Tryton Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Mam pytanie szukam uzywanej imprezki, ale zauwazylem w wielu egzemplarzach podczas jazdy probnej pewien szczegol. Jak spuszczam sprzeglo przy zmianie biegu na dwojke to mi szarpie pod koniec skoku sprzegla i jak gdyby jakies takie uderzenie jak by sie cos przemieszczalo w komorze silnika. Da sie jednak powoli spuscic sprzeglo pod koniec i wtedy tak sie nie dzieje. Czy to normalne? I co ewentualnie moze byc uszkodzone. Jezdzilem jednym subaru w ktorym tak sie nie dzialo. To co cala reszta byla popsuta? Malo chyba prawdopodobne nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 MAm imprezę GL, ale twój opis jest jakiś taki niejsany że nie wiem o co chodzi. Tzn. co wciskasz sprzęgło i w komorze silnika odbywa się jakiś tajemniczy ruch ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tryton Opublikowano 15 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Chodzi o to ze ruszam normalnie jedynka zmieniam na dwojke spuszczam sprzeglo i wtedy jest takie szarpniecie, zeby tego nie bylo musze bardzo delikatnie puszczac sprzeglo pod sam koniec. Nie wiem jak to wytlumaczyc. To jest tak ze sprzeglo juz zabralo i tylko zdejmuje noge ze sprzegla i wtedy to sie dzieje takie szarpniecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 może tłumik drgań skrętnych. ale z twojego opisu ciężko coś wywnioskować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Mogą być też poduszki tylnego mostu - dość popularne w Imprezach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 też trochę nie załapałem opisu, ale u mnie (1997 GL) zawsze redukuję biegi z międzygazem, bo inaczej słyszę taki niefajny dźwięk. jak tak dalej pójdzie, to się sam z siebie nauczę heel'n'toe . jak zmieniam w górę, to jest spoko. oczywiście nie można pozwolić obrotom spaść za nisko, bo też jest wtedy rzeźnia. pozdrówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się