Skocz do zawartości

We're going to Mejico...


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 150
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

koniuec kopncow stracil chyba jednak mniej czasu. Dachowanie bylo na wolnym nawrocie, po prostu troche niefartownie najechal na "cos", ale szybko kibice pomogli. :) Gorzej bylo na nastepnym OSie, gdzie zlapal az 2 kapcie, z czego jeden wymienial na odcinku... Za tyo sie wkurzyl na szostym i wykrecil 3 czas tracac tylko sekunde do Arai. Niestety podczas ciemnego super-stage okazalo sie, ze swiatla przednie podczas dachowania sie przestawily i swiecily wszedzie tylko nie na droge :/ i dlatego 10 sekund straty na niedlugim odcinku...

Generalnie jego i Araiego jazda wywoluje wsrod kibicow najwiekszy zachwyt :) Mimo klopotow nastroje raczej pozytywne i zobaczymy co bedzie jutro :) trzymac kciuki tam w tej zimnej Polszcze! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to chyba sie ten serwis Symsa nie popisal nie sprawdzajac swiatel po dachowaniu - przed nocnym Superspecial :?: :shock: Dzieki Thanju za info. Liczymy na ciebie, bo tu zero wiadomosci i biedny czlek, zeby sie czegos dowiedziec miota sie pomiedzy roznymi stronami i jest na nasluchu roznych stacji. Po 6-os komentator radiowy byl zszokowany, ze tak "zdemolowanym" :wink: autem mozna wykrecic taki czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy dzien rozpoczal sie obiecujaco. Nutahara znowu stracil turbine, Latvala ma klopoty, Czech rowniez, a Leszek idzie szybkim tempem i ladnym stylem. Na SS8 zajal 5 pozycje, na SS9 bodajze 4, a na 10 trzecie miejsce! zobaczymy jak mu pojdzie na drugiej petli.

Generalnie wszyscy narzekaja na brak mocy (OSy ida czesciowo na wysokosci 4000m!) Duzo kapci i dachow, niejeden korzysta z superally. Dzis dachowal np. Hirvonen.

organizacyjnie rajd prezentuje sie zaskakujaco dobrze, wszystko ladnie otasmowane, wszedzie policia, specjalnie wyznaczone strefy dla kibicow etc. Jedyne co to drogi dojazdowe gorsze niz u nas w PL (sic!) - choc moze to dlatego, ze wiekszosc jest nieutwardzona :wink: no ale na to organizator nic nie poradzi. I tak juz zrobili wiele wyrownujac trasy OSow przed rajdem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O zamowieniu pamietam, ale duza jego czesc juz skonsumowalem (latynoski), a druga zaraz skoncze (tequila).

 

przypominam ze masz tez moja flage:> acha i co za Wariat kaze swojej pannie wejsc na stronke forum po to zeby zobaczyla cos takiego? :roll: ja bym tak na glowke nie upadla, ale to pewnie przez to sloneczko, co Kochanie? :mrgreen: porozmawiamy jak wrocisz :twisted::twisted::twisted: oj bedzie sie dzialo :twisted::twisted::twisted: a serio to uzywaj poki mozesz :wink: co z oczu to z serca:* tylko pamietaj na latynoski sie zgadzam ale bez zadnych gonzalesow!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwyższy OS idzie na wysokosci 2737m npm tak wczoraj na Eurosporcie mowili Chociaz i tak to bardzooo wysoko a tam cisnienie duzo nizsze i moc spada...

 

sluszna uwaga, wlasnie mialem to poprawic :wink:

 

Dzisiejszy dzien mozna zaliczyc do udanych. Leszek dosc duzo odrobil, przxed nim towarzystwo sie trochu wykruszylo, wiec po 2 etapie zajmuje bardzo dobra 5 pozycje.

Wlasnie wrocilem z super-special - super wrazenie! Puscili Loeba i SOlberga razem i nioestety Petter przegial w pewnej chwili, ale coz :( Za to Leszek pokazal Uspenskyemu, gdzie jest jego miejsce. Ta prawie bezposrednia rywalizacja naprawde powala! W dodatku bylismy w lozy VIPow (a jak 8) ), skad byl swwietyny widok na najbardziej chamski zakret, na ktorym sie co drugi obracal. Poza tym krajobraz upiekszaly mlode kelnerki :mrgreen:

No coz, jeszcze jutro, trzymac dalej qciuki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i po rajdzie. Kuzaj ostatecznie na 14 miejscu w generalce i 4 w PCWRC, czyli 5 pkt. do klasyfikacji. Poza tym kilka trzecich czasow na poszczegolnych odcinkach...jak na debiut w PCWRC, to na prawde dobry wynik.

 

 

img0014.jpg

 

 

img0021.jpg

 

 

img0026.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja w taki entuzjazm bym nie wpadał. Od startu do mety dostawał STRASZNE baty czasowo, ale faktem jest dojechał i jest wynik :-)

oczywiscie..powinien klepnac Arai'owi 5 sek na kazdym odcinku...mysle ze to SUPER wynik..ale ja jestem stronnicza..dla mnie bardzo teges..no i drugi czas Pietrka..warto bylo trzymac kciuki :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie..powinien klepnac Arai'owi 5 sek na kazdym odcinku

 

 

Czemu mu życzymy :-) Mam nadzieję ze następnym razem przynajmneij nei będize się tak oddalał szybko, a potem zobaczymy :-)

 

 

no i drugi czas Pietrka..warto bylo trzymac kciuki

 

Szkdoa że Subaru znowu się zepsuło :-( A Xsara nadal bezawaryjnie... ale Piotrek się chyba obudził, i dobrze. Mi szkoda Marcusa :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie..powinien klepnac Arai'owi 5 sek na kazdym odcinku

 

Czemu mu życzymy :-) )

(

dokladnie, bo czas jaki wykrecil swiadczy o tym ze jest jednym z najlepszych kierowcow..bo biorac pod uwage proporcje w treningach, ilosci startow w MS itd to uwazam ze jest to powod do zachwytow i mam nadzieje ze na kolejnych eliminacjach bedzie lepiej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 miejsce w PCWRC - Leszek spelnil oczekiwania i wszyscy sa naprawde zadowoleni. :) Tym bardziej jak sie wezmie pod uwage fakt, ze konkurencja miala wiecej doswiadczenia w MS, wiecej treningow, szybszse samochody (to bylo widac nszczegolnie na starcie rownoleglym na super-special - nawet Uspenskiy lepiej odchodzil; SYMS musi popracowac nad komputerem...). Wszyscy weterani tutaj ciagle powtarzaja, ze nie chodzi o to, zeby jechac najszybciej, ale przede wszystkim dojechac i zbierac punkty. To jest calkowicie inna jazda, dluzsze OSy, a Leszek pokazal, ze juz nie jest Kuzim, ktory wywala co drugi OS, tylko Kuzajem, ktory potrafi trzymac nerwy ne wodzy i jechac bardzo opanowanie (uprzedzajac wszelkie ALE: ten dach na SS4 byl na wolnym nawrocie, gdzie po wewnetrznej lezal jakis glaz).

 

No, nastepna jest Argentyna, potem Grecja jesli sie nie myle i najpozniej od Japonii bedzie N12. A na Argentyne team juz nie wyjezdza tydzien przed rajdem, a dwa , w zwiazku z czym bedzie mozna wiecej trenowac :) Jakbym sie tam mial wybierac, to oczywiscie tez bede zdawal relacje :)

 

Co do Araiego i kamieni, to zawsze sie znajda jakies buce, ktore zamiast mozgu maja w glowie donkeyshit, ktorego tu niemalo :)

 

charlie: przykro mi, nie zalatwilem zadnego autografu, a czychalem na Pettera, w koncu sam tez chcialem dostac :( Ale zawsze byl zajety albo widac bylo po nim ze sie mocno koncentruje, to nie chcialem przeszkadzac... ale flaga dawala na OSach bardzo dobry cien :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwzgledniajac to ze ponad 1/3 zawodnikow, ktorzy dojechali do mety skorzystala z Supe Rally ( w tym 3 przed Leszkiem) jest to wynik znakomity. Swiadczy o tym ze Leszek nie dal sie poniesc emocjom i pojechal zgodnie z obrana strategia a takze o tym, ze ten rajd jest wyjatkowo trudny. Sam mial lekkie dachowanie - ale umozliwiajace dalsza jazde z niewielka strata (ponizej 1min). Druga duza strata wynikala z 2 kapci na jednym OS-sie. Bardziej doswiadczeni od niego w MS polegli lub jechali w ramach Supe Rally. Tak sie sklada, ze sukces w tym sporcie jest wypadkowa 3 czynnikow : auta, kierowcy i pecha. I dodatkowo wlasciwej strategii wynikajacej z ograniczen regulaminowych np. limitu opon. Auto Leszka bylo duzo slabsze od aut bezposrednich konkurentow (ubiegloroczne N11) - widac to bylo zwlaszcza na Specialsteges - gdzie na starcie (300m prostej) zostawal ok.80m z tylu. Doswiadczenie na szutrach w porownaniu z konkurencja niewielkie, warunki drastyczne - potwornie slisko, koleiny, kamienie ukryte w koleinach i dodatkowo rzucane przez kibicow na droge(skad my to znamy). Mial pecha bo zlapal kapcie, mial tez szczescie bo nie trafil w konia, krowe czy psa co nalezalo do kolorytu tego rajdu. Nie rzucano tez w niego (chyba) kamieniami jak w Arai. Borykal sie z klopotami technicznymi podobnie jak inni. Wybuchajace amortyzatory byly rowniez plaga pozostalych kierowcow. Od wczoraj przerywajacy silnik - a mimo to skonczyl rajd na wysokim punktowanym miejscu :!:

Zwazywszy ze przed nim startowalo 15Wurcow - a on jest w generalce 14 ( w tym 4 N-ki i 3WRC jadace Supe Rally) - to wstyd jest nie zaliczac tego do sukcesu. Ponadto strategii wykorzystania wlasciwego 24 opon(tylko, bo taki jest limit dla PC, WRC maja 35) - w jakims momencie brakuje nowych lub dobrych. Wiemy, ze mial 2 kapcie. To wszystko sklada sie na wynik :!: Najlatwiej jest krytykowac- to nie polega na metodzie gaz dno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie..tak samo bym reagowala gdyby taki wynik zrobil inny nasz kierowca...czy to takie dziwne ze cieszy mnie ze jeden z "nas" jest w czolowce MS?

 

EDIT: Mumia dzieki..wlasnie bylam w trakcie pisania takiej epistoly, jesli pozwolisz to chetnie podpisze sie obiema lapkami pod twoja :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...