Skocz do zawartości

HKS blow off valve... zawiecha?


saszynski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

zamontowałem blow off hksa i nie dziala... wygląda jakby sie zastał od leżenia.

Fabryczny jest lekko uchylony na wolnych obrotach i otrzymują sie one na poziomie 750/min.

Na hks'ie wszystko pozamykane a obroty 900/min. Po wciśnięciu palcem minimalnie membrany obroty spadają do 750...

 

węże (tylko 2) podłączone tak jak w OEM.

 

pytanie.. co sie stanęło? i jak temu zaradzić?

 

dzięki za sensowne odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem, ze moja odpowiedz zostanie uznana z marszu za bezsensowna i nie zwiazana z tematem (choc tylko pozornie),

ale wywal tego smiecia. HKS to chyba jedne z najgorszych zaworow upustowych, nawet jesli fajnie brzmia.

 

Prawde mowiac uwazam, ze szkoda wegla i na Twoim miejscu bym zostal przy seryjnym recyrkulacyjnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, uzywalem szukajki, czytalem opinie i skutki.

chcialem go zalozyc na probe i zobaczyc jak sie bedzie z nim jezdzilo...

tylko ze nie dziala... i tu jest problem. dlaczego nie dziala?

 

-- Pn gru 05, 2011 2:41 pm --

 

no i podłączyłem blow off BLITZa.. to samo.. nie otwiera sie.

zdjąłem wąż z blow offa (ten duży) żeby sprawdzic jak pompuje i cos tam dmucha ale raczej za mało aby podnieść zawór ciśnieniem.

 

gdzie lezy problem? bo auto jedzie normalnie (jezdziłem wczesniej kilkoma B4)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjąłem wąż z blow offa (ten duży) żeby sprawdzic jak pompuje i cos tam dmucha ale raczej za mało aby podnieść zawór ciśnieniem.

 

gdzie lezy problem? bo auto jedzie normalnie (jezdziłem wczesniej kilkoma B4)

Czegoś tu nie kumam, masz jakieś zdjęcie z pod maski, bo mnie się wydaje że chyba zakłądasz coś nie tak.

Ta rura co jest przy TMIC to tylko powrót i tam nie ma ciśnienia :idea: powinieneś ją zaslepić, a BOV założyć w miejsce DV na TMIC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czegoś tu nie kumam, masz jakieś zdjęcie z pod maski, bo mnie się wydaje że chyba zakłądasz coś nie tak.

 

Tez mialbym jakies takie niejasne wrazenie :) Bo zeby az dwa zawory na raz byly zepsute?

 

-- poniedziałek, 5 gru 2011, 14:17 --

 

Tak tylko glupio zapytam - a waz pod-/cisnienia podpiales oczywiscie? :)

 

faktycznie.. glupio sie zapytales:P

 

tak podpialem oba... i nic.

dzisiaj zamontuje fabryczny spowrotem... musze przewody podcisnienia posprawdzac. posprawdzac.

 

Pytam, bo zdziwic sie mozna, jakie glupoty czasami ludzie robia, wlaczajac w to mnie samego - nawet przez zwykle roztargnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mialbym jakies takie niejasne wrazenie :) Bo zeby az dwa zawory na raz byly zepsute?

Mnie zaniepokoiło hasło:

tak podpialem oba...

, bo jedyny drugi wąż jaki namierzam w okolicy to powrót do filtra i tam nie bardzo ma co dmuchać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. zeby bylo jasne... w miejsce fabrycznego bova na icku, montuje sie dostawke, na nia gruby waz i koniec weza do blow offa (cisnienie)... drugi cieniutki waz idzie do dolotu (podcisnienie).

 

waz ktory jest przed turbo jest zaslepiony.

 

-- Pn gru 05, 2011 4:45 pm --

 

chyba znalazlem problem...

Za slabe podcisnienie... musze znalezc miejsce gdzie go podlaczyc bezposrednio do kolka. Moze wtedy go uslysze:)

 

-- Wt gru 06, 2011 12:28 pm --

 

ok. wszystko działa jak nalezy. Blow off potrzebował mocniejszego podsinienia bezpośrednio z kolektora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...