shodan Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Michała w tym tygodniu nie ma, pojechał nurkować. A że nie znam w DaWoj-u nikogo innego, to zgodnie z pomysłem podsuniętym przez Azraela zmolestuję Dział Techniczny SIP-u. Ich odpowiedź powinna być wiążąca . Tylko, zeby sie nie okazalo, ze za rok cos sie stanie i zatrzesz motor i SIP nie uzna ci gwarancji, poniewaz nastapilo przegrzanie z powodu montazu nieoryginalnego elementu i generalnie szkodliwego czynnika w postaci plyty pod silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Grunt, aby plyta byla dobrze wykonana i spasowana, bo inaczej zaburza aerodynamike i przy wyzszych predkosciach przod auta zaczyna sie ... unosic. (patrz przypadek S.E. Alana). :shock: - napisz cos wiecej. Najlepiej niech ALAN sie sam wypowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 ok, zobaczymy. zrobilem galy, poniewaz napisales "unosic sie" (chyba nie chcesz powiedziec, ze se alana fruwa niczym merc na 24h le mans ). miales na mysli wyczuwalne zmniejszenie docisku :?: zreszta, ok - poczekamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 17 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Tylko, zeby sie nie okazalo, ze za rok cos sie stanie i zatrzesz motor i SIP nie uzna ci gwarancji, poniewaz nastapilo przegrzanie z powodu montazu nieoryginalnego elementu i generalnie szkodliwego czynnika w postaci plyty pod silnikiem Ups... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Przemeq, czekam na info z hameryki. Kuzaj średnio osiągalny ponoć chwilowo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 17 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Przemeq, czekam na info z hameryki. Kuzaj średnio osiągalny ponoć chwilowo.... Senk jó. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Kuzaj średnio osiągalny ponoć chwilowo.... Jakies plotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 michal, no to zadzwoń i spytaj o sprawę Przemeq. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 michal, no to zadzwoń i spytaj o sprawę Przemeq. O te plyte, czy o co innego, bo juz sie pogubilem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 michal, o płytę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Chodził o płytę 8). Ale michal - spoko, spoko. Nie będziemy molestować Kuziego. Dziś będę miał chwilkę i zadzwonię do Działu Technicznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alan Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Grunt, aby plyta byla dobrze wykonana i spasowana, bo inaczej zaburza aerodynamike i przy wyzszych predkosciach przod auta zaczyna sie ... unosic. (patrz przypadek S.E. Alana). :shock: - napisz cos wiecej. Najlepiej niech ALAN sie sam wypowie. Ale mam zaskok nie śledziłem wątku, Większość budowanych płyt (pełnych) zaburza aeorodynamikę. W moim przypadku przy prędkości powyżej 220km/h odczuwalny jest dyskomfort prowadzenia spowodowany podnoszeniem - zmniejszeniem docisku na przednie koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Większość budowanych płyt (pełnych) zaburza aeorodynamikę. W moim przypadku przy prędkości powyżej 220km/h odczuwalny jest dyskomfort prowadzenia spowodowany podnoszeniem - zmniejszeniem docisku na przednie koła. Pomijając fakt, że nie spodziewam się w najbliższym czasie osiągnięcia tej prędkości (nie wybieram się za granicę, a na autostradę do Wrocławia też mi nie po drodze ), mam pytanie: czy nie jest to przypadkiem subiektywne odczucie, wynikające np. z warunków przeprowadzania testu? Innymi słowy: czy testy z płytą i bez były przeprowadzane w porównywalnych warunkach? :roll: Jak mi montowali płytę (akurat krótką), wyciągnęli z samochodu tę oryginalną osłonę, która wcale nie była mała... Inna sprawa, że nie była tak płaska, jak płyta... PS. Ponieważ sam założyłem ten wątek, czuję się w oobowiązku ustosunkować się do pytania, które sam zadałem . I powiem tak: wciąż nie wiem, czy płyta od '03-'05 będzie pasowała do '06, bo mi w końcu zrobili na wymiar . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alan Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Moja płyta jest zabudowana, każda która bedzie tak zabudowana (połączona z dołem spoilera) będzie miała zaburzoną aerodynamikę. załączam zdjęcie: mam pytanie: czy nie jest to przypadkiem subiektywne odczucie, wynikające np. z warunków przeprowadzania testu? Innymi słowy: czy testy z płytą i bez były przeprowadzane w porównywalnych warunkach? Hmmm.... w moim przypadku nie jest to subiektywne odczucie, wierz mi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Moja płyta jest zabudowana, każda która bedzie tak zabudowana (połączona z dołem spoilera) będzie miała zaburzoną aerodynamikę.załączam zdjęcie: To zdjęcie zmienia postać rzeczy... Dzięki takiej płycie, a raczej: "przez taką płytę" , osiągasz pełny efekt skrzydła, który faktycznie może być łatwo odczuwalny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alan Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Przemeq, coś za coś..... nie da się szybko jeżdzić, ale nie straszne są grudy zmarznientego śniegu. Na lato zakładam małą płytę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Przemeq, coś za coś..... Wiem, wiem... 8) To wszystko kwestia decyzji użytkownika... Ważne tylko, by to była decyzja świadoma... (to oczywiście uwaga nie pod Twoim adresem 8)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 MY06 ma calkiem dobrze zabudowane podwozie i podobno dzieki temu, aerodynamika sie poprawila a nie pogorszyla. http://www.subaru.co.jp/impreza/wrx/mechanism/03/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 MY06 ma calkiem dobrze zabudowane podwozie i podobno dzieki temu, aerodynamika sie poprawila a nie pogorszyla. Jeśli chodzi o aerodynamikę, to niewykluczone... Rzecz w tym, że oryginalne osłony mogą ochronić samochód najwyżej przed liśćmi z ostrzejszymi krawędziami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi