RafalP Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 Zbliża się czas zimowego upalania. Wiedza o stukaniu może być przydatna... Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 najprosciej scianac cos z UK. Gotowe knock sensory. poza tym na sniegu raczej nie bedziesz mial 100% obciazenia sillnika wiec nie powinno bys stukow... obserwuj tylko boost i po sprawie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 poza tym na sniegu raczej nie bedziesz mial 100% obciazenia sillnika wiec nie powinno bys stukow... obserwuj tylko boost i po sprawie. chyba ze masz jap importa i jeździsz na innym niż 100 oktanowym paliwie. wtedy knock-link może sie przydać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RafalP Posted December 3, 2011 Author Share Posted December 3, 2011 Owszem, to JDM 94. Ponoć w Japonii wtedy nie było 100 oktanów. Jeżdżę cały czas na 98 i nic sie nie dzieje, ale nie wiem, czy nie wystarczy 95... Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 auta z turbo najlepiej zalewać paliwem z jak największą ilością oktanów... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 Owszem, to JDM 94. Ponoć w Japonii wtedy nie było 100 oktanów. Jeżdżę cały czas na 98 i nic sie nie dzieje, ale nie wiem, czy nie wystarczy 95... Rzeklbym, ale 100% pewnosci nie mam, ze japonski WRX bedzie na 98 oktanow wystrojony. Ale naprawde - glowy sobie za to uciac nie dam. Natomiast ogolnie najlepiej zalewac auto takim paliwem, na jakim bylo wystrojone. Przy poprawnie przygotowanej mapie zalewanie paliwem o wiekszej liczbie oktanowej poprawi conajwyzej samopoczucie wlasciciela auta - no chyba, ze mamy jakies auto z ecu, ktore jest w stanie samo opoznic zaplon, jesli moze na to sobie pozwolic. Ale w WRX z 94r. bym sie takiego nie spodziewal Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 jak masz elektroniczny zapłon, znaczy cewka i knock-sensor to ecu potrafi opóźnić zapłon. jak masz aparat zapłonowy to wtedy juz nie... widze po swoim jak jedzie na 99 oktanach na 95 czy na 99 + oktan booster. są to odczuwalne wrażenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 Rafał ... ja używam KS4 Phormuly oraz australijski knock system wyłącznie na słuchawki.. oby dwa są super Knocklink ( z diodkami) nie kupuj , ja już to tylko nowego Knock linka G4 ,wygląda na bardzo fajnego bedac w JP ,widziałem 100 okt paliwo Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 jak masz elektroniczny zapłon, znaczy cewka i knock-sensor to ecu potrafi opóźnić zapłon. jak masz aparat zapłonowy to wtedy juz nie... widze po swoim jak jedzie na 99 oktanach na 95 czy na 99 + oktan booster. są to odczuwalne wrażenia. PKocial bedzie w stanie wiecej powiedziec, ale obawiam sie, ze w Twoim roczniku ecu jest w stanie tylko przyspieszyc zaplon odpowiednio w razie potrzeby. Nie przypominam sobie, by potrafil opoznic zaplon (oczywiscie jesli wszystko jest w porzadku to powroci do wartosci okreslonych w mapie zaplonu) To co odczuwasz - bo nie watpie, ze odczuwasz roznice miedzy jednym a drugim paliwem - wynika z tego, ze mape w ori ecu masz na 98 albo 100 oktanow, wiec nie dziwne, ze lepiej jedzie na takim, niz na 95 oktanow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now