Jump to content

Zawieszenie do legacy regulowane pomocy


kwasek
 Share

Recommended Posts

Potrzebuję usilnie pomocy i rady co przekłada się na pieniądze ( zaoszczędzone przez moją skromną osobę ) :D

 

Chodzi oczywiście o zawieszenie pneumatyczne regulowane. Wczoraj zauważyłem, że po podniesieniu się auta przy ruszeniu jeden z amorów ciągle syczy - reszta cicho. Jest to ten przy kompresorze. Syczy i syczy. I przód nie osiąga poziomu, a na postoju bardziej opada nich kiedyś. Podczas jazdy jeszcze nerwowo mruga dioda o podniesieniu się podwozia. Zatem czy to amor do wymiany, czy raczej kompres - ja obstawiam, że lewy amortyzator.

A jeśli wymiana - to kurcze czy fakt, że taki jeden sztuk kosztuje około 2 tysiecy złotych ? :shock: Bo jesli jest tak to robie podmianke na klasyczne 8)

 

Sprawa pilna bo do środy musze umowic sie z mechanikiem w Krakowie.

 

Dzieki za pomoc

 

Kwasek Legacy 2.2 1994

Link to comment
Share on other sites

Mogla pasc ktoras uszczelka, jeden amortyzator pneumatyczny kosztuje ponad 400 EUR, a wymienia sie je parami.

Pozdrawiam

 

 

A może w Polsce, który jest krajem Cudów oraz zdolnych mechaników da się taki amortyzator jakoś uszczelnić, wymienić jeno uszczelkę - czy definitywnie wymiana mnie czeka całości. :? Kurcze

 

Pozdrawiam

 

Kwasek

Link to comment
Share on other sites

Gdzie będziesz naprawiał? Najczęściej odpowiedzią na awarię amorków pneumatycznych jest ich wymiana na klasyczne :)

 

Jutro mam dzwonić i dokładnie się umowić, w Krakowie na Królowej Jadwigi w warsztacie. Wymieniałem już u nich hamulce. Teraz będą to dwa amortyzatory z przodu. Czyli przód klasyk a tył pozostanie na powietrznych. Chyba to dobry i racjonalany pomysł?.

Mam nadzieję, że tę awarię dobrze zidentyfikowałem. Bo jadę na przysłowiową pałę. Po opisie przez telefon uszkodzenia i wypowiedzach na forum.

Całość, ma to z robocizną kosztować jakies 1000 i kilka może 100. Oby mniej. A i do tego przegląd.

 

Pozdrawiam sprawdzając stan konta.

 

UPS....mało tych zlotych :cry:

 

Kwasek

Link to comment
Share on other sites

Kilka miesiecy temu pytalem o zmiane na klasyczne amortyzatory, tez mam pneumatyke. Zmienic nalezy wszystkie cztery, inaczej zadnego przegladu nie przejdzie. Do tego nalezy zamontowac regulacje reflektorow. Z drugiej strony nie chce tracic zalet tego zawieszenia i w przypadku uszkodzenia kupie nowe amortyzatory. Alternatywa dla Ciebie moga byc uzywane, a moze rzeczywiscie ktos w Polsce potrafi je naprawic ( uszczelnic), popytalbym w zakladach remontujacych zawieszenia pneumatyczne do ciezarowek.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...