kons6 Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 jakie osiągi będzie miał type r z turbiną IHI VF28 zwężoną do 30mm na wlocie a. w wersji seria? b. z silnikiem podłubanym w ramach dopuszczanych w klasie N4/30 i bez bardzo kosztownych modyfikacji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 N4/30 to dla mnie pomyłka. Auto musi być strasznie ciężkie (min.masa klasy N4) do tego zero mocy - lancery uzyskują do 220-240KM przy ok.4000-4500 obr/min z tego co pamiętam. Zapomnij o temacie. Subaru ma silnik podkwadratowy i gorzej idzie z dołu od lancera, a górę obcina zwężka. Elektroniką można poprawić, ale dalej auto nie będzie konkurencyjnce i za bardzo ścigać się nie ma z kim (w tym roku jeździło chyba 2 zawodników). Link to comment Share on other sites More sharing options...
kons6 Posted November 27, 2011 Author Share Posted November 27, 2011 Zapomnij o temacie. i tak zapominam, bo z R2 nie można pojechać w RPP autem N4/30 swoją drogą zupełne wykluczenie rozpoczęcia rajdów autem 4x4 jest wg mnie pomyłką ale nieistniejący RD-3L z regulaminami i tak to przebija Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 1) Rajdy są dla bogatych. Sam samochód to około 10-20% potrzebnego budżetu na rok startów (pomijam styl mistrza Pluchy, który robił to za symboliczną złotówkę). 2) PZM ma gdzieś co myślimy o ich regulaminach 3) PZM ma wyłączność w RP na zawody z pomiarem czasu, więc patrz pkt.2 4) Ja miałem wiele pomysłów dotyczących rajdowania i rzeczywistość brutalnie sprowadziła mnie na ziemię. Auto mogę zbudować, ale co po za tym? Na rajd RPP trzeba 10-12 tys pln (na sezon 2011), na RSMP ok.25 tys. przy rajdowaniu superniskobudżetowym (używane opony, zwykłe paliwo i prawie seryjne stare subaru). 5) Jeżdżenie 1 rajdu w roku moim zdaniem może się skończyć tylko spektakularnym dzwonem lub brakiem wyniku. Sensu brak. 6) Polecam mimo wszystko cykle rallysprintów - np. AB CUP, może to nie są rajdy, ale wystartowałem w tym roku w NMNP i było tak :shock: . 5 bieg dokręcałem do końca rajdówce, auto już szybciej nie było w stanie jechać. Jak masz stare auto, fajny jest classicauto cup i czas przerwać monopol Arka Błaszczyka na wygrywanie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
kons6 Posted November 27, 2011 Author Share Posted November 27, 2011 ja w NMnP dojechałem na 9-tym, mając trochę problemów tech. z autem tak na szybko licząc koszty wychodzi ok. połowa Twojego szacunku przy wersji budżet min, ale to i tak dużo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now