RafalP Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zbliża się czas zimowego upalania. Wiedza o stukaniu może być przydatna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 najprosciej scianac cos z UK. Gotowe knock sensory. poza tym na sniegu raczej nie bedziesz mial 100% obciazenia sillnika wiec nie powinno bys stukow... obserwuj tylko boost i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 poza tym na sniegu raczej nie bedziesz mial 100% obciazenia sillnika wiec nie powinno bys stukow... obserwuj tylko boost i po sprawie. chyba ze masz jap importa i jeździsz na innym niż 100 oktanowym paliwie. wtedy knock-link może sie przydać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalP Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Owszem, to JDM 94. Ponoć w Japonii wtedy nie było 100 oktanów. Jeżdżę cały czas na 98 i nic sie nie dzieje, ale nie wiem, czy nie wystarczy 95... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 auta z turbo najlepiej zalewać paliwem z jak największą ilością oktanów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Owszem, to JDM 94. Ponoć w Japonii wtedy nie było 100 oktanów. Jeżdżę cały czas na 98 i nic sie nie dzieje, ale nie wiem, czy nie wystarczy 95... Rzeklbym, ale 100% pewnosci nie mam, ze japonski WRX bedzie na 98 oktanow wystrojony. Ale naprawde - glowy sobie za to uciac nie dam. Natomiast ogolnie najlepiej zalewac auto takim paliwem, na jakim bylo wystrojone. Przy poprawnie przygotowanej mapie zalewanie paliwem o wiekszej liczbie oktanowej poprawi conajwyzej samopoczucie wlasciciela auta - no chyba, ze mamy jakies auto z ecu, ktore jest w stanie samo opoznic zaplon, jesli moze na to sobie pozwolic. Ale w WRX z 94r. bym sie takiego nie spodziewal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 jak masz elektroniczny zapłon, znaczy cewka i knock-sensor to ecu potrafi opóźnić zapłon. jak masz aparat zapłonowy to wtedy juz nie... widze po swoim jak jedzie na 99 oktanach na 95 czy na 99 + oktan booster. są to odczuwalne wrażenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Rafał ... ja używam KS4 Phormuly oraz australijski knock system wyłącznie na słuchawki.. oby dwa są super Knocklink ( z diodkami) nie kupuj , ja już to tylko nowego Knock linka G4 ,wygląda na bardzo fajnego bedac w JP ,widziałem 100 okt paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 jak masz elektroniczny zapłon, znaczy cewka i knock-sensor to ecu potrafi opóźnić zapłon. jak masz aparat zapłonowy to wtedy juz nie... widze po swoim jak jedzie na 99 oktanach na 95 czy na 99 + oktan booster. są to odczuwalne wrażenia. PKocial bedzie w stanie wiecej powiedziec, ale obawiam sie, ze w Twoim roczniku ecu jest w stanie tylko przyspieszyc zaplon odpowiednio w razie potrzeby. Nie przypominam sobie, by potrafil opoznic zaplon (oczywiscie jesli wszystko jest w porzadku to powroci do wartosci okreslonych w mapie zaplonu) To co odczuwasz - bo nie watpie, ze odczuwasz roznice miedzy jednym a drugim paliwem - wynika z tego, ze mape w ori ecu masz na 98 albo 100 oktanow, wiec nie dziwne, ze lepiej jedzie na takim, niz na 95 oktanow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się