zaworek Posted December 2, 2011 Share Posted December 2, 2011 Wiem że temat był już poruszany parokrotnie na forum ale nie znalazłem wszystkich odpowiedzi. Proszę kogoś cierpliwego o wyłożenie tematu Mam Imprezę WRX kombi 2005r. wersja US. Chciałbym zmienić hamulce na te z STI. 1. Co muszę kupić? 2. Jeżeli ktoś to już zrobił to jakie to są plus minus koszty? 3. Jaka felga po wymianie? 4. Jakie polecacie produkty (tarcze, klocki, itd) 5. Jak z używanymi, czy warto? Dzięki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted December 2, 2011 Share Posted December 2, 2011 1. zaciski / tarcze dedykowane dla STI 326mm 5x100 / klocki 2. różne , zalezy od stanu zakupionych części (z felgami trzeba liczyć OD!! 3kpln +) 3. oem sti 17' 5x100 lub wieksze 4. ...zalezy jaki budżet wchodzi w grę 5. warto, jeśli stan kmpltu jest tego wart Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted December 2, 2011 Share Posted December 2, 2011 tarcze 326 albo 330 z tego co wiem ? viewtopic.php?f=16&t=149659&view=unread#unread tu masz przykładowy komplet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted December 2, 2011 Share Posted December 2, 2011 tarcze 326 albo 330 z tego co wiem ? Dobrze Tomek wiesz ;-) Niektórym te tarcze do zacisku STi coraz bardziej maleją Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaworek Posted December 2, 2011 Author Share Posted December 2, 2011 a zwrotnice maja tu znaczenie? te z wersji USA nie są inne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted December 2, 2011 Share Posted December 2, 2011 Zwrotnice zostają z WRXa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpol Posted December 2, 2011 Share Posted December 2, 2011 A tył? Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted December 2, 2011 Share Posted December 2, 2011 jpol, tył to bardziej skomplikowana sprawa - trzeba przełożyć tarcze kotwiczne (co wiąże się z wymianą łożysk tylnych), szczęki, linki też chyba są inne, ale nie mam pewności. Potem tylko zarzucić zaciski i tarcze i SPRAWDZIĆ czy DŁUGOŚĆ przewodów jest właściwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 tył to bardziej skomplikowana sprawa - trzeba przełożyć tarcze kotwiczne Nie trzeba. Wystarczą adaptery i tarcza hamulcowa DBA 313mm Impreza WRX (średnica bębna WRX, pod zacisk STI). Przewody hamulcowe z całą pewnością wystarczają na długość. Pozdrawiam Grzegorz PS. Nie jestem pewien ale coś mi mówi, że nawet adaptery nie są potrzebne :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpol Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 Chyba adaptery powinny być potrzebne, albo do US-a albo do EU, przy swapie zacisków na STI-owe, skoro są potrzebne przy swapie zacisków WRX US na EU? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaworek Posted December 3, 2011 Author Share Posted December 3, 2011 1. Skąd takie adaptery załatwić? 2. Jakie potem felgi 8 czy 7,5 cala? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 zaworek, seria w STI 01-05 ma 7,5 cala i ET53. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 W US-Spec WRX tył jest dwutłoczkowy? Chyba nie, ale wolę zapytać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujak27 Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 W US-Spec WRX tył jest dwutłoczkowy? Chyba nie, ale wolę zapytać. Jednotłoczkowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszk Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 1. Skąd takie adaptery załatwić?2. Jakie potem felgi 8 czy 7,5 cala? adaptery i tarczo-bebny sklep z 4 w nazwie albo na forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
designer Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 A jak wygląda sprawa takiej wymiany w Bugu? Te same zabiegi czy coś inaczej? I czy oryginalne felgi 17" bedą pasowały po takiej wymianie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwidon Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 A jak wygląda sprawa takiej wymiany w Bugu? Te same zabiegi czy coś inaczej? I czy oryginalne felgi 17" bedą pasowały po takiej wymianie? Tak samo i nie będą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kicikici1 Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 Witam, mam małe pytanko, czy przy takiej wymianie wymieniacie też przewody? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
designer Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 A jak wygląda sprawa takiej wymiany w Bugu? Te same zabiegi czy coś inaczej? I czy oryginalne felgi 17" bedą pasowały po takiej wymianie? Tak samo i nie będą. W czym leży problem z felgą? W ET? Bo w sti też były przecież 17" Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 W odsadzeniu i ksztalcie ramion. Link to comment Share on other sites More sharing options...
designer Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 Rozumiem, że dystanse nie załatwią tematu przez kształt felgi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 Dystanse pewnie pomoga, ale jakos nie jestem fanem dystansow Link to comment Share on other sites More sharing options...
designer Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 Ja miałem w kilku autach i problemów nie było. Pamiętacie może jakie ET ma wrx a jakie sti? Tzn jaki dystans trzeba by było zastosować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 55 vs 53 Link to comment Share on other sites More sharing options...
designer Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 55 vs 53 I to te 2 mm są problemem w montażu hamulców z sti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now