Fausto Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 Witam. Próbowałem szukać na forum już tego wątku i coś znalazłem ale nie jestem pewien, o której tulei była mowa. Chodzi mi o wymianę w Subaru Forester tylnej tulei (wysoka) w wahaczu przednim (taka z aluminiowymi wąsami). Pytanie, jak wygląda taka wymiana.....czy potrzebna prasa, jeżeli nie, co należy odkręcić do jej wymiany. Będę wdzięczny za podpowiedzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartosz L Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 Pytanie jak powyżej. Widzę, że bez odp. Jestem w Norwegi, lokalny mechanik za wymianę chcę 2500 pln Tuleje kupiłem org. czytałem o zamiennikach poli. (starflexy itd.) - jednak zdecydowałem się na oryginały. Sytuacja taka, że muszę to zrobić sam. ( dodam, że jestem architektem a nie mechanikiem - ale z zamiłowaniem do grzebania w autach) Wiem, że prasa nie jest konieczna - jasne że łatwiej, ale nie mam. Jak to sobie obejrzałem to dochodzę do wniosku, że najłatwiej jest wyjąć wahacz (Gdyby nie osłona wahacza to może udało by się bez wyciągania. Na zbieżność i tak trzeba będzie skoczyć, ale to już ok 400 - 500 pln na miejscu kosztuje. Czy macie jakieś rady? Ktoś to robił sam? Z góry dziękuje za odpowiedzi na me lamerskie pytania! Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 Jakby podano roczniki samochodu i z jakimi silnikami, to można by było porozmawiać :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts