Skocz do zawartości

S206


M_RC

Rekomendowane odpowiedzi

NIE i jeszcze raz NIE

Tak jak S203 i S204 kupuje w ciemno tak tego już nie.

 

Aha - a gdzie są te zajebiste siedzenia coooooo ? No gdzie ? Znowu zaoszczędzili 1k EUR jeb$%^& księgowi

 

 

ten samochod wyglada jak z jakiegos czeskiego zlotu tjunigowego :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 to jest znaczniej mniej, a 50 niewiele więcej :twisted: Ciekawe, ale jak wiadomo - punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :lol:

Zobacz sobie na wykres S206 i zobaczysz że ktoś zaokrąglił moment mocno w dół, bo powinno być 431 NM co daje znacznie mniej w EVO seryjnym, bo -65, a w GT350 tylko + 19.

lukass napisał(a):

A właśnie że jest http://www.mitsubishi.pl/dane-techniczn ... volution-X

 

 

 

To pomysł polskiego importera... Nie sądziłem, że jest ktoś kto tego nie wie... :roll:

Wiem że to wymysł importera i co to zmienia :?: W Uk jest trochę mocniejsza wersja, a też 600NM nie ma :arrow: http://www.mitsubishi-cars.co.uk/evolut ... tions.aspx

 

Zastanawiam się co chciałeś udowodnić swoją drwiącą uwagą o 400NM (choć tak naprawdę jest 431) :?: Że EVO i Twój tuner są debeściaki bo masz 589NM :?:

Jak widać na przykładach które podałem nie jest to EVO aż tak lepsze, a tylko te wersje - fabryczne lub robione przez importera - mozna porównywać :idea: , bo mają założony pewien stopień bezpieczeństwa modyfikacji. Z S206 na bank da się wyciągnąć więcej tak jak z EVO X - tylko zapytaj tunera, czy zrobi w nowym aucie parametry podobne do Twoich i udzieli na auto 3 letniej gwarancji z limitem 100kkm i sprzeda to w normalnej cenie :?:

Żeby nie było że jestem ślepo zapatrzony w STi - tak EVO ma "lepszy" bardziej podatny na tuning silnik, ale tylko do pewnej granicy - później jest wszędzie tak samo drogo.

Choć widzę że dla Ciebie owoc666 najważniejsze są cyferki i chyba służą Ci do przedłużania...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem co Ty masz z tym przedłużaniem i EVO, ja niczego nie potrzebuję przedłużać, a poza tym i tak się nie da, za to jak masz z tym problem to polecam specjalistę (od głowy) :mrgreen: .

 

 

Bardziej zastanawia mnie dlaczego auto, które powstało teraz ma takie same parametry jak jego 5 lat młodszy odpowiednik (MY'2006 Spec C), bo głupi Ford Focus RS nastawiony na europejskie paliwo ma tyle, a nie na japońskich 100okt.

 

 

bo mają założony pewien stopień bezpieczeństwa modyfikacji.

 

 

Bzdura na resorach, bo wersje GT były zestrojone fatalnie (mówię o IX, bo nie wiem jak aktualne) - nie dość, że było wolno to jeszcze niebezpiecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ogólnie to powinni zrobić nowoczesna wariacje na temat imprezy GC8, tak jak Nissan zrobił to z GTR.

Takie GT MY 12 to było by to :idea:

masz na mysli cos takiego? :P:mrgreen:

 

1026jpg1.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

-- 26 lis 2011, o 23:51 --

 

car porn, jak dla mnie 8)

Than_Junior, czy jest jakies nowe Subaru, ktore Ci sie nie podoba :?: :P

(poza Justy i Trezia :lol: ktore tak naprawde, nie sa Subarakami)

 

S206 bez spojlera jest kozak 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...