przemlis Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 zostałem szczęsliwym posiadaczem subaru outback 2004, 2,5 benzyna automat. kupiłem ten samochód z taką usterką iż między 2-3biegiem strasznie szarpie skrzynia a przy wyższych obrotach to jest już takie walnięcie jakby coś miało odpaść.Dotarłem do człowieka, który podjął się naprawy tego uszkodzenia. Wymienił w skrzyni wszystko co było możliwe, razem ze sprzęgłem,płytą sterującą itd usterka nie została usunięta a w czasie próby po zrobieniu to przy zmiaie 2-3 przy wysokich obrotach rozerwało mu dyfer i po jego wymianie odpuścił sobie dalsze wnikanie.Podobno jest to jakiś problem elektroniczny. Dodam, że w czasie normalnej jazdy kiedy bieg przechodzi przechodzi do 3tyś obrotów defekt ten jest niezauważalny. czy ktoś się spotkał z czymś takim, myślałem o wymianie komputera sterującego skrzynią. Napiszcie coś proszę zgóry dziękuję Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 przy zmiaie 2-3 przy wysokich obrotach rozerwało mu dyfer i po jego wymianie odpuścił sobie dalsze wnikanie.Podobno jest to jakiś problem elektroniczny. Rozerwanie dyfra to raczej nie problem elektroniczny. Jakie masz rozmiary opon na kołach? Wymienił w skrzyni wszystko co było możliwe, razem ze sprzęgłem,płytą sterującą itd Wymienił to wszystko na nowe? O którym sprzęgle piszesz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemlis Posted December 5, 2011 Author Share Posted December 5, 2011 dyfer rozerwało bo przy 5500obr jet takie uderzenie i szarpnięcie w skrzyni że to było przyczyną a sprzęgło to w skrzyni, stał obok dawca ok 50tyś przebiegu Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 a sprzęgło to w skrzyni Które? Masz dwa... dyfer rozerwało Który? Masz dwa... Jakie masz rozmiary opon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemlis Posted December 5, 2011 Author Share Posted December 5, 2011 na skrzyni to się nie znam ale robił to człowiek, który tylko automaty na co dzień naprawia i mechanicznie stwierdził że skrzynia sprawna, a opony 215/60/16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 opony 215/60/16 Wszystkie takie same? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 zostałem szczęsliwym posiadaczem subaru outback 2004, 2,5 benzyna automat. Rozerwało mu dyfer , naprawić się nie da , wymienione pół skrzyni a ten szczęśliwy - ale jazda :shock: :!: Skrzynia jest do wymiany , albo sterownik . Sterownika mogę poszukać i skrzyni też . Jeśli skrzynia jest uszkodzona , to nie warto tego przypadku naprawiać . Jest kilkadziesiąt części które odpowiadają za prawidłowe zmiany biegu . Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemlis Posted December 5, 2011 Author Share Posted December 5, 2011 dyfer rozerwało poprzedniemu właścicielowi, i jest wymieniony. samochodem jeżdżę normalnie tylko to szarpanie 2-3,a sterownik możesz znaleźć, tylko jakie dane potrzebujesz? a opony wszystkie w jednym rozmiarze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 przemlis, wyslałem Ci PW . Zapytaj jutro . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luk77 Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 Rozerwało mu dyfer , naprawić się nie da , wymienione pół skrzyni a ten szczęśliwy - ale jazda :shock: :!: Przecież nic takiego się nie stało :wink: Idzie wyleczyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now