Jump to content

Subaru Justy Team :)


Ywone
 Share

Recommended Posts

cześć

trochę mnie tu nie było gdyż już nie mam "białego" ale przypomniało mi się coś o nim i chciałem się podzielić

w mojej motoryzacyjnjej historii było to moje najlepiej odpalajace auto prawie zawsze puszczałem kluczyk przed odpaleniem bo wiedziałem że za 0.5 sek zaskoczy tak jak na filmie i to przy -24 czy +30 stopniach zawsze tak samo :)



ale do tematu ...jakiś czas przed sprzedażą pojawił się problem z odpalaniem na ciepło (zimny odpalał normalnie) trzeba go było kręcić z minutę albo i więcej ......okres był suchy bez kropli deszczu a przy sprzedaży włączyłem wycieraczki trochę płynu popsikałem umyłem szybkę przyszedł kupujący pogadałem i zauważyłem że cewka jest lekko mokra i myślę dlaczego ?!

pod wycieraczkami między szybą a maską jest taka plastikowa osłona na całej szerokości auta na niej są jakieś małe kołki plastikowe który był jeden w okolicy nad cewką i ten kołek puszczał wodę prosto na cewkę/kable i prawdopodobnie to było przyczyną niestety nie zdążyłem tego potwierdzić gdyż auto 30 min puźniej nie było już moje

tak więc ostrzegam przed wadą fabryczną ?
 
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Krótko.

 

Swap ecvt na manual, ktoś mógłby mi podać listę potrzebnych części?

 

Zawias.

Czy amory z justy można rozkręcać?

Myślę nad kupnem nowych, seryjnych.

Rozkręceniem wszystkiego i przerzuceniem części do utwardzenia ze starych amorów.

Ma ktoś może instrukcję do tego?

 

Skąd można ogarnąć sprężyny obniżające?

 

Czy coś ze swifta/justy następnej generacji pasuje?

Może z innego auta pasują np. amory, żeby grubsze wstawić?

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Krótko.

 

Swap ecvt na manual, ktoś mógłby mi podać listę potrzebnych części?

 

Zawias.

Czy amory z justy można rozkręcać?

Myślę nad kupnem nowych, seryjnych.

Rozkręceniem wszystkiego i przerzuceniem części do utwardzenia ze starych amorów.

Ma ktoś może instrukcję do tego?

 

Skąd można ogarnąć sprężyny obniżające?

 

Czy coś ze swifta/justy następnej generacji pasuje?

Może z innego auta pasują np. amory, żeby grubsze wstawić?

 

Pozdrawiam.

 

do takiego swapu potrzebujesz:

skrzynię :), sprzęgło kompletne, koło zamachowe z manuala, rozrusznik z manuala, tylny dyfer, zestaw pedałów z manuala, linkę sprzęgła, dźwignię zmiany biegów z "cięgnami", zegary z manuala, trochę zabawy z elektryką i to chyba wszystko

 

amory są nierozbieralne

nie pasują ze swifta, ani z tego co mi wiadomo nie pasują 1:1 z żadnego innego auta

sprężyny obniżające do justy KAD kupić, to jak wygrać w totka :)

 

ale powodzenia, wszystko da się zrobić odpowiednimi nakładami pracy własnej lub gotówki ;)

Edited by Jasin
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Witam i jo w Justy Team ;) Na forum od 2011 i wszelkie spoty, zloty,zawody i inne perypetie były ,ale Imprezą :)

Od tygodnia jest żonowóz -Justy '00 1.3 ,czyli moge spokojne w Justynkowy temat zaglądać :)

Narazie doprowadza się Prosiaczka do przeglądu i porządku :)

A tymczasem foty poglądowe z przyprowadzenia ;)

post-7758-0-57998900-1441220024_thumb.jpg

post-7758-0-04866400-1441220045_thumb.jpg

Edited by hemi112
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Tak więc nie mogę dostać odpowiedzi na moje pytania w temacie. Jeżeli mogę zadam je tutaj. Pali się check engine sprawdzałem błędu w ECU ich nie ma. Co może być? Drugie pytanie auto przy 120 się dusi. Jaka może być przyczyna? No i ostatnie pytanie jaki olej silnikowy i jaki do skrzyni? Autko to justy I 1.2 na gaźniku z przednim napędem. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

a może kogoś zainteresują zimówki - całe koła, felgi stalowe 13" pomalowane na żółto - proste. Opony z 2008 roku, rozmiar 155/70/13 Dębica Frigo w  dobrym stanie. Bieżnika około 5-6 mm. Generalnie stan dobry, tylko trochę zakurzone. Odbiór w Warszawie. 502-379-016. symboliczne 250PLN

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Witam.

 

Przed wczoraj, zostałem szczęśliwym posiadaczem subaru. Jest to model niemal zabytkowy - Justy GT z roku 1986. Poszukuję półosiek do tylnego napędu ( poprzedni właściciel je wymontował, bo coś stukało i go to irytowało - półośki zaginęły w akcji). Może macie pomysł skąd je wytrzasnąć ? Ewntualnie czy pasują do tego modelu jakieś inne półośki ?

Jestem świeżak w kategori "subaru" więc za niewiedze nie bijcie :D

 

Pozdrawiam

 

Edit : nie wiem czy to ma znaczenie ale napisze, co mi tam szkodi :) - silnik 1 L benzynka

Edited by Seba_S
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Cześć Witam Was wszystkich i Każdego z osobna  :)

Jestem na etapie wskrzeszania hamulców w Justy II 1998' 1.3 68KM.

Myślałem, że wychodzę na prostą, kupione klocki przód, szczęki, bębny, cylinderki tył i z dostępnością nie powiem, że nie było problemu, ale dałem radę. Zatrzymałem się na linkach hamulca ręcznego. W sklepach i hurtowniach mówią, że już nie uświadczę  :wacko: 
Może ktoś z Was ma jakiś pomysł lub ma takie linki na zbyciu ... ?

Z góry dzięki.

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Czołem, 
przywitam się i tu :)

Posiadam Justy `91, przymierzam się do remontu silnika, powoli zaczynam szukać prowadzenia łańcucha wałka wyrównoważającego :)

Może ktoś posiada jezdny silnik na wtrysku na sprzedaż, by na spokojnie się wjeżdżać w auto w czasie szukania gratów do odbudowy mojego?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...