Skocz do zawartości

Subaru Justy Team :)


Ywone

Rekomendowane odpowiedzi

no i w końcu kłopoty mnie też dopadły :cry:

auto mi zaczęło przerywać i gasnąć , silnik klepie jak stary diesel , nie chce odpalać

po wizycie u mechanika diagnoza - gaźnik

niestety nie podjął się naprawy , ponieważ twierdzi że się nie zna i nie ma części

no i powiedzcie co robić ?

są jakieś zestawy naprawcze do gaźników? kupić jakąś używkę ? może jakiś inny pomysł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto mi zaczęło przerywać i gasnąć , silnik klepie jak stary diesel , nie chce odpalać
Te wszystkie rzeczy naraz to albo duży pech, albo to nie jest gaźnik. Spróbuj na początek przeczyścić :)

 

[ Dodano: Sob Mar 15, 2008 6:29 pm ]

ściągnij obudowę filtra, tak żeby został sam gaźnik i odpal auto (zatkaj odme) i sprawdź czy coś się poprawiło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściągnij obudowę filtra, tak żeby został sam gaźnik i odpal auto (zatkaj odme) i sprawdź czy coś się poprawiło...

 

tak zrobiłam, ale nic nie pomogło :cry: pełno tam różnych kabelków, dźwigienek, śrubek :shock: strach się dotykać skomplikowane jak stacja kosmiczna mir

a co to są za latające talerze poprzykręcane do gaźnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: O kurcze, Iwonka :sad: . Słuchaj, a do Mikołowa dojedziesz? Czytałam tu na forum dość pochlebne opinie o tym warsztacie. Nie wiem, czy to jest ASO, czy tylko partner, ale podobno całkiem całkiem. Tylko mają mały problem... ciężko się dodzwonić (próbowałam) :wink:

 

EDIT :

O, żeby nie być gołosłownym : http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... iko%B3%F3w

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko inne zostało sprawdzone

zapłon ustawiony, zawory wyregulowane, świece dają mocną iskrę

mechanik stwierdził, że samochód dostaje nieprawidłowa mieszankę powietrzno - paliwową ewentualnie coś z podciśnieniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i w końcu kłopoty mnie też dopadły :cry:

auto mi zaczęło przerywać i gasnąć , silnik klepie jak stary diesel , nie chce odpalać

po wizycie u mechanika diagnoza - gaźnik

niestety nie podjął się naprawy , ponieważ twierdzi że się nie zna i nie ma części

no i powiedzcie co robić ?

są jakieś zestawy naprawcze do gaźników? kupić jakąś używkę ? może jakiś inny pomysł ?

 

Podobne problemy miał Kojin ze swoim Justy. Klepnij do niego PW bo w końcu mechesy coś tam zaradziły tak, że przynajmniej na razie jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten gaźnik nie jest super skomplikowany ja próbowałem szukać metodą prób i błędów (wyciągaj i zakładaj każdy wężyk i sprawdzaj czy się poprawiło). Ale jeśli odpaliłaś auto z gołym gaźnikiem to raczej za ubogiej mieszanki nie ma. W ogóle ten gaźnik reguluje się jedną śrubą z tyłu od komory ogniowej. A masz ssanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC fan, dzięki

huzar105, silnik odpala ale po kilkunastosekundowym mieleniu rozrusznikiem , potem się cały trzęsie , z ssaniem w justy to wiesz jak jest :mrgreen: jak się uda to zadziała

dzwonię dzisiaj od rana po najbliższej okolicy i szukam fachowca od regulacji silników bez elektroniki , na razie same pudła

 

chyba trzeba będzie na lawetę i do Wisły http://www.subaru-czesci.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ywone, U mnie ssanie chodzi teraz normalnie nie mam całkowicie z tym problemów. Silnik się trzęsie bo są tak niskie obroty, czy jak? A nie wlałaś jakieś syfu zamiast benzyny? spróbuj wlać denaturatu, filtr paliwa wymieniałaś?

 

[ Dodano: Pon Mar 17, 2008 8:04 pm ]

Sprawdź czy benzyna normalnie dochodzi 2 lub 3 wężyki po lewej stronie jak się patrzy na gaźnik :cool: Jeden jest trochę większy. A jak zatkasz gaźnik to obroty się podnoszą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ywone...niestety ten warsztat w Wiśle o którym napisałaś raczej odpada... Piotrek sie juz nie chce bawic w dłubanke justy'ków ... spróbuj do niego zadzwonić - może będzie miał jakiś pomysł - mimo wszystko dobrze zna te bryki i ich przypadłości.. tylko zmuś go do pogłówkowania ;)

 

pozdro, ondo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

 

Czy w Justy 1.2 można wymienić panewki odkręcając miskę olejową ? oczywiście bez wyciągania silnika, i czy można wymienić uszczelniacze zaworowe bez ściągania głowicy ? i czy ktoś orientuje się jaki jest tego koszt ?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

 

Czy w Justy 1.2 można wymienić panewki odkręcając miskę olejową ? oczywiście bez wyciągania silnika, i czy można wymienić uszczelniacze zaworowe bez ściągania głowicy ? i czy ktoś orientuje się jaki jest tego koszt ?

 

Pozdrawiam.

 

Mozna wymienic panewki przez miske, tylko najpierw trzeba znalesc sposob, zeby zdjac miske nie rozbierajac pol samochodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

 

Czy w Justy 1.2 można wymienić panewki odkręcając miskę olejową ? oczywiście bez wyciągania silnika, i czy można wymienić uszczelniacze zaworowe bez ściągania głowicy ? i czy ktoś orientuje się jaki jest tego koszt ?

 

Pozdrawiam.

 

Mozna wymienic panewki przez miske, tylko najpierw trzeba znalesc sposob, zeby zdjac miske nie rozbierajac pol samochodu :)

To jest tak samo jak ze sprzęgłem :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ywone, i co w końcu z autem?

 

Czy ktoś jest wstanie powiedzieć coś o tych oponach?

http://www.allegro.pl/item344226536_155 ... _2008.html

http://www.allegro.pl/item344979558_fal ... _lato.html

http://www.allegro.pl/item345991139_dun ... 5_r13.html

Nie chodzi mi konkretnie o te na aukcji, ale o ogólnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam SWISTY (czyli buda swifta, ale dla mnie to Justy, stąd ta nazwa). Napotkałem na problem odporności na obacanie samochodu ręcznym hamulcem :???: Czy to normalne? Autko przeznaczone mam do rajdów amatorskich. Na chwilę obecną nieznacznie zniwelowałem problem przenosząc akumulator do bagarznika (zauważam poprawę). Jednak nadal to nie jest to, czego oczekiwałbym od tego auteczka.

Do tego niepokojące "stuki" i "puki" dochodzą z okolic tylnego prawego koła, gdy zaczynam nim poruszać w płaszczyźnie bocznej - łożysko? Wahacz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jest wstanie powiedzieć coś o tych oponach?

 

Huzar105, opon z aukcji nie znam, ale jezeli szukasz fajnej oponki to polecam Yokohama A539 175/50 R13, wiem ze robia ja tez w rozmiarze 175/60 ale jak sie ta na wyzszym profilu zachowuje to nie wiem.

Niestety ta opona tania nie jest przynajmniej z profilem 50... z profilem 60 cena sie juz robi bardziej "ludzka"

 

http://www.nokaut.pl/oferta/yokohama-a5 ... -72-v.html

http://www.nokaut.pl/oferta/yokohama-a5 ... 3-77h.html

 

Edit:

Jeszcze przemyslenie odnosnie rozmaru 155/70- nie kupuj, mam jeden komplet Uniroyal Rallye 165/70, na descz i jakie syfek rewelacja, ale na suchym masakra... poprostu straszny balon. Jak już to szukaj 165/65.

 

Napotkałem na problem odporności na obacanie samochodu ręcznym hamulcem

 

A czym sie ta odpornosc przejawia? Nie obraca? Obraca ale jakos tak dużym łukiem?

 

Ja mam starsza bude Justy i tutaj bez wypięcia napedu w ogóle "nie działa" ręczny, ale za to po wypięciu okręca sie w miejscu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...