Skocz do zawartości

Check Engine błąd P1133


Hipek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od dłuższego czasu świeci mi się kontrolka Check Engine. Po skanowaniu otrzymuję błąd P1133 Manufacturer Specific Powertrain Trouble Code. Fuel System nawet po rozgrzaniu auta jest w trybie Open Loop - a z tego co mi wiadomo powinien być w trybie Closed Loop. Pierwsza sonda lambda ma napięcie 3,795V - które nie zmienia się nawet przy wciskaniu gazu. Sonda druga ma napięcie 0.93V, które rośnie jak wciskam gaz i spada do 0 gdy gaz puszczam. Mam tam jeszcze następujące info, które mi niewiele mówi: Equivalence ratio 02S11 0.992

Obie sondy zostały wymienione - na nowe, oryginalne

ECU zostało wymienione - na używane, sprawne

 

Samochód jest specyficzny jak na Polskę: Subaru Impreza z silnikiem 2.2l (pochodzenie USA) wyprodukowane w 2000r.

 

Czy ktoś może mi podpowiedzieć cóż mogę z takim fantem zrobić - prócz zaklejenie czarną taśmą kontrolki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...