pjwrx Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 kupilem uk turbo 2000 z 1999r i wszystko bylo by ok poza tym ze pcha tylko do 0,5 bara i koniec . moze jakies pomysly co do przyczyn tego niemilego zjawiska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Ale nawet przy największym obciążeniu? Nie wiem, jak jest w Twoim aucie, ale u mnie max. ciśnienie to 0,9 i osiągane jest sporadycznie. Zazwyczaj przy "deptaniu" na dwójce czy trójce sięga raczej 0,5-0,7. Czujesz, że kiepsko ciągnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 pjwrx, nie ten dzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 i wszystko bylo by ok poza tym ze pcha tylko do 0,5 bara i koniec . Przyczyn może być tysiąc pięćset, sto dziewięćset. Serio, bez uszczypliwości - od nieszczelności układu, poprzez brak restryktora, kończąc na "spsiutym" selenoidzie. I to tylko przykładowo wymienione, możliwe przyczyny "niedoładowania". Trzeba podjechać na rzetelną diagnostyką w świecie realnym. Diagnostyka przez internet ma jednak swoje wady Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Przyczyn może być tysiąc pięćset, sto dziewięćset. Dlatego zapytałem, czy auto wyraźnie przestało ciągnąć. Bo może być tak, że kolega sprawdzał na niższych biegach i wskazywało w peaku tylko 0,5. Dopiero przy max obciążeniu, na przykład na czwórce, sięga 0,9, ale ponieważ jest to chwila, można ją przeoczyć... :wink: Ja też niedawno miałem podobne obawy, ale test z kompem rozwiał moje wątpliwości. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 sebachon, różnica pomiędzy 0,5 br a 0,9 br to kosmicznie inne wrażenie. Tego nie sposób przegapić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 sebachon, różnica pomiędzy 0,5 br a 0,9 br to kosmicznie inne wrażenie. Tego nie sposób przegapić Wielki mi kosmos - raptem przy 200km/h... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pjwrx Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 dzieki za rady! mam tez drugiego scoobyego z tym ze to japonski wrx i w nim turbo pcha na 0,9 - 1,0 bara i jest to ogromna ruznica i idzie juz od pierwszego biegu! mozna tylko niezauwazyc doladowania tylko na 1-szym i 2-im biegu bo za szybko sie koncza wiem ze jest duza ruznica w mocach pomiedzy japonczykami i slimakami uk turbo 2000 ale zeby az tak? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 "drut" który wychodzi z turbiny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się