Jump to content

tylko 0,5 bara :(


pjwrx

Recommended Posts

Ale nawet przy największym obciążeniu? Nie wiem, jak jest w Twoim aucie, ale u mnie max. ciśnienie to 0,9 i osiągane jest sporadycznie. Zazwyczaj przy "deptaniu" na dwójce czy trójce sięga raczej 0,5-0,7. Czujesz, że kiepsko ciągnie?

Link to comment
Share on other sites

i wszystko bylo by ok poza tym ze pcha tylko do 0,5 bara i koniec .

 

Przyczyn może być tysiąc pięćset, sto dziewięćset. Serio, bez uszczypliwości - od nieszczelności układu, poprzez brak restryktora, kończąc na "spsiutym" selenoidzie. I to tylko przykładowo wymienione, możliwe przyczyny "niedoładowania".

 

Trzeba podjechać na rzetelną diagnostyką w świecie realnym. Diagnostyka przez internet ma jednak swoje wady :mrgreen:

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

Przyczyn może być tysiąc pięćset, sto dziewięćset.

 

Dlatego zapytałem, czy auto wyraźnie przestało ciągnąć. Bo może być tak, że kolega sprawdzał na niższych biegach i wskazywało w peaku tylko 0,5. Dopiero przy max obciążeniu, na przykład na czwórce, sięga 0,9, ale ponieważ jest to chwila, można ją przeoczyć... :wink: Ja też niedawno miałem podobne obawy, ale test z kompem rozwiał moje wątpliwości. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

dzieki za rady! mam tez drugiego scoobyego z tym ze to japonski wrx i w nim turbo pcha na 0,9 - 1,0 bara i jest to ogromna ruznica i idzie juz od pierwszego biegu! mozna tylko niezauwazyc doladowania tylko na 1-szym i 2-im biegu bo za szybko sie koncza :) wiem ze jest duza ruznica w mocach pomiedzy japonczykami i slimakami uk turbo 2000 ale zeby az tak? :shock:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...