Jacky X Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Witam Czy da się bez zdejmowania koł poznać czy to zacisk 4 czy 2 tłoczkowy ??? Są gdzieś dostępne ryskunki techniczne,tej okolicy ?Coś tam jest więcej niż zwrotnica z łożyskiem,blacha osłanianiająca,zacisk i tarcza ? PS.Na tym konkretnym zdjęciu też dystans.Takim dysponowałem dzięki uprzejmości pawlasawrc Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Czy da się bez zdejmowania koł poznać czy to zacisk 4 czy 2 tłoczkowy ??? To zależy jakie są felgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted November 20, 2011 Author Share Posted November 20, 2011 Czy jak celuję w 6mt, to mogę sobie założyć piastę z STI i zacisk z WRXa aby jeździć na 16" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
qTi Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Czy jak celuję w 6mt, to mogę sobie założyć piastę z STI i zacisk z WRXa aby jeździć na 16" ? Pamiętaj, że w STi jest większa średnica bębna w porównaniu do GT/WRX i będzie potrzebna odpowiednia tarcza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Czy da się bez zdejmowania koł poznać czy to zacisk 4 czy 2 tłoczkowy ??? na pierwszej focie masz 4-tloczkowy. (2 wybrzuszenia z zewnatrz i 2 od srodka - klocka nie widac) w 2-tloczkowych od zewnetrznej strony widac klocek w zacisku. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted November 21, 2011 Author Share Posted November 21, 2011 Jak zmienię w cupecie zacisk na WRX to potrzebuję przewody w oplocie HEL do GT czy WRX ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Jak zmienię w cupecie zacisk na WRX to potrzebuję przewody w oplocie HEL do GT czy WRX ? W sumie wszystko jedno. Niczym wiekszym sie nie roznia. Mozesz sobie kupic od new age'a. Zas co do hamulcow - warto poszukac tylnych zwrotnic od type-r albo type-ra. 190mm bebny, 290mm tarcze, 2 tloczki w zacisku i zadnych problemow z 16tkami (chodzi mi oczywiscie o felgi ) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted November 21, 2011 Author Share Posted November 21, 2011 ... 290mm tarcze, 2 tloczki w zacisku i zadnych problemow z 16tkami (chodzi mi oczywiscie o felgi ) A WRX ma też 290 mm bo STI 5x100 ma chyba 316.Te z type R/RA są lepsze niż WRXowe ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Europejski, czy amerykanski? (jak z ta jaskolka u Monthy Pytona:)) Europejski ma 290mm, ale bebny 170mm - amerykanski ma zdaje sie 277mm(?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
qTi Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 A WRX ma też 290 mm bo STI 5x100 ma chyba 316.Te z type R/RA są lepsze niż WRXowe ? Mają większą średnicę bębna, a wielkość tarczy jest taka jak w GT/WRX czyli 290mm, dzięki temu np ręczny troszkę sprawniejszy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wera Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 A WRX ma też 290 mm bo STI 5x100 ma chyba 316.Te z type R/RA są lepsze niż WRXowe ? Mają większą średnicę bębna, a wielkość tarczy jest taka jak w GT/WRX czyli 290mm, dzięki temu np ręczny troszkę sprawniejszy. Ty to masz 'Łeb" piękny kawalerze Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryka Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Podłącze się pod temat. Czy warto i czy jest to możliwe żeby zamienić tylne hamulce w Type R MY98' na te złote z STI? Przód wchodzi bez adapterów, ale tył słyszałem to już problem!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Czy warto i czy jest to możliwe żeby zamienić tylne hamulce w Type R MY98' na te złote z STI? Mozliwe jest - czy warto? Watpie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryka Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Czy warto i czy jest to możliwe żeby zamienić tylne hamulce w Type R MY98' na te złote z STI? Mozliwe jest - czy warto? Watpie. W takim razie jaki na tył najlepiej władować klocek? Z przodu będą złote Brembo STI na Brembo ORE 326 mm i klockach ZERO SPORTS (zeby to tak harmonijnie stopowało) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Tu masz watek dla siebie viewtopic.php?f=26&t=106779&hilit=hamulce+klocki+subaru&view=unread#unread A generalnie to nawet te brembo na przodzie bym sobie odpuscil, jak masz 4 tloczki z przodu normalnie. Jesli bedziesz upalal na torach, to potem sobie zainwestuj w lepsze jakies jeszcze zaciski, wyraznie lepsze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Tu masz watek dla siebie viewtopic.php?f=26&t=106779&hilit=hamulce+klocki+subaru&view=unread#unread No co Ty Jacek, trollersi muszą mieć SWOJE WŁASNE, dedykowane wątki. Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 A to pardon, to jedziemy dalej A zeby bylo pikantnie... Kup zolte ebc Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryka Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 A to pardon, to jedziemy dalej A zeby bylo pikantnie... Kup zolte ebc Zółte mi nie pasują do skóry z Reserved Tak poważnie to już kupiłem komplet, tył będzie do odsprzedania, a przód od STI taki jakiś fajniejszy Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Jak juz masz komplet, to zaloz sobie komplet - najwiekszy bol i tak jest chyba z przednimi zaciskami od sti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryka Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Tu masz watek dla siebie viewtopic.php?f=26&t=106779&hilit=hamulce+klocki+subaru&view=unread#unread A generalnie to nawet te brembo na przodzie bym sobie odpuscil, jak masz 4 tloczki z przodu normalnie. Jesli bedziesz upalal na torach, to potem sobie zainwestuj w lepsze jakies jeszcze zaciski, wyraznie lepsze. 35 stron? Bez przesady, zapytałem tutaj i już znam odpowiedz -- Wt lis 22, 2011 11:16 pm -- Jak juz masz komplet, to zaloz sobie komplet - najwiekszy bol i tak jest chyba z przednimi zaciskami od sti. Jaki ból, rozmawiałem dzisiaj z Panem Leszkiem (Ferodo) i mówi ze tył to ciężko będzie założyć?! A przod wchodzi podobno no problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Nie ma jednej odpowiedzi. Ludziom odpowiadaja rozne hamulce, rozne opony i cala masa innych rzeczy. Trzeba sobie niestety troche samemu poeksperymentowac czasem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Star Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 Mam hamulunek GTMY97 2/1 a chciałbym mieć 4/2. Wystarczy zmienić na przodzie tarczę i zacisk a z tyłu tarcze,zacisk i adaptery czy są jakieś różnice w elementach które są na focie i trzeba by przeszczepić coś więcej ? PS. Te osłony metalowe nie będą za małe dowiększych tarcz ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwidon Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 [ http://img268.imageshack.us/img268/5683/hamulecty.jpg ] Mam hamulunek GTMY97 2/1 a chciałbym mieć 4/2. Wystarczy zmienić na przodzie tarczę i zacisk a z tyłu tarcze,zacisk i adaptery czy są jakieś różnice w elementach które są na focie i trzeba by przeszczepić coś więcej ? PS. Te osłony metalowe nie będą za małe dowiększych tarcz ? Sobie te osłony kombinerkami odegniesz najwyżej. Ładuj 4 tłoczki - będziesz więcej niż zadowolony (do czasu :wink: ). Poza osłonami będą pasować. Tył tak szczerze to nie wiem na 100%, ale też powinien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Star Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 Czy żeby mieć 2 tłoczki z tyłu w GC można założyć zwrotnice z WRX-a ??? Podejdą czy tylko zwrotnica GT i adapter ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujak27 Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 Można założyć zwrotnice z wrx-a lub założyć adaptery tarcze i zaciski od wrx-a do zwrotnicy gt-kowej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now