Ywone Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 no i w końcu kłopoty mnie też dopadły auto mi zaczęło przerywać i gasnąć , silnik klepie jak stary diesel , nie chce odpalać po wizycie u mechanika diagnoza - gaźnik niestety nie podjął się naprawy , ponieważ twierdzi że się nie zna i nie ma części no i powiedzcie co robić ? są jakieś zestawy naprawcze do gaźników? kupić jakąś używkę ? może jakiś inny pomysł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 auto mi zaczęło przerywać i gasnąć , silnik klepie jak stary diesel , nie chce odpalać Te wszystkie rzeczy naraz to albo duży pech, albo to nie jest gaźnik. Spróbuj na początek przeczyścić [ Dodano: Sob Mar 15, 2008 6:29 pm ] ściągnij obudowę filtra, tak żeby został sam gaźnik i odpal auto (zatkaj odme) i sprawdź czy coś się poprawiło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 ściągnij obudowę filtra, tak żeby został sam gaźnik i odpal auto (zatkaj odme) i sprawdź czy coś się poprawiło... tak zrobiłam, ale nic nie pomogło pełno tam różnych kabelków, dźwigienek, śrubek :shock: strach się dotykać skomplikowane jak stacja kosmiczna mir a co to są za latające talerze poprzykręcane do gaźnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doxa Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 :shock: O kurcze, Iwonka :sad: . Słuchaj, a do Mikołowa dojedziesz? Czytałam tu na forum dość pochlebne opinie o tym warsztacie. Nie wiem, czy to jest ASO, czy tylko partner, ale podobno całkiem całkiem. Tylko mają mały problem... ciężko się dodzwonić (próbowałam) :wink: EDIT : O, żeby nie być gołosłownym : http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... iko%B3%F3w Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 wątpię bym się dokulała :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Ciężko coś pomóc tak zdalnie szczególnie w takim egzotyku Jak sa mechaniczne hałasy z silnika (klepie jak stary diesel) to raczej nie gaźnik.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 wszystko inne zostało sprawdzone zapłon ustawiony, zawory wyregulowane, świece dają mocną iskrę mechanik stwierdził, że samochód dostaje nieprawidłowa mieszankę powietrzno - paliwową ewentualnie coś z podciśnieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Nieprawidłowa mieszanka chyba nie odpowiada za mechaniczne stuki, ale może coś w samym gaźniku, na tym się zupełnie nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 wygląda całkiem nieskomplikowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 no i w końcu kłopoty mnie też dopadły auto mi zaczęło przerywać i gasnąć , silnik klepie jak stary diesel , nie chce odpalać po wizycie u mechanika diagnoza - gaźnik niestety nie podjął się naprawy , ponieważ twierdzi że się nie zna i nie ma części no i powiedzcie co robić ? są jakieś zestawy naprawcze do gaźników? kupić jakąś używkę ? może jakiś inny pomysł ? Podobne problemy miał Kojin ze swoim Justy. Klepnij do niego PW bo w końcu mechesy coś tam zaradziły tak, że przynajmniej na razie jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Ten gaźnik nie jest super skomplikowany ja próbowałem szukać metodą prób i błędów (wyciągaj i zakładaj każdy wężyk i sprawdzaj czy się poprawiło). Ale jeśli odpaliłaś auto z gołym gaźnikiem to raczej za ubogiej mieszanki nie ma. W ogóle ten gaźnik reguluje się jedną śrubą z tyłu od komory ogniowej. A masz ssanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 WRC fan, dzięki huzar105, silnik odpala ale po kilkunastosekundowym mieleniu rozrusznikiem , potem się cały trzęsie , z ssaniem w justy to wiesz jak jest jak się uda to zadziała dzwonię dzisiaj od rana po najbliższej okolicy i szukam fachowca od regulacji silników bez elektroniki , na razie same pudła chyba trzeba będzie na lawetę i do Wisły http://www.subaru-czesci.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5qra Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 A czy jak juz pojedzie, złapie obroty to jedzie czy tez gaśnie (czkawka, może byc czasami) ale czy jedzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Ywone, U mnie ssanie chodzi teraz normalnie nie mam całkowicie z tym problemów. Silnik się trzęsie bo są tak niskie obroty, czy jak? A nie wlałaś jakieś syfu zamiast benzyny? spróbuj wlać denaturatu, filtr paliwa wymieniałaś? [ Dodano: Pon Mar 17, 2008 8:04 pm ] Sprawdź czy benzyna normalnie dochodzi 2 lub 3 wężyki po lewej stronie jak się patrzy na gaźnik :cool: Jeden jest trochę większy. A jak zatkasz gaźnik to obroty się podnoszą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ondo Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Ywone...niestety ten warsztat w Wiśle o którym napisałaś raczej odpada... Piotrek sie juz nie chce bawic w dłubanke justy'ków ... spróbuj do niego zadzwonić - może będzie miał jakiś pomysł - mimo wszystko dobrze zna te bryki i ich przypadłości.. tylko zmuś go do pogłówkowania pozdro, ondo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Witam Czy w Justy 1.2 można wymienić panewki odkręcając miskę olejową ? oczywiście bez wyciągania silnika, i czy można wymienić uszczelniacze zaworowe bez ściągania głowicy ? i czy ktoś orientuje się jaki jest tego koszt ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Czy w Justy 1.2 można wymienić panewki odkręcając miskę olejową ? oczywiście bez wyciągania silnika, i czy można wymienić uszczelniacze zaworowe bez ściągania głowicy ? Nie.Tak.Zależy od mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Witam Czy w Justy 1.2 można wymienić panewki odkręcając miskę olejową ? oczywiście bez wyciągania silnika, i czy można wymienić uszczelniacze zaworowe bez ściągania głowicy ? i czy ktoś orientuje się jaki jest tego koszt ? Pozdrawiam. Mozna wymienic panewki przez miske, tylko najpierw trzeba znalesc sposob, zeby zdjac miske nie rozbierajac pol samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Witam Czy w Justy 1.2 można wymienić panewki odkręcając miskę olejową ? oczywiście bez wyciągania silnika, i czy można wymienić uszczelniacze zaworowe bez ściągania głowicy ? i czy ktoś orientuje się jaki jest tego koszt ? Pozdrawiam. Mozna wymienic panewki przez miske, tylko najpierw trzeba znalesc sposob, zeby zdjac miske nie rozbierajac pol samochodu To jest tak samo jak ze sprzęgłem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ywone Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 czy to jeszcze Justy :?: :?: http://subarujusty.proboards20.com/inde ... 1193700033 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 czy to jeszcze Justy :?: :?: http://subarujusty.proboards20.com/inde ... 1193700033 NA youtubie są filmiki jak startuje na kresce :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Tak sobie pomyslalem, ze skoro lubicie poogladac Justy w akcji, w takim razie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Ywone, i co w końcu z autem? Czy ktoś jest wstanie powiedzieć coś o tych oponach? http://www.allegro.pl/item344226536_155 ... _2008.html http://www.allegro.pl/item344979558_fal ... _lato.html http://www.allegro.pl/item345991139_dun ... 5_r13.html Nie chodzi mi konkretnie o te na aukcji, ale o ogólnie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawide-GP Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Posiadam SWISTY (czyli buda swifta, ale dla mnie to Justy, stąd ta nazwa). Napotkałem na problem odporności na obacanie samochodu ręcznym hamulcem :???: Czy to normalne? Autko przeznaczone mam do rajdów amatorskich. Na chwilę obecną nieznacznie zniwelowałem problem przenosząc akumulator do bagarznika (zauważam poprawę). Jednak nadal to nie jest to, czego oczekiwałbym od tego auteczka. Do tego niepokojące "stuki" i "puki" dochodzą z okolic tylnego prawego koła, gdy zaczynam nim poruszać w płaszczyźnie bocznej - łożysko? Wahacz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Czy ktoś jest wstanie powiedzieć coś o tych oponach? Huzar105, opon z aukcji nie znam, ale jezeli szukasz fajnej oponki to polecam Yokohama A539 175/50 R13, wiem ze robia ja tez w rozmiarze 175/60 ale jak sie ta na wyzszym profilu zachowuje to nie wiem. Niestety ta opona tania nie jest przynajmniej z profilem 50... z profilem 60 cena sie juz robi bardziej "ludzka" http://www.nokaut.pl/oferta/yokohama-a5 ... -72-v.html http://www.nokaut.pl/oferta/yokohama-a5 ... 3-77h.html Edit: Jeszcze przemyslenie odnosnie rozmaru 155/70- nie kupuj, mam jeden komplet Uniroyal Rallye 165/70, na descz i jakie syfek rewelacja, ale na suchym masakra... poprostu straszny balon. Jak już to szukaj 165/65. Napotkałem na problem odporności na obacanie samochodu ręcznym hamulcem A czym sie ta odpornosc przejawia? Nie obraca? Obraca ale jakos tak dużym łukiem? Ja mam starsza bude Justy i tutaj bez wypięcia napedu w ogóle "nie działa" ręczny, ale za to po wypięciu okręca sie w miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się