Jump to content

Metaliczny dzwiek przy 1800 obr/min


owad

Recommended Posts

Ostatnio zauwazylem ze przy okolo 1800, nie wazne na jakim biegu (na wyzszym to slychac bo na nizszych bardziej wyje), slychac taki metaliczny dzwiek (jakby jakis dzwonek dzwonil ale nie tak wyraznie). Jak sie szybko przyspiesza to nie slychac tego. Tylko jak sie ustawi albo powoli przechodzi te obroty.

 

Czy to moze byc normalny odglos turbiny?

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio zauwazylem ze przy okolo 1800, nie wazne na jakim biegu (na wyzszym to slychac bo na nizszych bardziej wyje), slychac taki metaliczny dzwiek (jakby jakis dzwonek dzwonil ale nie tak wyraznie). Jak sie szybko przyspiesza to nie slychac tego. Tylko jak sie ustawi albo powoli przechodzi te obroty.Czy to moze byc normalny odglos turbiny?

stawiam na osłony kolektora

Link to comment
Share on other sites

stawiam na osłony kolektora

A ja na łączenie wydechów - większość ASO wie już jak to naprawić. Wymieniają jakiś pierścień, kilka śrub i jest cisza.

No chyba że układ wtryskowy ...

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio zauwazylem ze przy okolo 1800, nie wazne na jakim biegu (na wyzszym to slychac bo na nizszych bardziej wyje), slychac taki metaliczny dzwiek (jakby jakis dzwonek dzwonil ale nie tak wyraznie). Jak sie szybko przyspiesza to nie slychac tego. Tylko jak sie ustawi albo powoli przechodzi te obroty.Czy to moze byc normalny odglos turbiny?

stawiam na osłony kolektora

 

 

Mozesz troche bardziej rozwinac o co chodzi z tymi oslonami?

 

-- N lis 27, 2011 5:46 pm --

 

stawiam na osłony kolektora

A ja na łączenie wydechów - większość ASO wie już jak to naprawić. Wymieniają jakiś pierścień, kilka śrub i jest cisza.

No chyba że układ wtryskowy ...

 

Ukladu wtryskowego nigdy bym nie podejrzewal, ale wydech? Czy to byly by glosne dzwieki? Bo teraz to ciezko to uslyszec, ja to uslyszalem po miesiacu jezdy a wydaje mi sie ze jest od poczatku.

Jakbym teraz do serwisu poszedl to pewnie powiedza ze to tak ma byc, bo nie jest to jakis glosne.

 

A o turbinie pomyslalem bo przy tych obrotach (w okolicach) turbina zaczyna dzialac. A moze sie myle?

Link to comment
Share on other sites

Mozesz troche bardziej rozwinac o co chodzi z tymi oslonami?

 

osłony terminczne(?) wydechu, to takie blachy, które lubią rezonować i wydawać inne miłe głosy.

Można: pospawać i za czas jakiś znowu będzie brzęcząło, albo wyrzucić i mieć święty spokój.

Link to comment
Share on other sites

Nie chce mowic na 100% ze to nie oslony, ale wydaje mi sie ze to jest dzwiek nie z zewnatrz.

 

-- Pn lis 28, 2011 11:18 pm --

 

Nie chce mowic na 100% ze to nie oslony, ale wydaje mi sie ze to jest dzwiek nie z zewnatrz.

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio zauwazylem ze przy okolo 1800, nie wazne na jakim biegu (na wyzszym to slychac bo na nizszych bardziej wyje), slychac taki metaliczny dzwiek (jakby jakis dzwonek dzwonil ale nie tak wyraznie)[...]
W pierwszej kolejności sprawdź osłony rury wydechowej. Później zobacz na dolną osłonę silnika (czy aby nie jest plastikowa i nie ma luzów na mocowaniach). Masz plastikowe panele pod podłogą? Więc zrób to samo co osłoną silnika.

Nie wiem czy w forku są takie niby-filcowe osłony wokół skrzyni biegów. W legacu są i pięknie 'dzwonią' (pod przednimi fotelami). Musisz pod nie coś podłożyć (najlepiej samoprzylepną piankę do regipsów).

A jeśli nadal będziesz cierpiał, czeka Cię wygłuszenie blach nad tylnymi tłumikami i bagażnika w ogóle. A od tego są już wątki ;-)

 

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio zauwazylem ze przy okolo 1800, nie wazne na jakim biegu (na wyzszym to slychac bo na nizszych bardziej wyje), slychac taki metaliczny dzwiek (jakby jakis dzwonek dzwonil ale nie tak wyraznie)[...]
W pierwszej kolejności sprawdź osłony rury wydechowej. Później zobacz na dolną osłonę silnika (czy aby nie jest plastikowa i nie ma luzów na mocowaniach). Masz plastikowe panele pod podłogą? Więc zrób to samo co osłoną silnika.

Nie wiem czy w forku są takie niby-filcowe osłony wokół skrzyni biegów. W legacu są i pięknie 'dzwonią' (pod przednimi fotelami). Musisz pod nie coś podłożyć (najlepiej samoprzylepną piankę do regipsów).

A jeśli nadal będziesz cierpiał, czeka Cię wygłuszenie blach nad tylnymi tłumikami i bagażnika w ogóle. A od tego są już wątki ;-)

 

Pozdr.

 

 

To sie bede musial klasc jeszcze pod niego? Nie zabardzo mu jeszcze ufam, za malo sie znamy :mrgreen:

 

A tak na powaznie to niebardzo cierpie z tego powodu bo to bardzo slabo slychac. Myslalem ze to moze byc cos takiego ze tak jest (np turbina) albo ze cos sie sypie. A jesli sie okaze ze to jakas oslona to pol biedy. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...