Skocz do zawartości

Płyta po silnik STI MY'06


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

Michała w tym tygodniu nie ma, pojechał nurkować. A że nie znam w DaWoj-u nikogo innego, to zgodnie z pomysłem podsuniętym przez Azraela zmolestuję Dział Techniczny SIP-u. Ich odpowiedź powinna być wiążąca :twisted:.

 

Tylko, zeby sie nie okazalo, ze za rok cos sie stanie i zatrzesz motor i SIP nie uzna ci gwarancji, poniewaz nastapilo przegrzanie z powodu montazu nieoryginalnego elementu i generalnie szkodliwego czynnika w postaci plyty pod silnikiem :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, zeby sie nie okazalo, ze za rok cos sie stanie i zatrzesz motor i SIP nie uzna ci gwarancji, poniewaz nastapilo przegrzanie z powodu montazu nieoryginalnego elementu i generalnie szkodliwego czynnika w postaci plyty pod silnikiem :twisted:

 

Ups... :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Grunt, aby plyta byla dobrze wykonana i spasowana, bo inaczej zaburza aerodynamike i przy wyzszych predkosciach przod auta zaczyna sie ... unosic. (patrz przypadek S.E. Alana).

 

:shock: - napisz cos wiecej.

 

Najlepiej niech ALAN sie sam wypowie.

 

Ale mam zaskok :mrgreen: nie śledziłem wątku,

Większość budowanych płyt (pełnych) zaburza aeorodynamikę. W moim przypadku przy prędkości powyżej 220km/h odczuwalny jest dyskomfort prowadzenia spowodowany podnoszeniem - zmniejszeniem docisku na przednie koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość budowanych płyt (pełnych) zaburza aeorodynamikę. W moim przypadku przy prędkości powyżej 220km/h odczuwalny jest dyskomfort prowadzenia spowodowany podnoszeniem - zmniejszeniem docisku na przednie koła.

 

Pomijając fakt, że nie spodziewam się w najbliższym czasie osiągnięcia tej prędkości (nie wybieram się za granicę, a na autostradę do Wrocławia też mi nie po drodze :twisted:), mam pytanie: czy nie jest to przypadkiem subiektywne odczucie, wynikające np. z warunków przeprowadzania testu? Innymi słowy: czy testy z płytą i bez były przeprowadzane w porównywalnych warunkach? :roll:

 

Jak mi montowali płytę (akurat krótką), wyciągnęli z samochodu tę oryginalną osłonę, która wcale nie była mała... Inna sprawa, że nie była tak płaska, jak płyta...

 

PS. Ponieważ sam założyłem ten wątek, czuję się w oobowiązku ustosunkować się do pytania, które sam zadałem :twisted:. I powiem tak: wciąż nie wiem, czy płyta od '03-'05 będzie pasowała do '06, bo mi w końcu zrobili na wymiar :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja płyta jest zabudowana, każda która bedzie tak zabudowana (połączona z dołem spoilera) będzie miała zaburzoną aerodynamikę.

załączam zdjęcie:

 

przod.jpg

 

mam pytanie: czy nie jest to przypadkiem subiektywne odczucie, wynikające np. z warunków przeprowadzania testu? Innymi słowy: czy testy z płytą i bez były przeprowadzane w porównywalnych warunkach?

 

Hmmm.... w moim przypadku nie jest to subiektywne odczucie, wierz mi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja płyta jest zabudowana, każda która bedzie tak zabudowana (połączona z dołem spoilera) będzie miała zaburzoną aerodynamikę.

załączam zdjęcie:

 

To zdjęcie zmienia postać rzeczy... Dzięki takiej płycie, a raczej: "przez taką płytę" :twisted:, osiągasz pełny efekt skrzydła, który faktycznie może być łatwo odczuwalny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MY06 ma calkiem dobrze zabudowane podwozie i podobno dzieki temu, aerodynamika sie poprawila a nie pogorszyla.

 

Jeśli chodzi o aerodynamikę, to niewykluczone... Rzecz w tym, że oryginalne osłony mogą ochronić samochód najwyżej przed liśćmi z ostrzejszymi krawędziami :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...