kwasek Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Potrzebuję usilnie pomocy i rady co przekłada się na pieniądze ( zaoszczędzone przez moją skromną osobę ) Chodzi oczywiście o zawieszenie pneumatyczne regulowane. Wczoraj zauważyłem, że po podniesieniu się auta przy ruszeniu jeden z amorów ciągle syczy - reszta cicho. Jest to ten przy kompresorze. Syczy i syczy. I przód nie osiąga poziomu, a na postoju bardziej opada nich kiedyś. Podczas jazdy jeszcze nerwowo mruga dioda o podniesieniu się podwozia. Zatem czy to amor do wymiany, czy raczej kompres - ja obstawiam, że lewy amortyzator. A jeśli wymiana - to kurcze czy fakt, że taki jeden sztuk kosztuje około 2 tysiecy złotych ? :shock: Bo jesli jest tak to robie podmianke na klasyczne 8) Sprawa pilna bo do środy musze umowic sie z mechanikiem w Krakowie. Dzieki za pomoc Kwasek Legacy 2.2 1994 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Mogla pasc ktoras uszczelka, jeden amortyzator pneumatyczny kosztuje ponad 400 EUR, a wymienia sie je parami. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasek Opublikowano 17 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Mogla pasc ktoras uszczelka, jeden amortyzator pneumatyczny kosztuje ponad 400 EUR, a wymienia sie je parami.Pozdrawiam A może w Polsce, który jest krajem Cudów oraz zdolnych mechaników da się taki amortyzator jakoś uszczelnić, wymienić jeno uszczelkę - czy definitywnie wymiana mnie czeka całości. :? Kurcze Pozdrawiam Kwasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Gdzie będziesz naprawiał? Najczęściej odpowiedzią na awarię amorków pneumatycznych jest ich wymiana na klasyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasek Opublikowano 17 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Gdzie będziesz naprawiał? Najczęściej odpowiedzią na awarię amorków pneumatycznych jest ich wymiana na klasyczne Jutro mam dzwonić i dokładnie się umowić, w Krakowie na Królowej Jadwigi w warsztacie. Wymieniałem już u nich hamulce. Teraz będą to dwa amortyzatory z przodu. Czyli przód klasyk a tył pozostanie na powietrznych. Chyba to dobry i racjonalany pomysł?. Mam nadzieję, że tę awarię dobrze zidentyfikowałem. Bo jadę na przysłowiową pałę. Po opisie przez telefon uszkodzenia i wypowiedzach na forum. Całość, ma to z robocizną kosztować jakies 1000 i kilka może 100. Oby mniej. A i do tego przegląd. Pozdrawiam sprawdzając stan konta. UPS....mało tych zlotych Kwasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Kilka miesiecy temu pytalem o zmiane na klasyczne amortyzatory, tez mam pneumatyke. Zmienic nalezy wszystkie cztery, inaczej zadnego przegladu nie przejdzie. Do tego nalezy zamontowac regulacje reflektorow. Z drugiej strony nie chce tracic zalet tego zawieszenia i w przypadku uszkodzenia kupie nowe amortyzatory. Alternatywa dla Ciebie moga byc uzywane, a moze rzeczywiscie ktos w Polsce potrafi je naprawic ( uszczelnic), popytalbym w zakladach remontujacych zawieszenia pneumatyczne do ciezarowek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi