pjwrx Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 kupilem uk turbo 2000 z 1999r i wszystko bylo by ok poza tym ze pcha tylko do 0,5 bara i koniec . moze jakies pomysly co do przyczyn tego niemilego zjawiska? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Ale nawet przy największym obciążeniu? Nie wiem, jak jest w Twoim aucie, ale u mnie max. ciśnienie to 0,9 i osiągane jest sporadycznie. Zazwyczaj przy "deptaniu" na dwójce czy trójce sięga raczej 0,5-0,7. Czujesz, że kiepsko ciągnie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
imgw Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 pjwrx, nie ten dzial Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 i wszystko bylo by ok poza tym ze pcha tylko do 0,5 bara i koniec . Przyczyn może być tysiąc pięćset, sto dziewięćset. Serio, bez uszczypliwości - od nieszczelności układu, poprzez brak restryktora, kończąc na "spsiutym" selenoidzie. I to tylko przykładowo wymienione, możliwe przyczyny "niedoładowania". Trzeba podjechać na rzetelną diagnostyką w świecie realnym. Diagnostyka przez internet ma jednak swoje wady Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 Przyczyn może być tysiąc pięćset, sto dziewięćset. Dlatego zapytałem, czy auto wyraźnie przestało ciągnąć. Bo może być tak, że kolega sprawdzał na niższych biegach i wskazywało w peaku tylko 0,5. Dopiero przy max obciążeniu, na przykład na czwórce, sięga 0,9, ale ponieważ jest to chwila, można ją przeoczyć... :wink: Ja też niedawno miałem podobne obawy, ale test z kompem rozwiał moje wątpliwości. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 sebachon, różnica pomiędzy 0,5 br a 0,9 br to kosmicznie inne wrażenie. Tego nie sposób przegapić Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebachon Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 sebachon, różnica pomiędzy 0,5 br a 0,9 br to kosmicznie inne wrażenie. Tego nie sposób przegapić Wielki mi kosmos - raptem przy 200km/h... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjwrx Posted November 25, 2011 Author Share Posted November 25, 2011 dzieki za rady! mam tez drugiego scoobyego z tym ze to japonski wrx i w nim turbo pcha na 0,9 - 1,0 bara i jest to ogromna ruznica i idzie juz od pierwszego biegu! mozna tylko niezauwazyc doladowania tylko na 1-szym i 2-im biegu bo za szybko sie koncza wiem ze jest duza ruznica w mocach pomiedzy japonczykami i slimakami uk turbo 2000 ale zeby az tak? :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 "drut" który wychodzi z turbiny... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now