zaworek Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Wiem że temat był już poruszany parokrotnie na forum ale nie znalazłem wszystkich odpowiedzi. Proszę kogoś cierpliwego o wyłożenie tematu Mam Imprezę WRX kombi 2005r. wersja US. Chciałbym zmienić hamulce na te z STI. 1. Co muszę kupić? 2. Jeżeli ktoś to już zrobił to jakie to są plus minus koszty? 3. Jaka felga po wymianie? 4. Jakie polecacie produkty (tarcze, klocki, itd) 5. Jak z używanymi, czy warto? Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 1. zaciski / tarcze dedykowane dla STI 326mm 5x100 / klocki 2. różne , zalezy od stanu zakupionych części (z felgami trzeba liczyć OD!! 3kpln +) 3. oem sti 17' 5x100 lub wieksze 4. ...zalezy jaki budżet wchodzi w grę 5. warto, jeśli stan kmpltu jest tego wart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 tarcze 326 albo 330 z tego co wiem ? viewtopic.php?f=16&t=149659&view=unread#unread tu masz przykładowy komplet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 tarcze 326 albo 330 z tego co wiem ? Dobrze Tomek wiesz ;-) Niektórym te tarcze do zacisku STi coraz bardziej maleją Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaworek Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 a zwrotnice maja tu znaczenie? te z wersji USA nie są inne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Zwrotnice zostają z WRXa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 A tył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 jpol, tył to bardziej skomplikowana sprawa - trzeba przełożyć tarcze kotwiczne (co wiąże się z wymianą łożysk tylnych), szczęki, linki też chyba są inne, ale nie mam pewności. Potem tylko zarzucić zaciski i tarcze i SPRAWDZIĆ czy DŁUGOŚĆ przewodów jest właściwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 tył to bardziej skomplikowana sprawa - trzeba przełożyć tarcze kotwiczne Nie trzeba. Wystarczą adaptery i tarcza hamulcowa DBA 313mm Impreza WRX (średnica bębna WRX, pod zacisk STI). Przewody hamulcowe z całą pewnością wystarczają na długość. Pozdrawiam Grzegorz PS. Nie jestem pewien ale coś mi mówi, że nawet adaptery nie są potrzebne :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Chyba adaptery powinny być potrzebne, albo do US-a albo do EU, przy swapie zacisków na STI-owe, skoro są potrzebne przy swapie zacisków WRX US na EU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaworek Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 1. Skąd takie adaptery załatwić? 2. Jakie potem felgi 8 czy 7,5 cala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 zaworek, seria w STI 01-05 ma 7,5 cala i ET53. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 W US-Spec WRX tył jest dwutłoczkowy? Chyba nie, ale wolę zapytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 W US-Spec WRX tył jest dwutłoczkowy? Chyba nie, ale wolę zapytać. Jednotłoczkowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszk Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 1. Skąd takie adaptery załatwić?2. Jakie potem felgi 8 czy 7,5 cala? adaptery i tarczo-bebny sklep z 4 w nazwie albo na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 A jak wygląda sprawa takiej wymiany w Bugu? Te same zabiegi czy coś inaczej? I czy oryginalne felgi 17" bedą pasowały po takiej wymianie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 A jak wygląda sprawa takiej wymiany w Bugu? Te same zabiegi czy coś inaczej? I czy oryginalne felgi 17" bedą pasowały po takiej wymianie? Tak samo i nie będą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicikici1 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Witam, mam małe pytanko, czy przy takiej wymianie wymieniacie też przewody? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 A jak wygląda sprawa takiej wymiany w Bugu? Te same zabiegi czy coś inaczej? I czy oryginalne felgi 17" bedą pasowały po takiej wymianie? Tak samo i nie będą. W czym leży problem z felgą? W ET? Bo w sti też były przecież 17" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 W odsadzeniu i ksztalcie ramion. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Rozumiem, że dystanse nie załatwią tematu przez kształt felgi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Dystanse pewnie pomoga, ale jakos nie jestem fanem dystansow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Ja miałem w kilku autach i problemów nie było. Pamiętacie może jakie ET ma wrx a jakie sti? Tzn jaki dystans trzeba by było zastosować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 55 vs 53 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 55 vs 53 I to te 2 mm są problemem w montażu hamulców z sti? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się