siedemczwartych Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 wiem, wiem... szukałem o olejach i wszędzie tylko wrx i sti. Napiszcie jaki olej najlepiej wlać do legasia z 2007 silnik 2.0 (110 KW). Przebieg 143 000 Drugie pytanie... zimą jeżdżę bez ABS. W starym legasiu (1997) wystarczyło wyjąć bezpiecznik. Czy w tym z 2007 mogę zrobić tak samo? Czy może to mieć jakieś negatywne konsekwencje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 U mnie jezdzi Motul X-Cess 5W40... Na kresce niedawno byl podobny temat, kilka osob uzywa z powodzeniem tego oleju T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 zalałem raz motulem staruszka... hmmm... nie byłem zadowolony. Na shellu lepiej się sprawował. Ale to staruszek z przebiegiem 350 000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 siedemczwartych, jeśli zabierasz się za porównania to porównuj takie same rzeczy. Będzie jakoś bardziej miarodajne. A tak w temacie: XFS 5w40 Millersa. Od długiego czasu używam ja i moi klienci. Bez zastrzeżeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 przecież dodałem zastrzeżenie, że to staruszek. Czytaj uważnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Dlatego napisałem to co powyżej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 a co z tym ABSem? Macie jakieś doświadczenia/przemyślenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Masz ESP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 nie ma ESP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 To wyciągnij bezpiecznik. Zobaczymy co się stanie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 takie rady są zajebiste......... ale widzę, że z Wrocławia jesteś.... to trochę rozjaśnia sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 takie rady są zajebiste......... Wybacz. Nie mogłem się powstrzymać. Przy braku ESP nie powinno być problemu. Choć nie mam pewności, czy nie wywali checka. Może być problem z balansem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 ponawiam swoje pytanie o wyłączenie ABS brutalnym wyjęciem bezpiecznika. Ktoś ma jakieś doświadczenia? A drugie pytanie mniej istotne dla samej jazdy a bardziej dla wygody. Można spiąć obie strefy klimatronika? By ustawiając u kierowcy ta sama temperatura ustawiała się po stronie pasażera? Zauważyłem, również, że mimo wyłączonego AUTO klimatronik po uruchomieniu auta włącza nawiew na szybę, potem się przełącza na ustawienie, które było wcześniej... a obniżając temperaturę zauważyłem, że nagle włącza się nawiew środkowy (na klatę) Czy to tak jest w standardzie? Wydawało mi się, że skoro jest tryb MANUALNY, to jest to co ustawię !? W AUTO niech sobie szalej i ustawia co chce Wiem, że to nie życiowy problem, ale tak z ciekawości go poruszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Zauważyłem, również, że mimo wyłączonego AUTO klimatronik po uruchomieniu auta włącza nawiew na szybę, potem się przełącza na ustawienie, które było wcześniej... a obniżając temperaturę zauważyłem, że nagle włącza się nawiew środkowy (na klatę) Czy to tak jest w standardzie? Wydawało mi się, że skoro jest tryb MANUALNY, to jest to co ustawię !? W AUTO niech sobie szalej i ustawia co chce Wiem, że to nie życiowy problem, ale tak z ciekawości go poruszam. Z tego co ja zauważyłem jest tak: AUTO zapalone - sam steruje gdzie wieje jak dmucha i czy AC włączone Jeżeli wyłączę ręcznie AC to dalej steruje sam siła nadmuchu gdzie dmucha Jeżeli dodatkowo ustawię na szybę i na nogi to już tego nie zmienia Według moich obserwacji jeżeli mam auto i tylko wyłączę AC to sterownie tym gdzie dmucha dalej jest dobierane automatycznie chyba że przestawię to sam to tak już zostaje. Jeżeli nagrzewa auto na dmucha też na nogi a jeżeli ochładza to dmucha na twarz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus_legacy Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Ja mam podobne auto z 2004 roku, z podobnym przebiegiem (135 tys km). Zalewam 5w-30 tak jak manual zaleca. Zalej olej syntetyczny dobrego producenta, i co wazniejsze oryginalny i nie powinienes miec problemow. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 ale widzę, że z Wrocławia jesteś.... to trochę rozjaśnia sprawę. Zainteresowałeś mnie... możesz jaśniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 ostatecznie zalany VALVOLINE MaxLife 10W40. Może znajdzie się ktoś kto doradzi jak bezpiecznie wyłączyć na zimę ABS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się