QbaqBA Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 polecam popytac zagranica (głównie na wyspach) popytac jaka jest opinia o kierowcach Subaru (zwlaszcza Imprez) :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 BMW jest tak naprawdę marka podobna do Subaru, bo robi samochody dające jedna najważniejsza rzecz - radość z jazdy. I to są samochody dla kierowcy. Poza tym są inne praktycznie we wszystkim, ale jest je za co kochać i to jest the best. Nie są po prostu zwykła marka dla mas. I mam zdanie podobne do Ami'ego, to całe gadanie o dresach, biadolenie i wysmiewanie marki - jest po prostu śmieszne. I jestem tez przekonany, ze w większości robią to ludzie nie mający pomarańczowego pojęcia o drugiej marce. Żeby bylo jasne - mam na myśli tak samo osoby z drugiej strony barykady, wysmiewajace innych dookoła, bo ja mam BMW!! Niestety na tym forum jest bardzo duży odsetek wizjonerow wyznawców jedynej słusznej opcji, podkreślających w co drugim zdaniu, jacy to kierowcy BMW są wiejscy. A prawda jest taka, ze "wiejskie" to są takie poglądy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 polecam popytac zagranica (głównie na wyspach) popytac jaka jest opinia o kierowcach Subaru (zwlaszcza Imprez) zgadzam sie ale nie do końca... u mnie "łebki" jezdza w 80% ałdi i vw i TYLKO w TeDeI... 15% jezdzi civicami i innymi oplami oraz autami tanimi w utrzymaniu (5%)*... w subaru jeszcze żadnego dresa nie widziałem. a jak juz ktoś ma wiecej siana to zamiast w subaru idzie w Skyline lub Supre z racji wiekszej tolerancji na upalanie. Subaru słynie z opinii aut z czekoladowymi silnikami. *- statystyki na oko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hemi112 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 a ja stwierdzam jedno-nie marka a to co pod kopułą,i jak jeździ świadczy o tym czy to burok czy nie :wink: jechałem sobie expressówką z Gorzowa na Szczecin za gościem w bawarce E36,troszke tam gonił,i tak zagadałem na niego na CB ,bo ładną prędkość utrzymywał,tak się zgadaliśmy,że też w tym samym kierunku leciał (dziwnów),dołaczył do nas gośc w Peugeocie 407 hdi...zeszliśmy na temat osobny i tak gadaliśmy lecąc te 160-170km/h i co?? Gościa w bawarce strasznie wk...denerwowało to,że jak podjeżdża z rodzinka pod jakis tam hotel cokolwiek to brali go za dresa,który to będzie niegrzeczny i ZA SAMO AUTO POTRAFILI MU ODMÓWIĆ NOCLEGU :!: :!: Ja strasznie psioczę na francuzy (moja Laguna puściła mnie z torbami ),a gośc w 407 od 200tys nic nie robił ,a przy przelotowej 160-170km/h paliło 7-8 gnojówki) Pogadali my na CB o autach,usterkowości i w ogóle no i jeden morał:nie ważne kto, w BMW,to musi być niebezpieczny osobnik,bo jeździ E36,a tym jeżdża dresy :shock: a na koniec taki tam żart,"letko" blacharski: RANDKA: ona;czym przyjechałeś? on: trójeczką ona: masz BMW on : tramwajem 3-ką -- So gru 03, 2011 12:00 am -- saszynski..czekoladowe czyli...co :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 saszynski..czekoladowe czyli...co znaczy sie, że silniki sie topią przy większym palowaniu... a jak chodzi o moje 2.0 twin turbo to ludzie snuja proroctwa, ze za kilka km padnie uszczelka pod głowicą, obróci sie panewka, korba wyjdzie albo inne kilka nieszczęść... tak awaryjne opinie maja subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hemi112 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 "subaru?? strasznie się psuje.Chłopie kupiłeś skarbonkę" też tak miałeś :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 hemi112, raczej chodziło tylko o miękkie silniki i koszty paliwa. W czasach kiedy wszyscy szukają oszczędności i kupują diesle Ty kupujesz auto które żre 25/100 (ludzie NIE CHCĄ wierzyć, że na trasie spala 9-10l/100km) musisz być zdrowo pier***ty... nikt nie może zrozumieć dlaczego kupiłem subaru... każdy jakoś widzi tylko koszta i tysiące litrów benzyny... wiadomo wydałem już trochę siana na zawias, felgi, owiewki, zimówki (leżakują i czekają na śnieg)... w planach jest jeszcze boost kontroler i nowa mapa na 95 oktanów ale komfort jazdy tym autem na długie trasy (świadomość zapasu mocy połączona z AWD) jest nieporównywalny do jazdy innymi autami. Jeździłem tutaj sporo passatem B5 i BMW e46 w dieslu i po dłuższej jeździe miałem dość. Dupa mnie bolała, krzyż też, w pasacie bujało jak na promie... a w B4 jadą spokojnie 4 duże osoby z walizkami na wakacje i wciąż jade tak jakbym jechał pustym autem... wygodniejszy, bardziej przestronny niż wyżej wymienione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbeginner Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Nie tylko Imprezy... niestety Pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypkenzie Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Temat o BiEmDablju widzę spodobał się, a dyskusja rozwinęła extra, to cieszy Mam jeszcze taką myśl która od wczoraj mnie męczy ... ciekaw jestem czy więcej stłuczek i wypadków generują kierowcy Subaru czy kierowcy BiEmDablju, jak myślicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczęka Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 ciekaw jestem czy więcej stłuczek i wypadków generują kierowcy Subaru czy kierowcy BiEmDablju, jak myślicie ? Oczywiście, że BMW. Przynajmniej w naszym kraju. Jak jest poza granicami, nie mam pojęcia. Fakt ten spowodowany jest przede wszystkim większą popularnością tych aut. Relatywnie Subaru, a w szczególności Impreza, to wciąż u nas egzotyka. Inna przyczyna to RWD, które wymaga nieco pokory i większych umiejętności kierowcy, aby je okiełznać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 A propos e90, o co chodzi z tekstem, ze nie nadaje się na nasze drogi?? Nie wiem, nie wnikałem, nie prowadziłem BMW, przytoczyłem tylko słowa właściciela, który nie był z tego samochodu zbyt zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Pomijając fakt, ze na nasze drogi najlepszy byłby pewnie TIR, to być moze kolega jeździł na oponach run flat? Sam, gdy kupiłem e91 i wyjechałem na takich oponach, miałem troszkę zalamkę. Szybka zmiana na normalne gumy i była rewelka przez dwa lata. Tylko w zimę czasem troszkę cieżko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 A propos e90, o co chodzi z tekstem, ze nie nadaje się na nasze drogi?? Nie wiem, nie wnikałem, nie prowadziłem BMW, przytoczyłem tylko słowa właściciela, który nie był z tego samochodu zbyt zadowolony. Może chodzi o opony run-flat ? Moim zdaniem BMW robi auta znacznie lepsze dla kierowcy, który chce się przemieścić szybko, bezpiecznie i komfortowo z punktu A do punktu B. Jakości wnętrza nie porównuję bo nie chcę się pastwić na Subaru. Silniki (szczególnie serii M) to też półka wyżej. BMW z każdą ewolucją modeli ulepsza silniki. Subaru poza zwiększeniem pojemności z 2 do 2.5 w przypadku benzyny nie zrobiło praktycznie nic na przestrzeni 10 lat (aha był jeszcze diesel w którym skastrowano przebieg momentu zdaje się bo okazało się, że nagle większość kierowników nie potrafi operować sprzęgłem). Model Legacy też wiele nie wnosi bo chochluje więcej niż nowa V8ka BMW M5, która ma moc dwukrotnie większą. Nawet taka rzecz jak pojemność zbiornika paliwa przerosła Japończyków bo 65L w chlejącym jak stary żul silniku H6 to trochę mało. O automatach szybkich jak sanki w maju nie wspomnę Subaru to dla mnie legenda, która niestety wygasa. Po starym dobrym legasiu i GTkach rozpoczęły się zmiany których nie ogarniam i nie akceptuję jako fan (jeszcze?) marki. Oczywiście ciągle pozostaje obszar rajdów, pojeżdżawek itp. gdzie Subaru sprawdza się znacznie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 z całym szacunkiem, ale nie można porównać subaru do bmw poza tym ustosunkowuje się do tego co kolega wyżej napisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avic Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Relatywnie Subaru, a w szczególności Impreza, to wciąż u nas egzotyka. Inna przyczyna to RWD, które wymaga nieco pokory i większych umiejętności kierowcy, aby je okiełznać. Nie do końca się zgadzam.. przynajmniej mnie naturalniej prowadzi się samochód RWD. Fakt, nie jeździłem super wyważonym porsche 911, ani nawet imprezą z dccd, więc może nie wiem jak jest w mocnych i dobrych awd. To tak a propos tych wypadków BMW i Subaru. Swoją drogą tak się zastanawiam jak wy identyfikujecie owe bmw'owskie buractwo? Zamontowaniem angelsów i ringów? Dołożenie głośnego wydechu i porządnego audio? Zastanówcie się jak dla przeciętnego nieobeznanego obywatela wygląda impreza ze spoilerem wielkości ławki natylnej klapie (tak, sam też taką mam). Punkt widzenia zależy od punktu siedzienia niestety. Nie wiem jak Wy, ale ja obracam się z racji wieku dość często w towarzystwie ludzi, którzy opinie typowych dresów z bmw mogą niesłusznie dostać... i co ciekawe typowego "dresa z bmw" nie znam. Jeden jeździ na zawody drifftingowe e30ską, inny jeździ do pracy e39, jeszcze inny kupił fajne coupe e46 bo ktoś po rodzinie tanio sprzedawał. itp itp Prawda jest taka, że jeden domorosły rajdowiec założy ryczypipę, założy 3 subwoofery do bagażnika, szyba w dółmuzyka na full i spali kapcia na parkingu - a opinia idzie w świat. BMW to bardzo dobre samochody, zrobione z myślą o kierowcy. Jak zmienialem obecne auto to rozważałem clk 208, SI którą wybrałem i bmw e46 właśnie. BMW przegrało tylko z powodu braku napędu 4x4(jest xdrive, ale nieczęsto spotykany w trójce i koszmarnie drogi w naprawie) i relatywnie mało trawłego zawieszenia, bo wykonane jest lepiej. Jeśli będzie mnie kiedyś stać na trzymanie w garażu zabawki do upalania to kupie sobie fajnie utrzymaną e34 2.5l. A opinia o bmw? Szczerze mówiąc to mam ją gdzieś. I tak nikt mi tego w twarz nigdy nie powie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Ja bym jeszcze dodał, ze w Polsce BMW to nie tylko dres. Swego czasu, stojąc z kumplem gdzieś na stacji benzynowej na granicy polsko-słowackiej (ja e91, on e61) przypadkowo usłyszeliśmy z rozmowy dwóch kolesi, ze jesteśmy: warszawioki, złodzieje i na pewno mafia jakaś Także opinia jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver.sti Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-2-0-z-pakietem-sti-i1970771067.html 2004 przerobione na My 2006 ( ok, rzecz gustu), ale 2.0 N\A, wlot powietrza, znaczki STI..... ???? Komu coś takiego przychodzi do głowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avic Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 hhalunek, oglądałem z ciekawości prae h wcześniej to ogloszenie... nie wiem do kiedy bloba produkowali.. ale czy hawk w tym roczniku to nie za wcześnie? czy przypadkiem nie miał szczepionego przodka? Poza tym złoty nie pasuje do srebrnego. 2.0 N\A, wlot powietrza, znaczki STI..... ???? - ja mam w 2.0 N/A, maskę z wlotem od wrx i półkę. Znaczków nie mam od sti. I co? Nie mogę? Jak to jest, że na WRXie to fajnie wygląda a na N/A juz nie? Jak bym zaturbił to byłbym godzien takiego sport-designu? Imo dziwne podejście... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver.sti Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 ja mam w 2.0 N/A, maskę z wlotem od wrx i półkę. parapet ok, ale wlot, stwarza ci tylko dodakowy opór ... i udaje impreze turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 ja mam w 2.0 N/A, maskę z wlotem od wrx i półkę. Znaczków nie mam od sti. I co? Nie mogę? Możesz. Ale masz straszną wieś i tyle... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 ja mam w 2.0 N/A, maskę z wlotem od wrx i półkę. Znaczków nie mam od sti. I co? Nie mogę? Możesz. Ale masz straszną wieś i tyle... :roll: De gustibus non.... czy jakoś tak Wieśniactwem to jest przejeżdżanie z prędkością 100 km/h obok szkoły w mieście, wyprzedzanie na przejściach dla pieszych, wstawianie pseudo-ksenonów i oślepianie innych kierowców itd. To wieśniactwo 'mentalne' nie zależy od marki. Spotkanie na drodze pojazdu w stylu 'wieś-tuning' z parapetem wielkości skrzydła MIG-a 27, dwoma kurnikami i trzema subwooferami może co najwyżej wzbudzić uśmiech na twarzy i polepszyć humor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver.sti Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 dwoma kurnikami Dooobra, przyjmijmy, że jak ktoś w subaru N/A zaintstaluje dwa kurniki to będziemy dopiero mówili, że to wieś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avic Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 hhalunek". i udaje impreze turbo" - a do tego alu maska zmniejsza wagę samochodu o kilka dekagramów i chłodzi mi silnik tym wlotem A tylna półka tak samo jak i ten kurnik jest potrzebna.. Zelazny, zgrabne ominięcie dalszej części mojego posta :? Nie oszukujmy się, ten gadżet fajnie wygląda. Nie ja go tam zakładałem, ale i ja go zdejmować nie będę tak samo jak skrzydła. Odpowiedz na jedno pytanie: nie kupiłeś samochodu między innymi dla jego wyglądu? Uwzględniając wszelkie tego konsekwencje. -od odpowiedzi zależy czy przyznam rację Twojej wypowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Avic, auto zostało kupione głównie ze względu na osiągi i jak jeździ. Ale owszem, wygląd się liczył, dlatego jest np niebieskie. Jednak dla mnie zakładanie spojlerów czy kurników na normalną Imprezę jest wsią. Tak samo jak zakładanie wielkich wydechów i znaczków M Power do BMW. Jak mnie nie stać na złoty zegarek to nie kupuję pod przejściem Rolexa, tylko kupię zwykły normalny zegarek. A jak nie mam STi, to nie próbuję go zrobić z N/A. Ale to moje zdanie, każdy ma swoje auto i robi z nim co chce :wink: PS. Sam mam WRXa ze spojlerem z STI i też jest to w pewnym sensie wieś. Auto zostało już jednak takie kupione, gdyby to ode mnie zależało, jeździłbym bez żadnego spojlera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 chłodzi mi silnik tym wlotem wlot jest za silnikiem. Chłodzić Ci sie może jedynie skrzynia:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się