Jacky X Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Witam.Chodzi mi konkretnie o silnik 2,2L US 131KM rok ok.2000r. Moja cupeta przyjechała nierozbita z silnikiem po zerwaniu paska rozrządu. Pasek zmieniliśmy i koło zębate ,które się rozpadło i było przyczyną zamieszania. Ale silnik nie odpalił. Mechanik powiedział,że pewnie się zawory podparly. Hm, mam watpliwości. Kręcąc kołem od wału porusza się łatwo,kręcąc kołami od rozrządu też kręcą się lekko. Drugie pytanie brzmi czy jest mozliwość sprawdzenia oczywiście bez ściągania głowic tego zjawiska. Pójdzie i tak silnik turbo ale w celach badawczych chcę sobie to wyjaśnić a może nawet w wolnym czasie naprawić.Zwłaszcza,że mam używane głowice.Silnik też można by uratować bo jest w dobrym stanie generalni,mam mały przbieg , no i mam do niego kompa,wiązkę,cały napęd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Drugie pytanie brzmi czy jest mozliwość sprawdzenia oczywiście bez ściągania głowic tego zjawiska. A po zdjęciu dekli co widać ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted November 26, 2011 Author Share Posted November 26, 2011 A po zdjęciu dekli co widać ? Jutro wkleję zdjęcie. Ale widok ładny dla oka. Wszystko spoko aż właśnie żal rozkręcać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Zmierz ciśnienie na cylindrach,jeśli zawory się faktycznie podparły to kompresja będzie prawie zerowa bo zawory się nie domykają,pozdro. :arrow: PW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now