Jump to content

Kolizyjność silników boxer


Jacky X

Recommended Posts

Witam.Chodzi mi konkretnie o silnik 2,2L US 131KM rok ok.2000r. Moja cupeta przyjechała nierozbita z silnikiem po zerwaniu paska rozrządu. Pasek zmieniliśmy i koło zębate ,które się rozpadło i było przyczyną zamieszania. Ale silnik nie odpalił. Mechanik powiedział,że pewnie się zawory podparly. Hm, mam watpliwości. Kręcąc kołem od wału porusza się łatwo,kręcąc kołami od rozrządu też kręcą się lekko.

 

Drugie pytanie brzmi czy jest mozliwość sprawdzenia oczywiście bez ściągania głowic tego zjawiska.

 

Pójdzie i tak silnik turbo ale w celach badawczych chcę sobie to wyjaśnić a może nawet w wolnym czasie naprawić.Zwłaszcza,że mam używane głowice.Silnik też można by uratować bo jest w dobrym stanie generalni,mam mały przbieg , no i mam do niego kompa,wiązkę,cały napęd.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...