sie zastanawiac tylko musi sama zonka. Bo jak myslisz, ze jej sprawisz przyjemnosc taka "niespodzianka" to sie mozesz gruuuuubo pomylic :P  

 

 

 

Ktoś już kombinował z turbo?

 

Wyszukaj hasla "turbo" w tym watku i sprawdz co pisza wlasciciele. To ze nikt (?) na tym forum jeszcze nie zakladal turbiny ma swoj powod ;) Wpierw nalezy sie do

brze zapoznac z tym samochodem, potem zapoznac sie jeszcze lepiej, potem chwilke poczekac, potem JESZCZE lepiej sie z nim zapoznac. A wtedy mozna sie zastanowic nad turbo :) Ja go mialem teraz juz przez trzy lata, od nowosci, i ani razu nie poczulem faktycznej potrzeby uturbienia. Ale to tylko takie moje zdanie!

 

PS cytat z ogloszenia na otomoto:

"Alu felgi 18 cali , obnizone zawieszenie - 35mm" 

 

:biglol:  :biglol:  :biglol:  :biglol:    :huh: gdybym na codzien jezdzil w Polsce to bym sie zastanawial czy seryjny ma sens, a co dopiero po takich modach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żonka lepiej ogarniała moje STI 2006 330 PS więc nie boi się aż tak. Z tym turbo to tylko chciałem trochę sprowokować dyskusję :).

Po STI brakuje nam auta do wożenia dzieci do przedszkola -STI było świetne dla żonki,  bo jak jeździła to wszyscy faceci w naszej ,,wsi" ją znali (odwrotnie niestety to nie działało żadna pani na mnie, jak stałem na światłach, nawet nie spojrzała....

Podsumowując może BRZ się nada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś z posiadaczy BRZetów/GT86 będzie obecny w niedzielę na PSB?

 

A Ty co się nic nie przypucujesz jak Ci poszło co?  :twisted:

 

Facet się rozkręcał z przejazdu na przejazd a w 5 przejeździe wskoczył do pierwszej dyszki w najbardziej obleganej klasie i był 3-im najszybszym RWD w klasie pokonując w sumie 13 is'ów ulegając tylko Wizie i Kaczmarkowi ale Ci jadą w innnej lidze więc się nie liczy  ;)

 

Ciesze się, że Tomek udowadnia, że BRZ robi robotę w klasie do 2L i że jest to bardzo konkurencyjna imprezowa konstrukcja  :twisted:

  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ale przestańcie :wub: bo zaczynam być cały w skowronkach  :o

Fajnie jeździ się BRZetem bo wiele wybacza co plusuje wzrostem pewności siebie. Dzięki temu można sobie pozwolić na naukę, wypróbowanie nowych umiejętności itd. No i sama impreza jest bardzo ciekawa i dość wyjątkowa: mnóstwo zakrętów o różnych prędkościach przejazdu, mnóstwo hamowań z prędkości od 40 do 160 km/h. To wszystko powoduje, że nauka nie idzie w las bo nie może. Jeszcze jeżdżę asekuracyjnie i dzięki temu mam sporo czasu na przemyślenia i pewne refleksje jednowyrazowe podczas jazdy. Można powiedzieć, że komentarz jest soczysty :biglol:

Podsumowując: polecam tą imprezę dla wszystkich, którzy chcą się jeszcze czegoś o sobie dowiedzieć i nauczyć.

 

P.S. Myślę, że w rękach Karola Wizy auto byłoby równie szybkie jak jego. Gdyby założyć wyczynowe sliki, zdjąć z 50 kg i porobić konkretną geometrię, to kto wie czy nie szybszy.

Edytowane przez Izotom
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam, oj tam. Mnie cieszy, że BRZ jest genialną maszynka do rozwoju kierowcy, którą można się świetnie uczyć, bawić ale i jak się okazuje bardzo szybko pojechać. WRX nie był optymalnym wyborem a BRZ okazuje się strzałem w 10.   :thumbup:

 

W sumie to Twój pierwszy pełny sezon zawodów więc oczekuję tylko kolejnego progresu. Należy tez pamiętać, że chyba jedyny z górnej części tabeli jeździsz zwykłym daily carem a nie przygotowaną do tych zawodów wydmuszką.  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dawna rozważam wymianę rajdówki szutrowej z ISa na BRZ/GT86.

Wydaje się genialną bazą jak ktoś lubi RWD.

Szkoda tylko, że to wciąż tak drogo wychodzi, nawet żeby na jakimś lekko uszkodzonym zbudować.

 

Z innej beczki jak patrzę na wyniki fabrycznej GT86 R3, to szału nie ma.

Auto jest o klase wyżej niż 208R2 albo AdamR2, ma niby 50KM więcej, kosztuje prawie 2 razy tyle (47 vs 84k Euro+VAT), a wcale nie wygrywa ośki mimo dobrych kierowców (Rosetti, Gassner Jr).

Na rajdzie typu Barum Rosetti teoretycznie powinien Ingrama, Griebela czy Pieniążka wciągać nosem, a szli na równo.Dziwne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dawna rozważam wymianę rajdówki szutrowej z ISa na BRZ/GT86. Wydaje się genialną bazą jak ktoś lubi RWD. Szkoda tylko, że to wciąż tak drogo wychodzi, nawet żeby na jakimś lekko uszkodzonym zbudować.

 

To fakt: droga zabawa. Nie będę ukrywał, że jakoś nie przemawia do mnie rajdowa wersja BRZ/GT86. Specyfikacja GT86 R3 wygląda dość optymalnie. Jestem ciekaw jakie przełożenie ma dyferencjał. Sam też sobie dumam (zamiast czytać gazetę w WC, a to już świadczy o bardzo poważnych rozważaniach B) ) nad budową wersji z ... klatką  :) Wyszło mi, że z zakupem używanego BRZ (sprawnego, na chodzie) potrzebuje około 160 - 200 tys (zależy od gratów) więc jeszcze sobie poczekam. Może do 45 urodzin :biglol:

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...