Skocz do zawartości

Kolizyjność silników boxer


Jacky X

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Chodzi mi konkretnie o silnik 2,2L US 131KM rok ok.2000r. Moja cupeta przyjechała nierozbita z silnikiem po zerwaniu paska rozrządu. Pasek zmieniliśmy i koło zębate ,które się rozpadło i było przyczyną zamieszania. Ale silnik nie odpalił. Mechanik powiedział,że pewnie się zawory podparly. Hm, mam watpliwości. Kręcąc kołem od wału porusza się łatwo,kręcąc kołami od rozrządu też kręcą się lekko.

 

Drugie pytanie brzmi czy jest mozliwość sprawdzenia oczywiście bez ściągania głowic tego zjawiska.

 

Pójdzie i tak silnik turbo ale w celach badawczych chcę sobie to wyjaśnić a może nawet w wolnym czasie naprawić.Zwłaszcza,że mam używane głowice.Silnik też można by uratować bo jest w dobrym stanie generalni,mam mały przbieg , no i mam do niego kompa,wiązkę,cały napęd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...