Skocz do zawartości

IMPREZA STI jaką kupić? doinwestowane czy orginalne?


Piotrecki80

Rekomendowane odpowiedzi

http://otomoto.pl/subaru-impreza-sti-C21895573.html

 

 

 

Witam serdecznie.Zastanawiam się nad spełnieniem marzenia i kupna Imprezy STI. Nie mam doświadczenia,nie miałem jeszcze takiego auta(do tej pory miałem inne tego typu autka)proszę o pomoc doświadczonych użytkowników.Czy lepiej kupić auto po takich modyfikacjach tak doinwestowane auto(jaki link wysłałem) czy lepiej bez przeróbek-modyfikacjach fabryczne ok 300KM od pierwszego właściciela z przebiegiem ok 40 000km. Na co zwrócić uwagę? Interesuje się autem europejskim nie z USA.Właśnie w takich rocznikach 2006-2007. Po prostu chce kupić bardzo dobrą Imprezę STI i jak to zrobić? Jak też najlepiej sprawdzić takie auto? Przed kupnem postanowiłem skorzystać z Forum żeby poznać te auto dokładniej ale jak czytam opinię różnych użytkowników o eksploatacji oraz tych forumowiczów którzy szukają auta dobrego prawie 2 lata.To prawie się poddaje i rezygnuje z kupna bo koszty napraw i obsługa eksploatacyjna takiego auta jest bardzo duża. Na koniec proszę o wypowiedz doświadczonych forumowiczów co myślą o tym aucie? (którego link wysłałem)

 

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuje za "pomocne" odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łoj... temat rzeka, a i tak żadna z opcji, nie będzie w 100% słuszna i jedynie prawdziwa...

 

jeśli nigdy nie jeździleś subaru , nie miales tak mocnego i specyficznego samochodu...

 

seria chyba jest dobrym pomysłem, aby zaczynac swoja przygode z marką..

 

 

przejrzałem co ma "pomodzone" eSTIaj w ogloszeniu i tak: jedne rzeczy są dobre, inne niestety niekoniecznie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejrzałem co ma "pomodzone" eSTIaj w ogloszeniu i tak: jedne rzeczy są dobre, inne niestety niekoniecznie...

 

Pewnie chodzi CI o blowa:)