Jacky X Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Witam Czy da się bez zdejmowania koł poznać czy to zacisk 4 czy 2 tłoczkowy ??? Są gdzieś dostępne ryskunki techniczne,tej okolicy ?Coś tam jest więcej niż zwrotnica z łożyskiem,blacha osłanianiająca,zacisk i tarcza ? PS.Na tym konkretnym zdjęciu też dystans.Takim dysponowałem dzięki uprzejmości pawlasawrc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Czy da się bez zdejmowania koł poznać czy to zacisk 4 czy 2 tłoczkowy ??? To zależy jakie są felgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Czy jak celuję w 6mt, to mogę sobie założyć piastę z STI i zacisk z WRXa aby jeździć na 16" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Czy jak celuję w 6mt, to mogę sobie założyć piastę z STI i zacisk z WRXa aby jeździć na 16" ? Pamiętaj, że w STi jest większa średnica bębna w porównaniu do GT/WRX i będzie potrzebna odpowiednia tarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Czy da się bez zdejmowania koł poznać czy to zacisk 4 czy 2 tłoczkowy ??? na pierwszej focie masz 4-tloczkowy. (2 wybrzuszenia z zewnatrz i 2 od srodka - klocka nie widac) w 2-tloczkowych od zewnetrznej strony widac klocek w zacisku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Jak zmienię w cupecie zacisk na WRX to potrzebuję przewody w oplocie HEL do GT czy WRX ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Jak zmienię w cupecie zacisk na WRX to potrzebuję przewody w oplocie HEL do GT czy WRX ? W sumie wszystko jedno. Niczym wiekszym sie nie roznia. Mozesz sobie kupic od new age'a. Zas co do hamulcow - warto poszukac tylnych zwrotnic od type-r albo type-ra. 190mm bebny, 290mm tarcze, 2 tloczki w zacisku i zadnych problemow z 16tkami (chodzi mi oczywiscie o felgi ) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 ... 290mm tarcze, 2 tloczki w zacisku i zadnych problemow z 16tkami (chodzi mi oczywiscie o felgi ) A WRX ma też 290 mm bo STI 5x100 ma chyba 316.Te z type R/RA są lepsze niż WRXowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Europejski, czy amerykanski? (jak z ta jaskolka u Monthy Pytona:)) Europejski ma 290mm, ale bebny 170mm - amerykanski ma zdaje sie 277mm(?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 A WRX ma też 290 mm bo STI 5x100 ma chyba 316.Te z type R/RA są lepsze niż WRXowe ? Mają większą średnicę bębna, a wielkość tarczy jest taka jak w GT/WRX czyli 290mm, dzięki temu np ręczny troszkę sprawniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wera Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 A WRX ma też 290 mm bo STI 5x100 ma chyba 316.Te z type R/RA są lepsze niż WRXowe ? Mają większą średnicę bębna, a wielkość tarczy jest taka jak w GT/WRX czyli 290mm, dzięki temu np ręczny troszkę sprawniejszy. Ty to masz 'Łeb" piękny kawalerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Podłącze się pod temat. Czy warto i czy jest to możliwe żeby zamienić tylne hamulce w Type R MY98' na te złote z STI? Przód wchodzi bez adapterów, ale tył słyszałem to już problem!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Czy warto i czy jest to możliwe żeby zamienić tylne hamulce w Type R MY98' na te złote z STI? Mozliwe jest - czy warto? Watpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Czy warto i czy jest to możliwe żeby zamienić tylne hamulce w Type R MY98' na te złote z STI? Mozliwe jest - czy warto? Watpie. W takim razie jaki na tył najlepiej władować klocek? Z przodu będą złote Brembo STI na Brembo ORE 326 mm i klockach ZERO SPORTS (zeby to tak harmonijnie stopowało) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Tu masz watek dla siebie viewtopic.php?f=26&t=106779&hilit=hamulce+klocki+subaru&view=unread#unread A generalnie to nawet te brembo na przodzie bym sobie odpuscil, jak masz 4 tloczki z przodu normalnie. Jesli bedziesz upalal na torach, to potem sobie zainwestuj w lepsze jakies jeszcze zaciski, wyraznie lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Tu masz watek dla siebie viewtopic.php?f=26&t=106779&hilit=hamulce+klocki+subaru&view=unread#unread No co Ty Jacek, trollersi muszą mieć SWOJE WŁASNE, dedykowane wątki. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 A to pardon, to jedziemy dalej A zeby bylo pikantnie... Kup zolte ebc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 A to pardon, to jedziemy dalej A zeby bylo pikantnie... Kup zolte ebc Zółte mi nie pasują do skóry z Reserved Tak poważnie to już kupiłem komplet, tył będzie do odsprzedania, a przód od STI taki jakiś fajniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Jak juz masz komplet, to zaloz sobie komplet - najwiekszy bol i tak jest chyba z przednimi zaciskami od sti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Tu masz watek dla siebie viewtopic.php?f=26&t=106779&hilit=hamulce+klocki+subaru&view=unread#unread A generalnie to nawet te brembo na przodzie bym sobie odpuscil, jak masz 4 tloczki z przodu normalnie. Jesli bedziesz upalal na torach, to potem sobie zainwestuj w lepsze jakies jeszcze zaciski, wyraznie lepsze. 35 stron? Bez przesady, zapytałem tutaj i już znam odpowiedz -- Wt lis 22, 2011 11:16 pm -- Jak juz masz komplet, to zaloz sobie komplet - najwiekszy bol i tak jest chyba z przednimi zaciskami od sti. Jaki ból, rozmawiałem dzisiaj z Panem Leszkiem (Ferodo) i mówi ze tył to ciężko będzie założyć?! A przod wchodzi podobno no problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Nie ma jednej odpowiedzi. Ludziom odpowiadaja rozne hamulce, rozne opony i cala masa innych rzeczy. Trzeba sobie niestety troche samemu poeksperymentowac czasem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Star Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Mam hamulunek GTMY97 2/1 a chciałbym mieć 4/2. Wystarczy zmienić na przodzie tarczę i zacisk a z tyłu tarcze,zacisk i adaptery czy są jakieś różnice w elementach które są na focie i trzeba by przeszczepić coś więcej ? PS. Te osłony metalowe nie będą za małe dowiększych tarcz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 [ http://img268.imageshack.us/img268/5683/hamulecty.jpg ] Mam hamulunek GTMY97 2/1 a chciałbym mieć 4/2. Wystarczy zmienić na przodzie tarczę i zacisk a z tyłu tarcze,zacisk i adaptery czy są jakieś różnice w elementach które są na focie i trzeba by przeszczepić coś więcej ? PS. Te osłony metalowe nie będą za małe dowiększych tarcz ? Sobie te osłony kombinerkami odegniesz najwyżej. Ładuj 4 tłoczki - będziesz więcej niż zadowolony (do czasu :wink: ). Poza osłonami będą pasować. Tył tak szczerze to nie wiem na 100%, ale też powinien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Star Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Czy żeby mieć 2 tłoczki z tyłu w GC można założyć zwrotnice z WRX-a ??? Podejdą czy tylko zwrotnica GT i adapter ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Można założyć zwrotnice z wrx-a lub założyć adaptery tarcze i zaciski od wrx-a do zwrotnicy gt-kowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się