AMI Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Moze byc takze ksztalt ramion - nigdy nie porownywalem, wiec sie nie wypowiem. Tak czy inaczej jedne pasuja na Brembo, drugie nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 To podrążę jeszcze temat. A może ktoś przerabiał wymianę tarcz i klocków w WRX-ie np na takie http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-t ... 06920.html Miałem kiedyś w Audi zestaw klocki Ferrodo i właśnie takie nawiercane tarcze Zimmermanna i powiem że auto stawało w miejscu :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 277 mm to nie jest rozmiar do GT/WRX z zaciskiem 4-tłoczkowym. jeśli już, to takie: http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-t ... 98594.html ale ja bym i tak kupił teraz tarcze Hawk, DBA albo Brembo - nacinane - fajnie huczą i czyszczą klocek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 277 mm to nie jest rozmiar do GT/WRX z zaciskiem 4-tłoczkowym. jeśli już, to takie: http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-t ... 98594.html ale ja bym i tak kupił teraz tarcze Hawk, DBA albo Brembo - nacinane - fajnie huczą i czyszczą klocek. Ja też, ale po pierwsze trudno trafić, a po drugie trzeba prawdopodobnie zmieniać też felgi Te tarcze znalazłem też potem. Może to nie będzie hamowało jak komplet z sti ale chyba powinno dużo lepiej niż seria? Ma ktoś jakieś doświadczenia? A propos to jakiej średnicy tarcze wychodziły seryjnie w wrx-ie? Takie jak te Zimmermanny czy mniejsze? I standardowo w bugu jest 4 tloczek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 zaworek taki dodatkowy myk o którym większość nie pamięta przy wymianie hebli na Brembo (szczególnie gdy wymieniane są wszystkie 4 zaciski) - to dojazdówka - ta od WRXa (16") nie pasuje - alternatywa to wymiana na taką z STI (17") lub zakup zestawu naprawczego (nie wiem czy zastosowanie dystansów by w czymś pomogło). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 jakiej średnicy tarcze wychodziły seryjnie w wrx-ie? Takie jak te Zimmermanny czy mniejsze? I standardowo w bugu jest 4 tloczek? jeśli to amerykański bug wrx, to może te 277 są ok, nie wiem. w europejskim wrx tarcze mają 293/294 mm i jest zacisk 4tłoczkowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 W amerykańskim i europejskim wrx-ie bugu tarcze z przodu były 294 mm z tego co pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Bug EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się