Hipek Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Witam, Od dłuższego czasu świeci mi się kontrolka Check Engine. Po skanowaniu otrzymuję błąd P1133 Manufacturer Specific Powertrain Trouble Code. Fuel System nawet po rozgrzaniu auta jest w trybie Open Loop - a z tego co mi wiadomo powinien być w trybie Closed Loop. Pierwsza sonda lambda ma napięcie 3,795V - które nie zmienia się nawet przy wciskaniu gazu. Sonda druga ma napięcie 0.93V, które rośnie jak wciskam gaz i spada do 0 gdy gaz puszczam. Mam tam jeszcze następujące info, które mi niewiele mówi: Equivalence ratio 02S11 0.992 Obie sondy zostały wymienione - na nowe, oryginalne ECU zostało wymienione - na używane, sprawne Samochód jest specyficzny jak na Polskę: Subaru Impreza z silnikiem 2.2l (pochodzenie USA) wyprodukowane w 2000r. Czy ktoś może mi podpowiedzieć cóż mogę z takim fantem zrobić - prócz zaklejenie czarną taśmą kontrolki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Hipek => PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipek Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Przyczyną zamieszana była wypalona kostka pomiędzy sondą a wiązką elektryczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się